Проблем с 1 цилиндър
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем с 1 цилиндър
Здравейте на всички,
Имам особен проблем на който не мога да открия причината. Колата е 520I 520 к.с. комби е34. 93 г. е регистрацията. Двигателя е с единичен ванус и изглежда с хидравлични повдигачи. 24 клапана е. Модела на двигателя не съм сигурен кой беше точно.
Та значи проблема е че не работи 2-я цилиндър от към радиатора. Свеща е черна и няма мощност, киха кашля от ауспуха и гърми. С метанов инжекцион е и на метан не може да откъсне. На бензин с 5 цилиндъра работи горе долу някакси. Като сложа почернялата свещ на др. цилиндър и побелява, а другата работеща като сложа там и почернява. Като сменя бобината и лулата същото. 2-я цилиндър не работи. Като откача кабела на бобината и колата върви по същия начин-на 5 цилиндъра. Компресията на всички цилиндри е 12-13 като на 6-я е само 10. На 2-я не работещия е 13! Като откача свеща и я сложа закачена на бобината и да се допира до корпуса на двигателя и като запаля, дава искра без проблеми.
А цилиндъра не работи... Струва ми се че с въздуха нещо не е наред, прегледах маркучите всичко точно. ако няма бензин то и на метан не иска да работи. Варианта въздух само на този цилиндър да не идва или да идва в повече според е малко вероятно?
Казват ми че може да няма луфт на клапаните но понеже са хидравлични не може да им се замери луфта.
Или вариянта само изпускателните клапани да са запекли и затова да дава компресия, но пък като свалих капака си личи, че клапаните са опрели на разпределителния вал, няма луфт...
Каква може да е причината?
Мерси предварително
Имам особен проблем на който не мога да открия причината. Колата е 520I 520 к.с. комби е34. 93 г. е регистрацията. Двигателя е с единичен ванус и изглежда с хидравлични повдигачи. 24 клапана е. Модела на двигателя не съм сигурен кой беше точно.
Та значи проблема е че не работи 2-я цилиндър от към радиатора. Свеща е черна и няма мощност, киха кашля от ауспуха и гърми. С метанов инжекцион е и на метан не може да откъсне. На бензин с 5 цилиндъра работи горе долу някакси. Като сложа почернялата свещ на др. цилиндър и побелява, а другата работеща като сложа там и почернява. Като сменя бобината и лулата същото. 2-я цилиндър не работи. Като откача кабела на бобината и колата върви по същия начин-на 5 цилиндъра. Компресията на всички цилиндри е 12-13 като на 6-я е само 10. На 2-я не работещия е 13! Като откача свеща и я сложа закачена на бобината и да се допира до корпуса на двигателя и като запаля, дава искра без проблеми.
А цилиндъра не работи... Струва ми се че с въздуха нещо не е наред, прегледах маркучите всичко точно. ако няма бензин то и на метан не иска да работи. Варианта въздух само на този цилиндър да не идва или да идва в повече според е малко вероятно?
Казват ми че може да няма луфт на клапаните но понеже са хидравлични не може да им се замери луфта.
Или вариянта само изпускателните клапани да са запекли и затова да дава компресия, но пък като свалих капака си личи, че клапаните са опрели на разпределителния вал, няма луфт...
Каква може да е причината?
Мерси предварително
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с 1 цилиндър
Измери компресията и ще разбереш къде е проблема.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с 1 цилиндър
Какво е това Е34 520к.с. ?
Някакъв мускул трябва да е ?
По въпроса за втория цилиндър .Ако има 13 компресия значи клапаните са добре .А щом опушва свеща значи припалва .Понеже е с ГИ и той работи със сигнал от ЕКУ -то като прекъсва веригата и на инжектора насочи се към проблем в тази част .Лош контакт по буксите или некадърно прекъснат инжектор .Може да има проблем и с ГИ .А може и да е пикаещ инжектор който пуска бензин и в режим на газ но това ми се струва доста невероятно.

По въпроса за втория цилиндър .Ако има 13 компресия значи клапаните са добре .А щом опушва свеща значи припалва .Понеже е с ГИ и той работи със сигнал от ЕКУ -то като прекъсва веригата и на инжектора насочи се към проблем в тази част .Лош контакт по буксите или некадърно прекъснат инжектор .Може да има проблем и с ГИ .А може и да е пикаещ инжектор който пуска бензин и в режим на газ но това ми се струва доста невероятно.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с 1 цилиндър
Както си разменял свещите, така размени и бензиновите инжектори и виж какво ще се получи.
Ако нищо не се изясни, мисля, че трябва да направиш това, което те съветва Jordana.

Ако нищо не се изясни, мисля, че трябва да направиш това, което те съветва Jordana.
Re: Проблем с 1 цилиндър
да грешката е моя, 150 магарета е 
значи газта съм я сложил преди 2-3 години и досега не съм имал ядове с нея, вървеше си всичко точно. Това когато стана преди това го бях натоварил повечко с 1 ремарке отзад с камъни и земя и го карах само на метан. И тогава като свалих свещите ми направи впечатление че дупките на свещите на първите 2-3 цилиндъра бяха пълни с масло което е пропускало от гарнитурата на капака. Не знам дали има значение, предполагам не, ама
Иначе свещта си дава искра като я сложа на корпуса на двигателя и запаля, значи буксите трябва да са в ред
Възможно ли от хидравличните повдигачи на клапаните да има проблем?
Пак казвам компресията на всички цилиндри е 12-13 с изключение на последния с 10

значи газта съм я сложил преди 2-3 години и досега не съм имал ядове с нея, вървеше си всичко точно. Това когато стана преди това го бях натоварил повечко с 1 ремарке отзад с камъни и земя и го карах само на метан. И тогава като свалих свещите ми направи впечатление че дупките на свещите на първите 2-3 цилиндъра бяха пълни с масло което е пропускало от гарнитурата на капака. Не знам дали има значение, предполагам не, ама
Иначе свещта си дава искра като я сложа на корпуса на двигателя и запаля, значи буксите трябва да са в ред
Възможно ли от хидравличните повдигачи на клапаните да има проблем?
Пак казвам компресията на всички цилиндри е 12-13 с изключение на последния с 10
Re: Проблем с 1 цилиндър
Прекъсва цилиндъра и на бензин и на метан. Ако е гориво е малко вероятно дюзите и на бензина и метана да дават проблем едновременно на 2-я цилиндър. Може би въздуха, ама ли нали тоя идва едновременно за всички цилиндри.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с 1 цилиндър
То проблема не е в инжектора на метан а може би в самия ГИ или в комутацията на веригата на бензиновия инжектор. Бензиновата помпа спира ли или е постоянно работеща ?
Иначе да - може и повдигач да има проблемен и да не отваря нормално клапана ама без да отвориш малко трудно да се определи.
Иначе да - може и повдигач да има проблемен и да не отваря нормално клапана ама без да отвориш малко трудно да се определи.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
Re: Проблем с 1 цилиндър
бензиновата помпа постоянно работи, не се изключва като работи на метан
а това
комутацията на веригата на бензиновия инжектор
какво ще рече
а това
комутацията на веригата на бензиновия инжектор
какво ще рече
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с 1 цилиндър
Ще рече че веригата на всеки един бензинов инжектор е прекъсната откъм минусовия проводник и в ГИ се комутира чрез релета на метан или на бензин ще работи като във първия случай има и товарни съпротивления.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с 1 цилиндър
petarv123 написа:Прекъсва цилиндъра и на бензин и на метан. Ако е гориво е малко вероятно дюзите и на бензина и метана да дават проблем едновременно на 2-я цилиндър. Може би въздуха, ама ли нали тоя идва едновременно за всички цилиндри.
След като свеща е черна, значи горивната смес е прекалено богата и не трябва да търсиш паразитен въздух, Но е възможно да смуче само в един цилиндър- виждал съм го наживо.

Пишеш за омасляване- почни с него, почистване на свеща, лулата, гнездото на свеща.
Re: Проблем с 1 цилиндър
oмасляването сам го оправил.
Май ще трябва да разглабям хидравличните повдигачи. Може ли някой да даде схема как става това
Май ще трябва да разглабям хидравличните повдигачи. Може ли някой да даде схема как става това
- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
Re: Проблем с 1 цилиндър
абсолютно съм сигурен че не е от газ инжекциона по принцип когато е слаган инжекциона колата на колегата е работела перфектно предполагам когато е синхронизиран компа на газта с еку-то на колата той е взел и запаметил правилната работа на дузите и тя за в бъдеще е само такакава каквато е запаметена тогава смени бобината и лулата на въпросния цилиндър за проба и тогава се занимави с всичко друго
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с 1 цилиндър
E39 Rider написа:абсолютно съм сигурен че не е от газ инжекциона по принцип когато е слаган инжекциона колата на колегата е работела перфектнос еку-то на колата той е взел и запаметил правилната работа на дузите и тя за в бъдеще е само такакава каквато е запаметена тогава смени бобината и лулата на въпросния цилиндър за проба и тогава се занимави с всичко другопредполагам когато е синхронизиран компа на газта
Добре че само предполагаш щото ако беше сигурен


Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Проблем с 1 цилиндър
cod-cdbp написа:А заглавието кога ще оправите ?
е то явно се има предвид, че 1 = един, а не 1 = първи. ама да прав си, че е подвеждащо.

31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани