Проблем с 1 цилиндър

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.08.2013

Проблем с 1 цилиндър

Мнение от petarv123 » 12 Авг 2013, 22:19

Здравейте на всички,
Имам особен проблем на който не мога да открия причината. Колата е 520I 520 к.с. комби е34. 93 г. е регистрацията. Двигателя е с единичен ванус и изглежда с хидравлични повдигачи. 24 клапана е. Модела на двигателя не съм сигурен кой беше точно.
Та значи проблема е че не работи 2-я цилиндър от към радиатора. Свеща е черна и няма мощност, киха кашля от ауспуха и гърми. С метанов инжекцион е и на метан не може да откъсне. На бензин с 5 цилиндъра работи горе долу някакси. Като сложа почернялата свещ на др. цилиндър и побелява, а другата работеща като сложа там и почернява. Като сменя бобината и лулата същото. 2-я цилиндър не работи. Като откача кабела на бобината и колата върви по същия начин-на 5 цилиндъра. Компресията на всички цилиндри е 12-13 като на 6-я е само 10. На 2-я не работещия е 13! Като откача свеща и я сложа закачена на бобината и да се допира до корпуса на двигателя и като запаля, дава искра без проблеми.
А цилиндъра не работи... Струва ми се че с въздуха нещо не е наред, прегледах маркучите всичко точно. ако няма бензин то и на метан не иска да работи. Варианта въздух само на този цилиндър да не идва или да идва в повече според е малко вероятно?
Казват ми че може да няма луфт на клапаните но понеже са хидравлични не може да им се замери луфта.
Или вариянта само изпускателните клапани да са запекли и затова да дава компресия, но пък като свалих капака си личи, че клапаните са опрели на разпределителния вал, няма луфт...
Каква може да е причината?

Мерси предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 13 Авг 2013, 8:29

Измери компресията и ще разбереш къде е проблема.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от Jordana » 13 Авг 2013, 8:43

Какво е това Е34 520к.с. ? :shock: Някакъв мускул трябва да е ?
По въпроса за втория цилиндър .Ако има 13 компресия значи клапаните са добре .А щом опушва свеща значи припалва .Понеже е с ГИ и той работи със сигнал от ЕКУ -то като прекъсва веригата и на инжектора насочи се към проблем в тази част .Лош контакт по буксите или некадърно прекъснат инжектор .Може да има проблем и с ГИ .А може и да е пикаещ инжектор който пуска бензин и в режим на газ но това ми се струва доста невероятно.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от zvetiko » 13 Авг 2013, 9:12

Както си разменял свещите, така размени и бензиновите инжектори и виж какво ще се получи. ;)

Ако нищо не се изясни, мисля, че трябва да направиш това, което те съветва Jordana.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.08.2013

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от petarv123 » 13 Авг 2013, 9:24

да грешката е моя, 150 магарета е :)
значи газта съм я сложил преди 2-3 години и досега не съм имал ядове с нея, вървеше си всичко точно. Това когато стана преди това го бях натоварил повечко с 1 ремарке отзад с камъни и земя и го карах само на метан. И тогава като свалих свещите ми направи впечатление че дупките на свещите на първите 2-3 цилиндъра бяха пълни с масло което е пропускало от гарнитурата на капака. Не знам дали има значение, предполагам не, ама

Иначе свещта си дава искра като я сложа на корпуса на двигателя и запаля, значи буксите трябва да са в ред
Възможно ли от хидравличните повдигачи на клапаните да има проблем?

Пак казвам компресията на всички цилиндри е 12-13 с изключение на последния с 10

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.08.2013

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от petarv123 » 13 Авг 2013, 9:30

Прекъсва цилиндъра и на бензин и на метан. Ако е гориво е малко вероятно дюзите и на бензина и метана да дават проблем едновременно на 2-я цилиндър. Може би въздуха, ама ли нали тоя идва едновременно за всички цилиндри.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от Jordana » 13 Авг 2013, 12:12

То проблема не е в инжектора на метан а може би в самия ГИ или в комутацията на веригата на бензиновия инжектор. Бензиновата помпа спира ли или е постоянно работеща ?
Иначе да - може и повдигач да има проблемен и да не отваря нормално клапана ама без да отвориш малко трудно да се определи.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.08.2013

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от petarv123 » 13 Авг 2013, 14:19

бензиновата помпа постоянно работи, не се изключва като работи на метан
а това
комутацията на веригата на бензиновия инжектор
какво ще рече

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от Jordana » 13 Авг 2013, 16:38

Ще рече че веригата на всеки един бензинов инжектор е прекъсната откъм минусовия проводник и в ГИ се комутира чрез релета на метан или на бензин ще работи като във първия случай има и товарни съпротивления.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от zvetiko » 13 Авг 2013, 20:20

petarv123 написа:Прекъсва цилиндъра и на бензин и на метан. Ако е гориво е малко вероятно дюзите и на бензина и метана да дават проблем едновременно на 2-я цилиндър. Може би въздуха, ама ли нали тоя идва едновременно за всички цилиндри.


След като свеща е черна, значи горивната смес е прекалено богата и не трябва да търсиш паразитен въздух, Но е възможно да смуче само в един цилиндър- виждал съм го наживо. ;)

Пишеш за омасляване- почни с него, почистване на свеща, лулата, гнездото на свеща.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.08.2013

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от petarv123 » 14 Авг 2013, 7:39

oмасляването сам го оправил.
Май ще трябва да разглабям хидравличните повдигачи. Може ли някой да даде схема как става това

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 21.05.2011
Местоположение: г.Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E39 520 TU 1999г.
Мечтае да кара: BMW М 5

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от E39 Rider » 14 Авг 2013, 11:40

абсолютно съм сигурен че не е от газ инжекциона по принцип когато е слаган инжекциона колата на колегата е работела перфектно предполагам когато е синхронизиран компа на газта с еку-то на колата той е взел и запаметил правилната работа на дузите и тя за в бъдеще е само такакава каквато е запаметена тогава смени бобината и лулата на въпросния цилиндър за проба и тогава се занимави с всичко друго
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от Jordana » 14 Авг 2013, 12:09

E39 Rider написа:абсолютно съм сигурен че не е от газ инжекциона по принцип когато е слаган инжекциона колата на колегата е работела перфектно
предполагам когато е синхронизиран компа на газта
с еку-то на колата той е взел и запаметил правилната работа на дузите и тя за в бъдеще е само такакава каквато е запаметена тогава смени бобината и лулата на въпросния цилиндър за проба и тогава се занимави с всичко друго

Добре че само предполагаш щото ако беше сигурен :banghead: Още в първия пост човека е написал че е сменял свещи бобини и лули и проблема си остава на 2 цилиндър :idea: Някой има ли още който чете само заглавието и бърза да драска ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от cod-cdbp » 14 Авг 2013, 12:15

А заглавието кога ще оправите ?
:roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: Проблем с 1 цилиндър

Мнение от Denmark » 14 Авг 2013, 14:02

cod-cdbp написа:А заглавието кога ще оправите ?
:roll:


е то явно се има предвид, че 1 = един, а не 1 = първи. ама да прав си, че е подвеждащо.
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook