Губи антифриз (M50B20)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 958
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Губи антифриз (M50B20)

Мнение от datchko » 13 Май 2014, 20:56

Проблемът е, че губи адски много антифриз - около литър на 150км.
Течове няма от маркучите, няма около воданта помпа и термостата, няма и около клапаните на парното.
Преди време сменях о-пръстени на вътрешното радиаторче, защото буквално в купето ставаше сауна от парата, която излизаше. При смяната им проверих самото радиаторче и изглеждаше добре. Може да е от гарнитура на главата, но няма мешавица от масло и вода, няма и мокри остатъци по двигателя под всмук. колектор, както и около изпускателния (на нивото на гарнитурата).
Оттук вече малко ми се изчерпаха идеите за загубата на антифриз.

П.П. - Възможно ли е да тече от тази гарнитурка (№4 от схемата) отзад на двигателя?
Гледах я, стори ми се, че е мокро около нея, но не съм сигурен.
Другият ми въпрос е дали при смяната на тази гарнитурка (6,25лв от Дарукар) ще изтече много антифриз или няма да е много? Питам, понеже е на кофти място и трудно ще вкарам кофа или някакъв съд, с който да събирам течностите.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от Митко Стоянов » 13 Май 2014, 21:07

Всякакви ремонти по охладителната система започват с източването и, така няма и да ти се наложи да пъхаш легени и корита под колата :mhihi: Все си мисля, че е хубаво да си локализираш теча, а не да сменяш наред гарнитурки, започвайки от най-евтината...
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 958
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от datchko » 13 Май 2014, 21:14

Засега мисля, че само оттам тече, но ще сменя гарнитурата и тогава ще пиша как е.
Иначе далеч не започвам с нея, просто само тя като че ли остана ;)
Но все пак питам, може да изпускам нещо.
Все пак ще видя отново как са сменените уплътнения на радиаторчето.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от Митко Стоянов » 13 Май 2014, 21:21

datchko написа:Засега мисля, че само оттам тече, но ще сменя гарнитурата и тогава ще пиша как е.
Иначе далеч не започвам с нея, просто само тя като че ли остана ;)
Но все пак питам, може да изпускам нещо.
Все пак ще видя отново как са сменените уплътнения на радиаторчето.
Пали да работи на обороти и търси къде отива охладителната течност, щото един литър не изтича незабелязано за толкова кратко време. Погледни под колата където се изтича конденза на климатика, оттам може да заминава и въобще да не разбираш. Извади и свещите да ги погледнеш, така ще изключиш на 100% вероятността за навлизането на антифриз в някой цилиндър.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1199
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от The Heartlistener » 13 Май 2014, 22:08

А тъй като времето е вече топло, се предполага че се кара с потенциометри "на синьо" докрай, което означава че водните клапани към отоплителя са затворени /ако си вършат работата коректно, де/. И вариантът теч в прасето отпада.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от Митко Стоянов » 13 Май 2014, 22:55

The Heartlistener написа:А тъй като времето е вече топло, се предполага че се кара с потенциометри "на синьо" докрай, което означава че водните клапани към отоплителя са затворени /ако си вършат работата коректно, де/. И вариантът теч в прасето отпада.
Само че на 8 от 10 34-ки не им работят коректно клапаните на парното и топла вода си влиза в радиаторчето :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 958
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от datchko » 14 Май 2014, 12:51

Митко Стоянов написа:
The Heartlistener написа:А тъй като времето е вече топло, се предполага че се кара с потенциометри "на синьо" докрай, което означава че водните клапани към отоплителя са затворени /ако си вършат работата коректно, де/. И вариантът теч в прасето отпада.
Само че на 8 от 10 34-ки не им работят коректно клапаните на парното и топла вода си влиза в радиаторчето :mhihi:


Аз съм от тези с неизправните клапани :mhihi:
Просто 200лв за нови нямам излишни. А вече за "поправяне" не мисля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от KPETEH » 15 Май 2014, 9:41

Митко Стоянов написа: Погледни под колата където се изтича конденза на климатика, оттам може да заминава и въобще да не разбираш.

Това се оправя с ново радиаторче, само, че трябва да знаеш кое е след като го разглобиш, щото са 3-4 вида.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 958
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от datchko » 15 Май 2014, 11:21

Знам с кое радиаторче съм, но мисля, че моето е изправно.

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от uricatoli » 15 Май 2014, 12:51

datchko написа:Знам с кое радиаторче съм, но мисля, че моето е изправно.


Колега между мислене и знаене има разлика.. И аз на ТДС-а мислех че не надува кратуната ама кипнал чайника.. :yes:
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от Митко Стоянов » 15 Май 2014, 12:57

datchko написа:Знам с кое радиаторче съм, но мисля, че моето е изправно.
Как мислиш? Видя го...наду го...или смилянския боб така показа?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от KPETEH » 15 Май 2014, 13:09

Видях, че тече изпод колата веднъж... На е34 е доста удобен достъпа до радиатора. При мен не беше спукан, но беше мазно точно около уплътненията на тръбите и на дъното в кутията под радиатора, сложих друг радиатор с нови уплътнения. Може и просто да иска да се донатегнат, след като си ги сменял...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 958
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от datchko » 15 Май 2014, 13:30

Митко Стоянов написа:
datchko написа:Знам с кое радиаторче съм, но мисля, че моето е изправно.
Как мислиш? Видя го...наду го...или смилянския боб така показа?


Не си падам по хвърлянето на боб :winky:
Знам, че ми е здраво радиаторчето. Не съм го надувал, нямам с какво.

KPETEH написа:Видях, че тече изпод колата веднъж... На е34 е доста удобен достъпа до радиатора. При мен не беше спукан, но беше мазно точно около уплътненията на тръбите и на дъното в кутията под радиатора, сложих друг радиатор с нови уплътнения. Може и просто да иска да се донатегнат, след като си ги сменял...


Явно ще трябва отново да разглабям всичко, за да видя отново уплътненията.

Между другото, възможно ли е от кофти залепено предна стъкло да влиза влага и да изпотява всичко вътре? Не съм го проверявал обстойно, но ми направи впечатление, че подухва почти незабележимо при висока скорост. Отделно като оставя колата няколко часа, вътре стъклата са потни всичкитие. Това става на влажно време, каквото е в момента навън. При сухи и топли дни като че ли го няма проблемът с изпотяването.

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от uricatoli » 15 Май 2014, 13:34

Боба беше хвърлен и пита, Освен че ти ги запотява не ти ли ги мазни?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Губи антифриз (M50B20)

Мнение от KPETEH » 15 Май 2014, 13:37

Мокро ли ти е под стелките?! Ама иди пипни.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook