Нивомат...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Нивомат...

Мнение от Делян » 10 Яну 2016, 18:27

Ако имаш възможност, вземи си комплект Eibach и ще останеш изключително доволен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Нивомат...

Мнение от datchko » 10 Яну 2016, 18:32

Проблемът е, че не съм поръчвал от ибей, нямам пейпал-акаунт и ми трябва някой, който да ги поръча. В един български сайт има същите, но са 550лв, което е безсмислено

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Нивомат...

Мнение от Делян » 10 Яну 2016, 18:43

Можеш да ги поръчаш, като платиш и с дебирна карта с международно покритие - Visa electron, Mastercard и т.н. Аз така съм поръчвал разни неща.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Нивомат...

Мнение от Zubcho » 11 Яну 2016, 11:03

Те го те:

Postman написа:Изображение

Всеки маркуч с 2 женски щуцера и дължина между 200 и 300 мм ще свърши работа (моят е около 320мм и се оказа излишно дълъг). свързан е на мястото на входа и изхода на шибърния кран от помпата и към резервоара съответно. Маркуча го укрепих за стойката, на която оригинално е монтиран кранът за да не виси свободно. Респективно всичко от крана включително нататък е демонтирано (сферите и тръбопроводите). Помпата при това свързване е напълно разтоварена, защото налягането е колкото хидравличното съпротивление на системата, т.е. по-малко няма как да бъде. По-натам ще демонтирам дори тези тръбопроводи и ще сложа обикновена едносекционна помпа само за сервото на волана.

П.П. Добавям снимка на височините отпред и отзад.


Така става елиминирането на кривомата :) За съжаление, колата по която колегата прави интервенциите, и на която беше сложил уникално окачване, е вече в кофата. Беше хубаво комби.

Успех.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Нивомат...

Мнение от datchko » 11 Яну 2016, 12:53

Zubcho написа:Те го те:

Postman написа:Изображение

Всеки маркуч с 2 женски щуцера и дължина между 200 и 300 мм ще свърши работа (моят е около 320мм и се оказа излишно дълъг). свързан е на мястото на входа и изхода на шибърния кран от помпата и към резервоара съответно. Маркуча го укрепих за стойката, на която оригинално е монтиран кранът за да не виси свободно. Респективно всичко от крана включително нататък е демонтирано (сферите и тръбопроводите). Помпата при това свързване е напълно разтоварена, защото налягането е колкото хидравличното съпротивление на системата, т.е. по-малко няма как да бъде. По-натам ще демонтирам дори тези тръбопроводи и ще сложа обикновена едносекционна помпа само за сервото на волана.

П.П. Добавям снимка на височините отпред и отзад.


Така става елиминирането на кривомата :) За съжаление, колата по която колегата прави интервенциите, и на която беше сложил уникално окачване, е вече в кофата. Беше хубаво комби.

Успех.

Благодаря :bchug:
този уикенд най-вероятно ще го махам и ще се опитам да направя снимки и обяснения, въпреки, че ги има навсякъде, но все пак да е прегледно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Нивомат...

Мнение от cod-cdbp » 11 Яну 2016, 13:03

каквото остане, можеш да го споделиш с мен :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: Нивомат...

Мнение от Bavarishe » 11 Яну 2016, 15:02

Тръбите и маркучите си ги гледах за мен,не идват толкова скъпо,но мен не ми се занимава.Да се изпролетее и ще има перфектни сфери и амортесьори на пазара
ТДС - Турбо Див Селянин

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 29.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: това,за което е мечтал
Детайли за колата: BMW E34 520i Touring

Re: Нивомат...

Мнение от cvetalin_kostadinov » 27 Мар 2016, 16:28

Интересува ме следното нещо? Как е най-правилно да се стегне болта на ухото на задния амортисьор - когато автомобила е вдигнат от земята /крикове,стойки или подемник/ ,или примерно на канал, но стъпил здраво на гумите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Нивомат...

Мнение от cod-cdbp » 28 Мар 2016, 0:09

cvetalin_kostadinov написа:Интересува ме следното нещо? Как е най-правилно да се стегне болта на ухото на задния амортисьор - когато автомобила е вдигнат от земята /крикове,стойки или подемник/ ,или примерно на канал, но стъпил здраво на гумите?


Не мисля, че има значение, защото има втулка която влиза в носача и реално болта само придържа амортисьора към носача, без да поема ударите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: Нивомат...

Мнение от Bavarishe » 30 Мар 2016, 14:42

скоро ще има перфектни сфери и амортесьори за продаване :D
ТДС - Турбо Див Селянин

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 29.05.2008
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: това,за което е мечтал
Детайли за колата: BMW E34 520i Touring

Re: Нивомат...

Мнение от cvetalin_kostadinov » 01 Апр 2016, 18:44

Относно стягането се заинтересувах,защото въпреки,че е на втулка - нали втулката е в тампон в самото ухо на амортисьора. От там примерно ако се стегне при увиснало надолу окачване и после като стъпи на колелата няма ли да се получи нежелано усукване на втулката в тампона и след известно време да го скъса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Нивомат...

Мнение от KPETEH » 04 Апр 2016, 10:37

Според моите наблюдения, най-често се къса болта. :mhihi:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: Нивомат...

Мнение от Bavarishe » 11 Апр 2016, 10:04

А ако сложа директно хидравлична помпа за без нивомат,ще елиминирам ли всичко назад по-лесно
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Нивомат...

Мнение от Zubcho » 26 Апр 2016, 9:42

Bavarishe написа:А ако сложа директно хидравлична помпа за без нивомат,ще елиминирам ли всичко назад по-лесно


След като елиминираш всичко назад, за помпата няма значение, че го няма и продължава да си работи. Няма смисъл да я махаш/ сменяш ако е здрава.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Нивомат...

Мнение от \MITETO\ DSB » 26 Апр 2016, 15:18

Zubcho написа:
Bavarishe написа:А ако сложа директно хидравлична помпа за без нивомат,ще елиминирам ли всичко назад по-лесно


След като елиминираш всичко назад, за помпата няма значение, че го няма и продължава да си работи. Няма смисъл да я махаш/ сменяш ако е здрава.

Иво няма как да остави помпата за нивомат като елиминира всичко назад. :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook