Проблем с ГИ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Проблем с ГИ

Мнение от ACCELERATOR » 15 Окт 2013, 17:31

Здравейте. Двг е м50б25. Откакто имам газова, имам проблем с пада на диференциалното налягане. Нагласям го на около 1250мР. Когато й дам пълна газ, някъде над 3000 об/мин пада на 1000, а след 4000 об/мин вече се движи около 800-850мР. Преди бях изпарител Томасето Арктик. След последният ъпгрейд - смяна на разпределителните валове, колата се отпуши доста на бензин, обаче глъхненето на газ във високите обороти естествено стана по-осезаемо. Реших, че изпарителя вече идва слаб, и купих Magic 3 - големия (на него пише до 450к.с., но го дават до 350к.с.). Изкарах го втория щуцер, и го сложих. Естествено с клапан 8мм, както и тръба 8мм. Нещата се подобриха малко до степен да работи както Томасетото преди - вървеше прилично до към 5500 об/мин, въпреки пада на диф. налягане. Вече почнах да се чудя от какво друго може да е проблема, и открих, че сондата ми е 6мм Ферони, с тръба 6мм около 20см, и после преходник до 8мм. Отидох до газаджията с молба да ми сложи по-голяма сонда, но той твърди, че проблема не бил от нея, понеже той си карал 7-цата в8 с такава сонда, само че й бил махнал инерционния клапан. Махна ми го и на мен, и нещата се подобриха - държеше 950мР при пълна газ диференциално налягане, при същото на празен ход 1250.... До вчера, когато махнах катализаторите. Ефекта във вървежа се изразява в по-добър респонз, обаче диф. налягане пак взе да пада до 800мР. Засега върви добре, газовите инжектори се отварят напълно след 5800 об/мин, което е ОК, но.. Предстои чипване на колата заради валовете, след което съм сигурен, че газовата пак ще клекне :ranting:
Та въпроса ми е - какво мислите за тази сонда - дали от нея е проблема, и дали диференциалното налягане е подбрано добре за този Magic? Газаджията ми твърди, че 1250дР било малко, трябвало да го направя на 1500, обаче на мен ми се струва твърде високо - първо, че празния ход си заминава, и второ, че пада на диференциално налягане си остава, само че пада от 1500 до 1000 примерно...
Да отбележа, че инжекторите са ми 3ом, бавни, но се справят добре в целия оборотен диапазон, стига пада на налягането да не е повече от 200мР.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Проблем с ГИ

Мнение от Митко Стоянов » 15 Окт 2013, 18:14

Не вярвам проблемът ти да е от сондата. Аз си карам осмака с 6мм сонда, и преходник към 6-8мм. Отделно, че изпарителя ми е малкия меджик с 6мм вход и пак преходник, само че 8 към 6мм. Храня си колата във всички режими без каквито и да било грижи, а ти си с по-корави компоненти и горе долу идентичен като потребности мотор.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ACCELERATOR » 15 Окт 2013, 18:30

Значи остава медната тръба някъде да е пречупена, друго просто не се сещам :dunno: На колко ти е настроено диференциалното налягане?

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Проблем с ГИ

Мнение от Митко Стоянов » 15 Окт 2013, 18:32

ACCELERATOR написа:Значи остава медната тръба някъде да е пречупена, друго просто не се сещам :dunno: На колко ти е настроено диференциалното налягане?
Напълно е възможно това. Диференциалното налягане ми е около 1,2бара, преди беше 1,4 . На бензин как е колата?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ACCELERATOR » 15 Окт 2013, 18:39

На бензин е супер, върви страхотно, изрязва се до прекъсвач без да глъхне, разхода е ОК. Единствено това, че на газ не може да поддържа диференциалното налягане ме притеснява. Утре ще опитам да проследя пътя на медната тръба през купето, в момента въобще не знам откъде са я прекарали.

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Проблем с ГИ

Мнение от Митко Стоянов » 15 Окт 2013, 18:57

ACCELERATOR написа:На бензин е супер, върви страхотно, изрязва се до прекъсвач без да глъхне, разхода е ОК. Единствено това, че на газ не може да поддържа диференциалното налягане ме притеснява. Утре ще опитам да проследя пътя на медната тръба през купето, в момента въобще не знам откъде са я прекарали.
Да не се окаже, че изпарителя ти е дефектен, както бяха и много от малките, с какъвто съм аз.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ACCELERATOR » 15 Окт 2013, 19:03

Възможно е, но същото го правеше и с Томасетото? Не знам как мога да преценя дали е дефектен, но когато колата работи на бензин, т.е. когато няма дебит на газ, изпарителят си поддържа 1300мР делта Р - качва си налягане при пълна газ (естествено му е лесно тогава :) )

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Проблем с ГИ

Мнение от Митко Стоянов » 15 Окт 2013, 19:07

Пиши на Заядливия, той им е майстора на тези изапарители.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ACCELERATOR » 15 Окт 2013, 19:22

Митко Стоянов написа:Пиши на Заядливия, той им е майстора на тези изапарители.

Ами ще се радвам да се включи и той, че направо ми писна, а тъпото е, че май тръгнах по пътя "смени това, пък може и да се оправи", и накрая ще финиширам с нова газова :banghead: :lol:

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Проблем с ГИ

Мнение от Митко Стоянов » 15 Окт 2013, 20:29

ACCELERATOR написа:
Митко Стоянов написа:Пиши на Заядливия, той им е майстора на тези изапарители.

Ами ще се радвам да се включи и той, че направо ми писна, а тъпото е, че май тръгнах по пътя "смени това, пък може и да се оправи", и накрая ще финиширам с нова газова :banghead: :lol:
С какво Томасето си бил? Артик? Ако е така, никак не си сбъркал като си го сменил - надежден, но може да захрани както трябва не повече от 20-ка. Пробвай да вдигнеш налягането на газта, може да са ти разпробити по-малко инжекторите и оттам да ти е това заглъхване във високите.....Абе къде е тоя Заядливия???
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 15 Окт 2013, 21:19

Яла да та огледам :)


и въпроси.

1.Рейките какви са и на колко мм са разпробити?
2.Марка на компа?
3.Тоя межик откъде го топлиш с водица?
4.Каква ти е сондата отзад , тръбата и клапана преди меджика?
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ACCELERATOR » 15 Окт 2013, 22:38

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Яла да та огледам :)


и въпроси.

1.Рейките какви са и на колко мм са разпробити?
2.Марка на компа?
3.Тоя межик откъде го топлиш с водица?
4.Каква ти е сондата отзад , тръбата и клапана преди меджика?

1. Рейките са 3-омови, разпробити са на 2.2, при диф. налягане 1250 на празен ход са на около 4.5 мс
2. Фобос
3. От маркучите на парното, добре се топли, пари на пипане
4. Сондата е ферони 6мм, с махнат инерционен клапан, което я отпуши малко, после има 20см тръба 6мм, преходник, и всичко натам - тръба и клапан е 8мм.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 15 Окт 2013, 22:57

С Фобоса съм малко на ВИЕ , нямам кабел и софт, не съм и го виждал даже.

може да пробиеш на 2.3 ще стане по добре..най вероятно не ти стига газ от тръбата или клапана преди меджика ако е турски.

отзад тия преходници също спъват доста...сложи една 8мм сонда , по възможност италианска . Преход може да си има пак ама 8 на 8.

трябва да караме и да гледаме кво се случва. Възможно е рейките да не са калибрирани или да са навити с малък ход.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 30.01.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ACCELERATOR » 16 Окт 2013, 10:11

Aз имам софт. Ето какво се случва:
http://youtu.be/jjxsXDIH8rI

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с ГИ

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 16 Окт 2013, 11:17

Пробиваш инжекторите на 2.5мм .
Нагласяш налягането на празен ход газовите инжектори да са 5 5.5мс. тестваш.. ако не ти хареса , слагаш бързи бобини и пак така.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook