проблем токове

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: София

проблем токове

Мнение от valtin » 23 Май 2006, 15:14

колеги даите добър жичкаджия в софия нещо много ток дърпа ако не махна клемата вечер на другия ден към обяд няма палене а акумолатора е здрав мерихме го пък сам чувал че тва често махане на клемите не било добре
val

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 24 Май 2006, 20:40

значи имаш постоянна консумация кояко можеш да измериш с мултицет.
консимацията може да идва от аларма,плафона в багажника,касетофон,усилвател,или диодна плочка на алтернатора.
всичко друго минава през контактния клуч
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 24 Май 2006, 21:35

Ако имаш съмнения за утечка на ток можеш да провериш електрическата система и сам, и ако не можеш да се справиш- чак тогава да отидеш на майстор. Предлагам ти следния начин за проверка, който съм взел от работен каталог:
Вземаш мултицет и поставяш амперметъра на най- високия диапазон за измерване- от 0-5 мА до 5А. Разединяваш отрицателния проводник от акумулатора. Свързваш амперметъра между отрицателния полюс на акумулатора и проводника на "маса". Свързваш положителната клема на амперметъра към масата и отрицателната клема на амперметъра към отрицателния полюс на акумулатора. Разединяваш всички консуматори на ток. Изключваш часовник и всички други, които са с постоянно захранване. Затваряш вратите(за да не светят плафоните). Включваш амперметъра в диапазона на мА, докато не се получат резултатите от измерванията (от 1- 3 мА). Оттам прекъсваш отделните електрически вериги, като сваляш предпазителите един по един. Ако при прекъснатата верига показателите спаднат до 0, търси повредата там(повредите могат да бъдат следните: корозирали и замърсени контакти; прекъснати проводници; късо съединение в агрегатите). Ако не си открил повреда в електрическата верига, то проводниците са прекъснати от незащитените агрегати(генератор, стартер, запалителна система). Ако при разединяване на незащитените агрегати показателя пада до 0, провери съответния детайл и го подмени. Ако съм ти бил полезен, то ти пожелавам успех! :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 19.01.2005

Мнение от Romario » 25 Май 2006, 8:38

Колега и аз имах същия проблем ..... действах по начина по който описа Валери и открих, че е от веригата на предпазител 15 мисля беше, свързано с климатроника, но беше с постоянно напрежение. Както и да е ......... изкарах този предпазител и прекарах неговата верига също да преминава през контакния ключ с едно мостче ... т.е. да се изключва с ключа и вече втора година всичко е ОК ..... само да не разберат от БМВ кво съм им направил с ел.уредбата :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: София

Мнение от valtin » 25 Май 2006, 18:53

валери тоя номер го пробвах с мултицет обаче при първоначалното свързване не знам дали е нормално при мен е така веднага пробва да затвори 4те стъкла тръгват авариините чувам бензиновата помпа за 1-2сек. и бог знае още колко неща при което ми гори 10 амперов бушон на мултицета а имам по принцип и някакъв проблем с централното първия път като заключа веднага само се отключва и ел стъклата ми не са в ред извадя ли ключа веднага се затварят което освен че е опасно ме вбесява така че съм си за маистор но къде да отида
val

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 15.04.2006

Мнение от kisshunter » 25 Май 2006, 18:58

nyakade okasyava

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 25 Май 2006, 18:59

Romario написа:..... само да не разберат от БМВ кво съм им направил с ел.уредбата :mhihi:
те от BMW ако знаят кви ги вършим в Б-г :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 25 Май 2006, 19:51

миришеми на бьгната аларма или стопено бушонно табло и окьсява.
а е нормално да ти изгори 10А бушон на мултицета щото само помпата консумира толкова
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: sofia

Мнение от valeri » 26 Май 2006, 8:19

защо не опиташ да потърсиш помоща на един човек от сервиза на Булвария казва се Бате Слави ,човека е бивш преподавател от МЕИ;значи говоря за сервиза в Люлин,след като минеш тунела на светофара в ляво първа пряка ляво и там беше ако не се лъжа 2ра пряка пак в ляво.Сега сервиза може да се води и другояче не знам но човека работи там със сигурност .Разбира си от работата и не взема скъпо,ако той не ти помогне не знам кой може.(само бъди любезен че е много лют :duel:)това в кръга на шегата.Дано ти помогне защото тоците са гадна работа :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: София

Мнение от valtin » 26 Май 2006, 10:55

ааа знам го аз работих там в авис а познавам и хора там ще се обадя да го питат дали може да ме погледне
val

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook