Мноо проблеми!!!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мноо проблеми!!!!!

Мнение от leshoiad » 08 Май 2006, 18:06

Здрасти на всички!
Може би някои си спомня че тази седмица бях решил да сменям елементите на съединителя, защото.....то е ясно в петък се скапа!!!!!
Така, тръгнах аз днес по мъките и съдбата ме заведе в един сервиз в стара загора дето мой приятел си кара колите като дойдат от германия. Започнахме от от помпите. Човекът ми каза че са си добре но аз настоях да сменим и двете тъй като си бях приготвил паричките и така иили инъче щях да ги похарча. Сменихме ги (естествено с голям зор сложихме горната помпа на педала, заради долното болтче, голяма е шибня) и се оказа че и двете са си здрави, не съвсем зашщото маншона на долната направо се беше разкебацал а консумативи за пмпи не продават. Така де, оказа се че помпите са си добре, и проблема не беше разрешен. Започнахме да сваляме кутията. Свалихме я и действително както бяха предварителните съмнения на майсторчето оказа се имам счупена денферна пружина на диска. И ТУК ИДВА ГОЛЯМИЯ ВЪПРОС УВАЖАЕМИ КОЛЕГИ. Защо дискът ми е спружини а не като тоси дето си ми го дават по табел в сайта за частите на БМВ например, и веднага ви го показвам - http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=21&fg=05 а дискът ми беше такъв - http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=21&fg=05 какво става бе, защо така?
Има ли вероятност VIN-а да ми объркан, или пък нещо от този род, и как да разбера със сигурност какъв ми двигателя аджеба - М50 или М20. До сега си знаех че си е М20 по VIN така си ми го дава. Кажете какво става. Сложих абслолютно същия диск, но ми кажете може л да стане нещо с двигателя, аз предполагам че като диска е такъв и притисквателния трябва да е комплект, и в крайна сметка, заменяеми ли са съединителите на М50 и М20. Край!!!!!! Оф умалях :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 08 Май 2006, 19:51

можеби са сменяли сьединителя с по обикновен,но за тази цел се сменя и маховика,а м20 мисля че е с метален всмукателен колектор, а м50 с пластмасов.
не се притесняваи за сьединителя можеш спокоино да си го караш ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 08 Май 2006, 20:31

Има разлика между колите с климатик и колите без.При мен се получи същата история.Дадоха ми съединител без пружини но след това им го върнах и взех с пружини.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 13 Май 2006, 18:18

е колега разликата е огромна във външния вид между м20 и м50. не е само в колекторите ами целия мотор си е под капаци нито свещи се виждат нито кабели колекторите са от неква пласмасова сплав та не може да ги объркаш

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook