525ix-проблеми
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
525ix-проблеми
Здравейте. Вчера си купих БМВ 525ix произведено 93-та година. Проблемите, които до сега ми направиха впечатление са:
-до около 3000-4000 оборота едва набира (сравнявам го с Опел омега 2,0i от 1990, който в ниските обороти е значително по пъргав от БМВ-то). Няколко собственика на БМВ ми казаха, че е нормално мощността да идва във високите обороти, но на мен ми се струва, че тази кола има по-голям потенциал.
-при рязко подаване на газ в обороти до 2000 колата се дави. Има газова уредба, която не е инжекцион, но я карам на бензин. Газаджията ми каза, че тая газова уредба може да повреди дебитомера.
-колата не държи равномерни тихи обороти
-при ускорение колата започва да вибрира, като колкото по-бързо се ускорява, толкова по-силно вибрира. Като катера баир и подам газ, пак вибрира, независимо, че не поема.
Ако някой знае какви биха могли да са причините за съответните проблеми, нека сподели.
И последен въпрос: нормално ли е с гуми 16ки и тази кола със 193к.с. да не мога да пробуксувам на пясък? Ако има някаква система която се включва, за да предотврати буксуването, как да разбера?
-до около 3000-4000 оборота едва набира (сравнявам го с Опел омега 2,0i от 1990, който в ниските обороти е значително по пъргав от БМВ-то). Няколко собственика на БМВ ми казаха, че е нормално мощността да идва във високите обороти, но на мен ми се струва, че тази кола има по-голям потенциал.
-при рязко подаване на газ в обороти до 2000 колата се дави. Има газова уредба, която не е инжекцион, но я карам на бензин. Газаджията ми каза, че тая газова уредба може да повреди дебитомера.
-колата не държи равномерни тихи обороти
-при ускорение колата започва да вибрира, като колкото по-бързо се ускорява, толкова по-силно вибрира. Като катера баир и подам газ, пак вибрира, независимо, че не поема.
Ако някой знае какви биха могли да са причините за съответните проблеми, нека сподели.
И последен въпрос: нормално ли е с гуми 16ки и тази кола със 193к.с. да не мога да пробуксувам на пясък? Ако има някаква система която се включва, за да предотврати буксуването, как да разбера?
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: 525ix-проблеми
Колега, имам странното чувство, че си гледал някъде другаде, преди да купиш колата....

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: 525ix-проблеми
Колега , проблема с това да не може да пробоксува (по-рязко да тръгва ) го имах преди да сменя съединителя, защото беше се опекал и самият той боксуваше.
Re: 525ix-проблеми
И последен въпрос: нормално ли е с гуми 16ки и тази кола със 193к.с. да не мога да пробуксувам на пясък? Ако има някаква система която се включва, за да предотврати буксуването, как да разбера?
Те си излизат само със 16-ки с ЕТ54 от завода....
има такава система и се познава,че включва по мигаща лампа на таблото,която при теб едва ли ще премигне докато не си оправиш мотора да работи като хората.
Дъно да са някой от обичайните заподозрени-паразитен въздух,бубина,лула свещ....компресия -лошо
Опел омега 2,0i от 1990, който в ниските обороти е значително по пъргав от БМВ-то). Няколко собственика на БМВ ми казаха, че е нормално.....
един от тези собственици да не е бил предният на колата
ако ти е някакъв критерий -тази омега в никакви обороти не е по -пъргава от тоя мотор.
П.п Ти тая кола не я пробва малко преди да я купиш

by ''kompleksa''
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: 525ix-проблеми
Да не е една зелена с бежова кожа дет се продаваше във феса за около 3 хиляди ? комби ?

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 525ix-проблеми
marilio написа:Здравейте. Вчера си купих БМВ 525ix произведено 93-та година. Проблемите, които до сега ми направиха впечатление са:
-до около 3000-4000 оборота едва набира (сравнявам го с Опел омега 2,0i от 1990, който в ниските обороти е значително по пъргав от БМВ-то). Няколко собственика на БМВ ми казаха, че е нормално мощността да идва във високите обороти, но на мен ми се струва, че тази кола има по-голям потенциал.
-при рязко подаване на газ в обороти до 2000 колата се дави. Има газова уредба, която не е инжекцион, но я карам на бензин. Газаджията ми каза, че тая газова уредба може да повреди дебитомера.
-колата не държи равномерни тихи обороти
-при ускорение колата започва да вибрира, като колкото по-бързо се ускорява, толкова по-силно вибрира. Като катера баир и подам газ, пак вибрира, независимо, че не поема.
Ако някой знае какви биха могли да са причините за съответните проблеми, нека сподели.
И последен въпрос: нормално ли е с гуми 16ки и тази кола със 193к.с. да не мога да пробуксувам на пясък? Ако има някаква система която се включва, за да предотврати буксуването, как да разбера?
Като начало трябва да провериш от къде смуче въздух.Това ще съвпадне и с проверката на стъпковото моторче за празен ход.
Изобщо не е нормално да е по-малко пъргава от Опел омега 2,0i.Колегите, които са ти обяснявали нещо са имали в предвид системата ВАНОС, която върти вала на смукателните клапани над 2500 оборота с цел по-ранно пълнене на двигателя при високи обороти.Пробвай си и съединителя- включваш на трета, държиш спирачка и почваш да подаваш газ,като едновременно с това отпускаш педала на съединителя- двигателя трябва да изгасне, ако съединителя превърта е ясно.
Re: 525ix-проблеми
Благодаря за отговорите. Сега ще отида да пробвам дали проблема е от съединителя и ще оставя колата за диагностика на двигателя в някой сервиз. А имате ли идея за тези вибрации при ускорение откъде могат да идват? И още нещо: Колата има АСЦ (лампата светва при опит за пробуксуване на пясък), но не знам откъде мога да я изключа тази система. Никъде не виждам копче за нея, а по форумите пише, че трябва да има.
Re: 525ix-проблеми
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Да не е една зелена с бежова кожа дет се продаваше във феса за около 3 хиляди ? комби ?
Тъмно синьо комби с бежов салон. Купих го от Пазарджик.
Re: 525ix-проблеми
marilio написа:Благодаря за отговорите. Сега ще отида да пробвам дали проблема е от съединителя и ще оставя колата за диагностика на двигателя в някой сервиз. А имате ли идея за тези вибрации при ускорение откъде могат да идват? И още нещо: Колата има АСЦ (лампата светва при опит за пробуксуване на пясък), но не знам откъде мога да я изключа тази система. Никъде не виждам копче за нея, а по форумите пише, че трябва да има.
не точно асц,но за какво ти е х,като искаш да го изключваш?!?!? иначе има една кутийка с три бушона до темпомата,махаш ги и си все едно с лада нива....
Тресенето при ...нали беше само опит за ускорение...ще изчезне като си оправиш мотора да работи,вместо да буботи като му дадеш газ.
И си смени всички флуиди,прегледай маншони и се моли да нямаш паразитни шумове от предницата ,защото другите проблеми ще ти се сторят бял кахър
п.п. а дай вин номера да я видим с коя генерация за модела е ,че и там има доста разлики
п.п. баси що си купувате коли за никакви пари,като не знаете,че такива гробове ,за да станат автомобили е по евтино да си вземеш нещо само със задно в някои случай имот в селски район.....справка биалетка ,само оригинал 150лв-не ме питай от къде знам

by ''kompleksa''
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: 525ix-проблеми
ASC според колеги от други форуми е нещо доста безсмислено.Намаляването на въртящият момент предаван на колелетата се постига с намаляване на мощноста на двигателя, това води понякога колата едва да се влачи. 

Re: 525ix-проблеми
На диагностиката ми казаха, че дебитомера и ламбда сондата са за смяна, а дебитомера струва 1500 лева. Един познат майстор ме посъветва да си я карам на газ колата, защото дебитомера там не участвал. Има ли смисъл да слагам газов инжекцион или да си карам със старата газова уредба?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: 525ix-проблеми
ламбда сондата нова ти е 200 лева ,дебитомер сивземи от всяка една 25ца с ванос за 100тина лева.
газовия инж е по добър , ама ти си преценяш дали имаш 800 900 лева за преработка
газовия инж е по добър , ама ти си преценяш дали имаш 800 900 лева за преработка

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 525ix-проблеми
Митко Стоянов написа:Колега, имам странното чувство, че си гледал някъде другаде, преди да купиш колата....
Съгласен съм,бива ли да се пазаруват автомобили без оглед от човек които малко или много познава какво има под капака.
Логично като помислиш ,седнал си да правиш тестово кръгче.Е аджеба 192 коня няма как да ги пратиш в конюшната да спят еитака.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: 525ix-проблеми
zvetiko написа:ASC според колеги от други форуми е нещо доста безсмислено.Намаляването на въртящият момент предаван на колелетата се постига с намаляване на мощноста на двигателя, това води понякога колата едва да се влачи.
да ама там АСЦ+т е АБД....фактически не отнема мощност ,не връща газта а само изравнява оборотите на колета.Прави го електронно за разлика от шпера-това за второто поколение ....първото е с виско шпер ,който се заключва пак с ел.контрол но от налягане на масло...
дебитомера струва 1500 лева
не съм сигурен,но нека ме поправят ако греша....дебитомера не смята ли грешно при засмукване на паразитен въздух.

За газ-та при тия цени на горивата си е перфектна инвестиция

by ''kompleksa''
Re: 525ix-проблеми
За сега я карам с изключена букса на дебитомера и мощността е приемлива, за разлика от разхода (20 градско бензин).
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани