Трудно палене М50В20
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Трудно палене М50В20
Привет колеги,
Преди около месец колата внезапно отказа да пали на бензин (бензин има, регулаторът на бензин е сменен, помпата работи, НО МОЖЕ БИ НЕ ПОДКАЧВА ДОСТАТЪЧНО НАЛЯГАНЕ). Понеже колата се кара на газ (има обикновена газова уредба) реших, че лятото няма да я оправям и ще си я карам на газ (трябваха ми пари да ида на море). На газ палеше от раз, но от 2 седмици пали много трудно.
Дори се стигна до там, че една сутрин от въртене ми падна акомулаторът. След като запали двигателят работи перфектно, което ме навежда, че проблемът е свързан с тоците. Преди седмица ходих до морето и след като 5 дни не бях я палил, като понечих пак нещя да запали - стартерът въртеше доста мудно (явно като я бях мъчил преди морето акумулаторът не се бе заредил с това постоянно каране на къси светлини). Наложи се да ми подадат ток и запали. След това цяла нощ зареждах акумулаторът и на сутринта запали, но пак трудно - мин 6-7 сек. върти стартера.
Снощи пропътувах около 200 км и след като направих почивка от 10 мин. пак не искаше да запали - стартерът върти, но не иска да запали (нормално паля без да подавам газ, но от чудо пробвах и с подаване - пак не щя). Накрая включих на скорост и въртях на стартер и запали. Сутринта без да подавам газ на място запали, но пак трудно.
Досега не съм имал подобни проблеми и не знам откъде да започна и към какъв майстор да се обърна (опасявам се че ще се опитат да ми одерат кожата софийските "специалисти". Може ли да е от автоматичния ключ за прехключване от бензин на газ (сменя автоматично на 2000 оборота).
Или пък стартер? Искам да си я оправя, защото всеки ден я ползвам за ходене до работа.
Преди около месец колата внезапно отказа да пали на бензин (бензин има, регулаторът на бензин е сменен, помпата работи, НО МОЖЕ БИ НЕ ПОДКАЧВА ДОСТАТЪЧНО НАЛЯГАНЕ). Понеже колата се кара на газ (има обикновена газова уредба) реших, че лятото няма да я оправям и ще си я карам на газ (трябваха ми пари да ида на море). На газ палеше от раз, но от 2 седмици пали много трудно.
Дори се стигна до там, че една сутрин от въртене ми падна акомулаторът. След като запали двигателят работи перфектно, което ме навежда, че проблемът е свързан с тоците. Преди седмица ходих до морето и след като 5 дни не бях я палил, като понечих пак нещя да запали - стартерът въртеше доста мудно (явно като я бях мъчил преди морето акумулаторът не се бе заредил с това постоянно каране на къси светлини). Наложи се да ми подадат ток и запали. След това цяла нощ зареждах акумулаторът и на сутринта запали, но пак трудно - мин 6-7 сек. върти стартера.
Снощи пропътувах около 200 км и след като направих почивка от 10 мин. пак не искаше да запали - стартерът върти, но не иска да запали (нормално паля без да подавам газ, но от чудо пробвах и с подаване - пак не щя). Накрая включих на скорост и въртях на стартер и запали. Сутринта без да подавам газ на място запали, но пак трудно.
Досега не съм имал подобни проблеми и не знам откъде да започна и към какъв майстор да се обърна (опасявам се че ще се опитат да ми одерат кожата софийските "специалисти". Може ли да е от автоматичния ключ за прехключване от бензин на газ (сменя автоматично на 2000 оборота).
Или пък стартер? Искам да си я оправя, защото всеки ден я ползвам за ходене до работа.
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Трудно палене М50В20
При дизелите при палене има един електромагнитен клапан (т. нар. авансатор), който подава повече гориво при развъртане и когато не работи паленето става трудно. Не съм много сигурен, но мисля, че и при бензиновите двигатели има подобна система. Може от това да е.
Re: Трудно палене М50В20
При мен го имаше този проблем с трудното палене на газ и се оказа,че клемите не правят добър контакт с акумулатора поради натрупване на ръжда и др. боклуци.Забелязах че ми премигва диода на ключа на газта и от там направих връзката.След почистване се оправиха нещата.Та опитай с това,няма да загубиш 

Re: Трудно палене М50В20
- Код: Избери целия код
НО МОЖЕ БИ НЕ ПОДКАЧВА
по тоя въпрос какво направи?
След като запали двигателят работи перфектно, което ме навежда, че проблемът е свързан с тоците

отговора на проблема ти е в самото питане според мен,а именно батерия -стартер...
чудя се за какво си писал толкова много ...
Наложи се да ми подадат ток и запали. След това цяла нощ зареждах акумулаторът и на сутринта запали

by ''kompleksa''
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Трудно палене М50В20
Ми то не става и бмв и море и газ и акумулатор и снимки у фейса по плажа.
По темата , датчика на коляновия вал как е ? Оттам и акумулатора , а след толко въртене ще фърлиш и стартера
По темата , датчика на коляновия вал как е ? Оттам и акумулатора , а след толко въртене ще фърлиш и стартера


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Re: Трудно палене М50В20
По тоците имам предвид - цялата електроника, а не свещи и лули и бобини (те са ок). Мисля си да не е ключа за превключването на газ?
Иначе клемите ще ги почистя още довечера - няма да е излишно.
А датчика на коляновия вал не го знам дори къде е - как се проверява как е?
И да Жики, и аз се притеснявам, че с това въртене я акомулатор я стартер ще замине и затова търся решение на проблема
Иначе клемите ще ги почистя още довечера - няма да е излишно.
А датчика на коляновия вал не го знам дори къде е - как се проверява как е?
И да Жики, и аз се притеснявам, че с това въртене я акомулатор я стартер ще замине и затова търся решение на проблема

Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Трудно палене М50В20
ми проверява се с нов работещ.
може и копчето да е ,знам ли , всичко може да е .
може и копчето да е ,знам ли , всичко може да е .

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани