Нивомат...
Модератор: Технически модератори
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Нивомат...
Проблемът е, че не съм поръчвал от ибей, нямам пейпал-акаунт и ми трябва някой, който да ги поръча. В един български сайт има същите, но са 550лв, което е безсмислено
Re: Нивомат...
Можеш да ги поръчаш, като платиш и с дебирна карта с международно покритие - Visa electron, Mastercard и т.н. Аз така съм поръчвал разни неща.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Нивомат...
Те го те:
Така става елиминирането на кривомата За съжаление, колата по която колегата прави интервенциите, и на която беше сложил уникално окачване, е вече в кофата. Беше хубаво комби.
Успех.
Postman написа:
Всеки маркуч с 2 женски щуцера и дължина между 200 и 300 мм ще свърши работа (моят е около 320мм и се оказа излишно дълъг). свързан е на мястото на входа и изхода на шибърния кран от помпата и към резервоара съответно. Маркуча го укрепих за стойката, на която оригинално е монтиран кранът за да не виси свободно. Респективно всичко от крана включително нататък е демонтирано (сферите и тръбопроводите). Помпата при това свързване е напълно разтоварена, защото налягането е колкото хидравличното съпротивление на системата, т.е. по-малко няма как да бъде. По-натам ще демонтирам дори тези тръбопроводи и ще сложа обикновена едносекционна помпа само за сервото на волана.
П.П. Добавям снимка на височините отпред и отзад.
Така става елиминирането на кривомата За съжаление, колата по която колегата прави интервенциите, и на която беше сложил уникално окачване, е вече в кофата. Беше хубаво комби.
Успех.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Нивомат...
Zubcho написа:Те го те:Postman написа:
Всеки маркуч с 2 женски щуцера и дължина между 200 и 300 мм ще свърши работа (моят е около 320мм и се оказа излишно дълъг). свързан е на мястото на входа и изхода на шибърния кран от помпата и към резервоара съответно. Маркуча го укрепих за стойката, на която оригинално е монтиран кранът за да не виси свободно. Респективно всичко от крана включително нататък е демонтирано (сферите и тръбопроводите). Помпата при това свързване е напълно разтоварена, защото налягането е колкото хидравличното съпротивление на системата, т.е. по-малко няма как да бъде. По-натам ще демонтирам дори тези тръбопроводи и ще сложа обикновена едносекционна помпа само за сервото на волана.
П.П. Добавям снимка на височините отпред и отзад.
Така става елиминирането на кривомата За съжаление, колата по която колегата прави интервенциите, и на която беше сложил уникално окачване, е вече в кофата. Беше хубаво комби.
Успех.
Благодаря
този уикенд най-вероятно ще го махам и ще се опитам да направя снимки и обяснения, въпреки, че ги има навсякъде, но все пак да е прегледно.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нивомат...
каквото остане, можеш да го споделиш с мен
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Нивомат...
Тръбите и маркучите си ги гледах за мен,не идват толкова скъпо,но мен не ми се занимава.Да се изпролетее и ще има перфектни сфери и амортесьори на пазара
ТДС - Турбо Див Селянин
- cvetalin_kostadinov
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 29.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: това,за което е мечтал
- Детайли за колата: BMW E34 520i Touring
Re: Нивомат...
Интересува ме следното нещо? Как е най-правилно да се стегне болта на ухото на задния амортисьор - когато автомобила е вдигнат от земята /крикове,стойки или подемник/ ,или примерно на канал, но стъпил здраво на гумите?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Нивомат...
cvetalin_kostadinov написа:Интересува ме следното нещо? Как е най-правилно да се стегне болта на ухото на задния амортисьор - когато автомобила е вдигнат от земята /крикове,стойки или подемник/ ,или примерно на канал, но стъпил здраво на гумите?
Не мисля, че има значение, защото има втулка която влиза в носача и реално болта само придържа амортисьора към носача, без да поема ударите.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
- cvetalin_kostadinov
- Потребител
- Мнения: 35
- Регистриран на: 29.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: това,за което е мечтал
- Детайли за колата: BMW E34 520i Touring
Re: Нивомат...
Относно стягането се заинтересувах,защото въпреки,че е на втулка - нали втулката е в тампон в самото ухо на амортисьора. От там примерно ако се стегне при увиснало надолу окачване и после като стъпи на колелата няма ли да се получи нежелано усукване на втулката в тампона и след известно време да го скъса.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Нивомат...
Според моите наблюдения, най-често се къса болта.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: Нивомат...
А ако сложа директно хидравлична помпа за без нивомат,ще елиминирам ли всичко назад по-лесно
ТДС - Турбо Див Селянин
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Нивомат...
Bavarishe написа:А ако сложа директно хидравлична помпа за без нивомат,ще елиминирам ли всичко назад по-лесно
След като елиминираш всичко назад, за помпата няма значение, че го няма и продължава да си работи. Няма смисъл да я махаш/ сменяш ако е здрава.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: Нивомат...
Zubcho написа:Bavarishe написа:А ако сложа директно хидравлична помпа за без нивомат,ще елиминирам ли всичко назад по-лесно
След като елиминираш всичко назад, за помпата няма значение, че го няма и продължава да си работи. Няма смисъл да я махаш/ сменяш ако е здрава.
Иво няма как да остави помпата за нивомат като елиминира всичко назад.
67 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани