Нивомат...
Модератор: Технически модератори
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- waterboy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 30.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e38 735i
- Мечтае да кара: вана
- Детайли за колата: M62
Re: Нивомат...
Колеги да не пускам нова тема всяко ли е39 комби е с нивомат?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нивомат...
waterboy написа:Колеги да не пускам нова тема всяко ли е39 комби е с нивомат?
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Нивомат...
cod-cdbp написа:waterboy написа:Колеги да не пускам нова тема всяко ли е39 комби е с нивомат?
И профилната ти снимки върши работа
Иначе да, комбитата излизат с нивомат. Ако нямаш, най-вероятно някой преди теб го е махнал.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Нивомат...
Много стара тема, но да споделя как си "оправих" нивомата.
Заделих едни 500лв за почти пълна ревизия, но преди да поръчам частите, случайно слязох в гаража, в канала, под колата. Бях си купил задни биалетки, както и 18мм стаб. щанга и реших да ги сменя ей така.
Смених тампоните на щангата, сложих новите биалетки (ако сменяте, ползвайте течен сапун за смазка. Аз ползвах на Пантен и съм доволен ), закачих биалетката, която свързва регулатора и щангата, като я раздвижих хубаво преди това.
Направих пробно кръгче из квартала да видя как се представя по-дебелата щанга и освен, че беше чувствително по-стабилна колата в завоите, отзад стана странно мека като возия.
Вече 4-ти ден карам така и не мога да се наситя на удоволствието на работещия нивомат.
П.П. Обяснявам си ситуацията с това, че старите (заводските) биалетки бяха спекли и не беше възможно щангата да се движи в тях, съответно и регулатора да се мърда напред-назад, съответно нивомата да работи.
Сега е песен.
И така, за 34лв за биалетки (Феби) си "оправих" нивомата.
Заделих едни 500лв за почти пълна ревизия, но преди да поръчам частите, случайно слязох в гаража, в канала, под колата. Бях си купил задни биалетки, както и 18мм стаб. щанга и реших да ги сменя ей така.
Смених тампоните на щангата, сложих новите биалетки (ако сменяте, ползвайте течен сапун за смазка. Аз ползвах на Пантен и съм доволен ), закачих биалетката, която свързва регулатора и щангата, като я раздвижих хубаво преди това.
Направих пробно кръгче из квартала да видя как се представя по-дебелата щанга и освен, че беше чувствително по-стабилна колата в завоите, отзад стана странно мека като возия.
Вече 4-ти ден карам така и не мога да се наситя на удоволствието на работещия нивомат.
П.П. Обяснявам си ситуацията с това, че старите (заводските) биалетки бяха спекли и не беше възможно щангата да се движи в тях, съответно и регулатора да се мърда напред-назад, съответно нивомата да работи.
Сега е песен.
И така, за 34лв за биалетки (Феби) си "оправих" нивомата.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нивомат...
хм, при мен биалетките и черешките май вече са чао бамбино, така че ще опитам да сменя първо тях, заедно със сферите.
Благодаря за съвета
Благодаря за съвета
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Нивомат...
Явно решението е било временно, защото седмица след смяната на биалетките, пак вози твърди.
Поръчах си щангата, която е захваната между стаб.щанга и регулатора, тия дни ще сменям и ще пиша..
Поръчах си щангата, която е захваната между стаб.щанга и регулатора, тия дни ще сменям и ще пиша..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нивомат...
datchko написа:Явно решението е било временно, защото седмица след смяната на биалетките, пак вози твърди.
Поръчах си щангата, която е захваната между стаб.щанга и регулатора, тия дни ще сменям и ще пиша..
Съмнявам се да ти реши проблема - залагам на сфери
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Нивомат...
Може да не са сфери, иначе нямаше да заработи нивомата, макар и за толкова малко време.
Предстои да видим до няколко дни.
Предстои да видим до няколко дни.
Re: Нивомат...
На мойта като капитулираха сфери подскачаше отзад като диво магаре с люта чушка в дирника . Ако е твърда значи е вдигната много , ще ти направи впечатление , пък и мерки има за целта. Та надървена ли е ще да е от регулатор или нещо го кара да пуска налягане.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Нивомат...
Моята е клекнала.. Но някак си не подскача, а все едно си заварил амортисьорите
Пак казвам, че според мен сферите са ок, защото возеше тая една седмица като облак отзад.
Пак казвам, че според мен сферите са ок, защото возеше тая една седмица като облак отзад.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нивомат...
Евах маа му - навремето имаше мнения, че ако нивомата не е регулиран на съвсем точното ниво по книга, не вози комфортно.
При мен има друга драма - от дясно е по-висока и вози твърдо
При мен има друга драма - от дясно е по-висока и вози твърдо
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Нивомат...
Смених щангата, уж регулирах регулатора (само че ненатоварена.. просто нямах с какво да я натоваря), карах и беше доста добре като мекост и комфорт, че даже и стабилност.
П.П. Моля някой, който е на "ти" с нивоматите, да погледне как съм го регулирал, че искам най-после да се приключи с тая драма.. Ще черпя естествено
При мен е същото.. от ляво е 534см, от дясно 536-7см.. не знам как става тоя номерcod-cdbp написа:Евах маа му - навремето имаше мнения, че ако нивомата не е регулиран на съвсем точното ниво по книга, не вози комфортно.
При мен има друга драма - от дясно е по-висока и вози твърдо
П.П. Моля някой, който е на "ти" с нивоматите, да погледне как съм го регулирал, че искам най-после да се приключи с тая драма.. Ще черпя естествено
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Нивомат...
Аз някак си го уцелих перфектен откъм возия и стоене на пътя,но отпред съм с ниско окачване и се наложи да я посваля отзад също.Трябва да вида за оригиналните разстояния.Мери се от земята до центъра на веждата
ТДС - Турбо Див Селянин
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Нивомат...
Bavarishe написа:Аз някак си го уцелих перфектен откъм возия и стоене на пътя,но отпред съм с ниско окачване и се наложи да я посваля отзад също.Трябва да вида за оригиналните разстояния.Мери се от земята до центъра на веждата
По спомен мерих от долния край на джантата до калника
Re: Нивомат...
И как ги хванахте тия 2-3мм че били проблемни....тя колата има естествена такава кривина че и по-голяма за тия години та чак нивомата не бил . И натоварена се регулира иначе няма кво , тва по книга , на око кой как му е гот .
67 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани