проблем токове
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
проблем токове
колеги даите добър жичкаджия в софия нещо много ток дърпа ако не махна клемата вечер на другия ден към обяд няма палене а акумолатора е здрав мерихме го пък сам чувал че тва често махане на клемите не било добре
val
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
значи имаш постоянна консумация кояко можеш да измериш с мултицет.
консимацията може да идва от аларма,плафона в багажника,касетофон,усилвател,или диодна плочка на алтернатора.
всичко друго минава през контактния клуч
консимацията може да идва от аларма,плафона в багажника,касетофон,усилвател,или диодна плочка на алтернатора.
всичко друго минава през контактния клуч
Ако имаш съмнения за утечка на ток можеш да провериш електрическата система и сам, и ако не можеш да се справиш- чак тогава да отидеш на майстор. Предлагам ти следния начин за проверка, който съм взел от работен каталог:
Вземаш мултицет и поставяш амперметъра на най- високия диапазон за измерване- от 0-5 мА до 5А. Разединяваш отрицателния проводник от акумулатора. Свързваш амперметъра между отрицателния полюс на акумулатора и проводника на "маса". Свързваш положителната клема на амперметъра към масата и отрицателната клема на амперметъра към отрицателния полюс на акумулатора. Разединяваш всички консуматори на ток. Изключваш часовник и всички други, които са с постоянно захранване. Затваряш вратите(за да не светят плафоните). Включваш амперметъра в диапазона на мА, докато не се получат резултатите от измерванията (от 1- 3 мА). Оттам прекъсваш отделните електрически вериги, като сваляш предпазителите един по един. Ако при прекъснатата верига показателите спаднат до 0, търси повредата там(повредите могат да бъдат следните: корозирали и замърсени контакти; прекъснати проводници; късо съединение в агрегатите). Ако не си открил повреда в електрическата верига, то проводниците са прекъснати от незащитените агрегати(генератор, стартер, запалителна система). Ако при разединяване на незащитените агрегати показателя пада до 0, провери съответния детайл и го подмени. Ако съм ти бил полезен, то ти пожелавам успех!
Вземаш мултицет и поставяш амперметъра на най- високия диапазон за измерване- от 0-5 мА до 5А. Разединяваш отрицателния проводник от акумулатора. Свързваш амперметъра между отрицателния полюс на акумулатора и проводника на "маса". Свързваш положителната клема на амперметъра към масата и отрицателната клема на амперметъра към отрицателния полюс на акумулатора. Разединяваш всички консуматори на ток. Изключваш часовник и всички други, които са с постоянно захранване. Затваряш вратите(за да не светят плафоните). Включваш амперметъра в диапазона на мА, докато не се получат резултатите от измерванията (от 1- 3 мА). Оттам прекъсваш отделните електрически вериги, като сваляш предпазителите един по един. Ако при прекъснатата верига показателите спаднат до 0, търси повредата там(повредите могат да бъдат следните: корозирали и замърсени контакти; прекъснати проводници; късо съединение в агрегатите). Ако не си открил повреда в електрическата верига, то проводниците са прекъснати от незащитените агрегати(генератор, стартер, запалителна система). Ако при разединяване на незащитените агрегати показателя пада до 0, провери съответния детайл и го подмени. Ако съм ти бил полезен, то ти пожелавам успех!

Колега и аз имах същия проблем ..... действах по начина по който описа Валери и открих, че е от веригата на предпазител 15 мисля беше, свързано с климатроника, но беше с постоянно напрежение. Както и да е ......... изкарах този предпазител и прекарах неговата верига също да преминава през контакния ключ с едно мостче ... т.е. да се изключва с ключа и вече втора година всичко е ОК ..... само да не разберат от БМВ кво съм им направил с ел.уредбата 

валери тоя номер го пробвах с мултицет обаче при първоначалното свързване не знам дали е нормално при мен е така веднага пробва да затвори 4те стъкла тръгват авариините чувам бензиновата помпа за 1-2сек. и бог знае още колко неща при което ми гори 10 амперов бушон на мултицета а имам по принцип и някакъв проблем с централното първия път като заключа веднага само се отключва и ел стъклата ми не са в ред извадя ли ключа веднага се затварят което освен че е опасно ме вбесява така че съм си за маистор но къде да отида
val
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
те от BMW ако знаят кви ги вършим в Б-гRomario написа:..... само да не разберат от БМВ кво съм им направил с ел.уредбата




- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
миришеми на бьгната аларма или стопено бушонно табло и окьсява.
а е нормално да ти изгори 10А бушон на мултицета щото само помпата консумира толкова
а е нормално да ти изгори 10А бушон на мултицета щото само помпата консумира толкова
защо не опиташ да потърсиш помоща на един човек от сервиза на Булвария казва се Бате Слави ,човека е бивш преподавател от МЕИ;значи говоря за сервиза в Люлин,след като минеш тунела на светофара в ляво първа пряка ляво и там беше ако не се лъжа 2ра пряка пак в ляво.Сега сервиза може да се води и другояче не знам но човека работи там със сигурност .Разбира си от работата и не взема скъпо,ако той не ти помогне не знам кой може.(само бъди любезен че е много лют
)това в кръга на шегата.Дано ти помогне защото тоците са гадна работа 


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани