Неравномерна работа на е34 след форсиране
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Неравномерна работа на е34 след форсиране
Имам един проблем ... значи след като се кара колата на ръчка над 5000 оборота мотора започва да работи неравномерно на празен ход и става по-шумен, но след 10 километра спокойно каране проблема изчезва. Колата е с м50б20. Един приятел със 318is ми сподели, че има същия проблем ... Та въпроса ми е от какво може да е това и нормално ли е?
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
със сигурност не е нормално, първото за което се сещам е маслото. Ак е старо и с влошени качества може да прави номера. Аз преди време карах омега и като поостарее маслото в жегите почваше да пали лампата. Сменяш го и 9-10 хиляди НП. Та да не би и при теб да е този проблемът?

TheBoss написа:със сигурност не е нормално, първото за което се сещам е маслото. Ак е старо и с влошени качества може да прави номера. Аз преди време карах омега и като поостарее маслото в жегите почваше да пали лампата. Сменяш го и 9-10 хиляди НП. Та да не би и при теб да е този проблемът?
Еми когато изгаснат лампите тогава го сменям, а междувременно се долива, щото бая масло си гори ...
.
а много странно моита се я проверявам 4е знам 4е горат масло ама се си седи на макс??? верно не я карам всеки ден ама пак... и верно двигателя е 4асовник,но по каалог даже нали горяха масло м50...
на колко километра само4е бе6е не си спомням...
на колко километра само4е бе6е не си спомням...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
Re: .
DEO написа:а много странно моита се я проверявам 4е знам 4е горат масло ама се си седи на макс??? верно не я карам всеки ден ама пак... и верно двигателя е 4асовник,но по каалог даже нали горяха масло м50...
на колко километра само4е бе6е не си спомням...
На колко километра е твойта?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
.
okolo 170 000 v BG има6е само 2 ходения до морето преди да я купя...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
мойта също не бута масло , седи си на мах вече почети 4 хил км от както го смених (в смисъл сутрин преди да я запаля , щото после маслото ми отива до средния белег ).А е на 275 000 км .
ДЕО малко съмнително ми звучи 15 тина годишна кола да е на 170 000
,
сигурен ли си в показанията ?
ДЕО малко съмнително ми звучи 15 тина годишна кола да е на 170 000

сигурен ли си в показанията ?
.
вкарана е 2002 от мои приятел които ли4но я взе от италия.. и тук навърта само 2000км и ми я даде... а мотора е сменен затова е толкова малко...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
голф
може да ви се види смешно ама п опредишнат ами кола беше голф GTI и ми правеше абсолютно същото и беше от машинката за празен ход ама на бмв то незнам дали има такава ...
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Можете да диагностицирате дали е от машинката за празен ход.
Ако работи нормално трябва при студен двигател да поддържа малко по-високи обороти на празен ход и по време на работа при загрят двигател да поддържа равномерни оборотите около 800 об/мин.
В случай, че колата ти не прави това имай предвид, че може да не е виновно стъпковото моторче за празния ход. Може проблема да е в датчика за температурата, който дава информация на ЕКУ. Той се диагностицира с обикновен омметър и с таблицата за показанията, взета от Аутодата под ръка
Успех!
Ако работи нормално трябва при студен двигател да поддържа малко по-високи обороти на празен ход и по време на работа при загрят двигател да поддържа равномерни оборотите около 800 об/мин.
В случай, че колата ти не прави това имай предвид, че може да не е виновно стъпковото моторче за празния ход. Може проблема да е в датчика за температурата, който дава информация на ЕКУ. Той се диагностицира с обикновен омметър и с таблицата за показанията, взета от Аутодата под ръка

Успех!
Mercedes-Benz W124 200E
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
на много кофти място се намира този клапан точно под колектприте върху блока ...
ето тука може да го видите ....
http://www.unitedbimmer.com/kb-e36-icvcleaning.php
ето тука може да го видите ....

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани