Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- AUTOMAX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 27.02.2006
- Местоположение: София
- Кара: BMW E21
Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
Здравейте колеги, карам Е34 от известно време и се чудя на 1-2 неща. Надявам се да ми помогнете с опита който имате.
Колата има климатроник от първата генерация който си работи перфектно но:
Когато натисна копчето със "снежинката" климата си тръгва и работи перфектно но духа не толкова студен въздух.
Когато натисна копчето за вътрешна циркулация без да натискам това на климатика, работи доста по добре - духа доста по студен въздух веднага след пускането му. В комбинация от двете копчета разлика няма, най-студено духа само при натиснато копче за вътрешна циркулация, без да съм пуснал климатика. Защо е така?
Колата губи охладителна течност, на месец и наливам поне по 300г., свещите съм ги гледал но няма следи от горене с вода. Няма течове. Възможно ли е да е от капачката?
Не ми работи дясната линия предни колони, на задните има звук, но предните десни 3бр. не работят, до където успях да разглобя таблото букса не видях, накрая се наложи да ги вържа към левите предни, някой имал ли е този проблем?
Колата има ГИ, но на 10 000км. хвърлих чисто нови свещи Беру, защото се оказаха пробити и сложих старите НЖК, мерих бубините на първичната намотка и са в норма, ама вторичната - по важната няма как да я хвана или поне не се сещам, защото имам съмнения че на газ не работи добре именно от бубините. Няколко човека ми носиха за проба уж идеални но колата работеше дори по лошо с някой, а с други малко по-добре но не чак толкова. При работа на газ, при рязко натискане на педала се получава едно глъхнене и после се изфорсирва, на бензин го няма, карал съм я на газаджия и казва че смесите са и перфектни.
Пикселите на километража си работят всички, но като покарам колата час, два и напълно изчезват, сега в жегата ги няма никакви. Четох теми по форума но не ми стана ясно дали се поправя това или лентовия кабел си е за кофата.
Централното ми създаваше грижи, при заключване с алармата се затварят и после веднага отварят, и се налагаше да я активирам 2 пъти, комфорта си работеше обаче (само на предните е ел.) смених пантите с нови не износени както пише по форума но проблема си остана и сега даже комфорта спря да работи.
При движение примерно с 120км/ч стрелката на километража подскача леко, което го отдавам на лоша връзка но къде да я търся?
Не малко въпроси май но с ваша помощ се надявам да ги реша
М50Б20 91г.
Поздрави и хладен ден

Колата има климатроник от първата генерация който си работи перфектно но:
Когато натисна копчето със "снежинката" климата си тръгва и работи перфектно но духа не толкова студен въздух.
Когато натисна копчето за вътрешна циркулация без да натискам това на климатика, работи доста по добре - духа доста по студен въздух веднага след пускането му. В комбинация от двете копчета разлика няма, най-студено духа само при натиснато копче за вътрешна циркулация, без да съм пуснал климатика. Защо е така?
Колата губи охладителна течност, на месец и наливам поне по 300г., свещите съм ги гледал но няма следи от горене с вода. Няма течове. Възможно ли е да е от капачката?
Не ми работи дясната линия предни колони, на задните има звук, но предните десни 3бр. не работят, до където успях да разглобя таблото букса не видях, накрая се наложи да ги вържа към левите предни, някой имал ли е този проблем?
Колата има ГИ, но на 10 000км. хвърлих чисто нови свещи Беру, защото се оказаха пробити и сложих старите НЖК, мерих бубините на първичната намотка и са в норма, ама вторичната - по важната няма как да я хвана или поне не се сещам, защото имам съмнения че на газ не работи добре именно от бубините. Няколко човека ми носиха за проба уж идеални но колата работеше дори по лошо с някой, а с други малко по-добре но не чак толкова. При работа на газ, при рязко натискане на педала се получава едно глъхнене и после се изфорсирва, на бензин го няма, карал съм я на газаджия и казва че смесите са и перфектни.
Пикселите на километража си работят всички, но като покарам колата час, два и напълно изчезват, сега в жегата ги няма никакви. Четох теми по форума но не ми стана ясно дали се поправя това или лентовия кабел си е за кофата.
Централното ми създаваше грижи, при заключване с алармата се затварят и после веднага отварят, и се налагаше да я активирам 2 пъти, комфорта си работеше обаче (само на предните е ел.) смених пантите с нови не износени както пише по форума но проблема си остана и сега даже комфорта спря да работи.
При движение примерно с 120км/ч стрелката на километража подскача леко, което го отдавам на лоша връзка но къде да я търся?
Не малко въпроси май но с ваша помощ се надявам да ги реша

М50Б20 91г.
Поздрави и хладен ден


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
Колега, определено ти трябва елтехник. Повечето неща са електричарски и предполагм са породени от "кадърни майстори". Ако има колега от София, който да ти удари едно рамо ще е доста по-лесно, защото ел. инсталация не се диагностицира със седена зад компютъра. Предполага, че сам си се убедил след смянта на бравичките на вратите. Комфорта не е управлявал задните стъкла, защото така е била свързана алармата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
Колега интересното при климатроника на Е34 е че зададеш ли по-висока температура примерно 22 и нагоре градуси ( пак по-хладно то навън ) отваря клапите за свеж въздух , които по принцип си ги затваря при пускането на климатроника. Това съм го установил на две Е34-ки и не ми е ясно защо са решили по тоз начин да регулират температурата щото си влиза и топъл въздух отвън при отварянето им. Всеки може да пробва да покара на клима с по-високи градуси и след това да врътне на най-студено и след някоя секунда се чува как щракат клапите . Ако си карал на климатроника не на 18гр ами по-високи и след това забиеш копчето за вътрешна циркулация естествено се затварят клапите и почва да духа по-хладно поради несмесване на топъл и охладен въздух. Ако само бочнеш копчето за вътрешна циркулация то веднага се активира и климатроника независимо че не светва неговата лампичка и това мисля са го направили за да не се задушиш в жегите ако си забил само на вътрешна циркулация при 40 градуса . Това е от мен и досега не съм го чел ама наистина отваря клапите гадът като му зададеш малко по-висока температура затова откакто съм го установил бича само на най-студеното иначе идва малко безмислено. Мое мнение . Успех.
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
AUTOMAX написа:Здравейте колеги,
При движение примерно с 120км/ч стрелката на километража подскача леко, което го отдавам на лоша връзка но къде да я търся?
Подскачането на километража го търси в полупрекъснати кабелчета точно до буксата на датчика на диференциала.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
За газта да ти кажа че правилно настроена газова особено пък ГИ няма как да глъхне по описания начин.Поради факта че Ги чете времена на дюзите от бензиновия компютър една грешка там повторена още един път си е вече забележимо .Та настройката на ГИ става само със широколентова сонда или газ анализатор.Ако не са ползвани тези неща от газаджията незнам как може да твърди че е "добре" .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- AUTOMAX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 27.02.2006
- Местоположение: София
- Кара: BMW E21
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
Колега, Хаос благодаря за инфото, ще я погледна на като я кача на крика.
Jordana - газта я гледат през буксата за диагностика, и разчитат на живи данни от компа, колко са верни те си знаят. Но съм решил да я сменя с Ловато, сега е няква с БГ комп и мисля че от него прави нещата. Мислех че може да е от бубините но намерих 3 лоши свещи.
Интересно че като вадих бубините и като стисна с ръце лулите и виждам че са леко напукани от вътре
stony1 - колега, аз затова питам ако някой колега е имал подобни проблеми може да избегна ел.техника защото ще мога и сам да я поправя
vladobate - аз не пускам климатика, карам само на вътрешна циркулация, по студено ми духа. Обаче се чудя защо лампичката не свети на самият бутон. Светва само като пусна вентилатора за 2 сек. и гасне или като я дам на контакт и като запаля гасне и чувам как клапите се затварят. Защо не свети постоянно?
Jordana - газта я гледат през буксата за диагностика, и разчитат на живи данни от компа, колко са верни те си знаят. Но съм решил да я сменя с Ловато, сега е няква с БГ комп и мисля че от него прави нещата. Мислех че може да е от бубините но намерих 3 лоши свещи.
Интересно че като вадих бубините и като стисна с ръце лулите и виждам че са леко напукани от вътре

stony1 - колега, аз затова питам ако някой колега е имал подобни проблеми може да избегна ел.техника защото ще мога и сам да я поправя

vladobate - аз не пускам климатика, карам само на вътрешна циркулация, по студено ми духа. Обаче се чудя защо лампичката не свети на самият бутон. Светва само като пусна вентилатора за 2 сек. и гасне или като я дам на контакт и като запаля гасне и чувам как клапите се затварят. Защо не свети постоянно?
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
Ам нали това ти обяснявах само на вътрешна циркулация като караш то ти се е включил и климатика автоматически . Нямаш вариант лятото само на вътрешна циркулация да бичиш освен ако не го направиш може би на 36градуса ( или там колко е ). Не разбрах за коя лампичка говориш ама ако не си на вентилатор ква да е степен няма да свети лампа на клима нито на вътрешна циркулация.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
Ако си с бардолини или кар газ не го сменяй перфектен е за твоя мотор.За плевенските не знам как са на тоя мотор.Имаше някъде из форума тема за свещите при газ потърси малко инфо по въпроса.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
vladobate написа:Ам нали това ти обяснявах само на вътрешна циркулация като караш то ти се е включил и климатика автоматически . Нямаш вариант лятото само на вътрешна циркулация да бичиш освен ако не го направиш може би на 36градуса ( или там колко е ). Не разбрах за коя лампичка говориш ама ако не си на вентилатор ква да е степен няма да свети лампа на клима нито на вътрешна циркулация.
само да допълня - на моя ту4 като нямаше фреон не и се пускаше и вътрешната циркулация. Иска си компресора за да работи


- AUTOMAX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 27.02.2006
- Местоположение: София
- Кара: BMW E21
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
Май ще се наложи да обясня по подробно.
Не свети лампа на самият бутон за вътрешна циркулация. Светва зелено за 2-3 сек. и после загасва + всичко което съм писал по горе.
За свещите - преди бях с беру, сега минах на NGK и значително по добре.
Не свети лампа на самият бутон за вътрешна циркулация. Светва зелено за 2-3 сек. и после загасва + всичко което съм писал по горе.
За свещите - преди бях с беру, сега минах на NGK и значително по добре.
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
Колега вземи си прочети първия пост и после обяснявай подробно. Та в този си пост съвсем ясно описваш как пускайки вътрешната циркулация ( неспоменавайки за лампичката ) без пуснат климатик почва да духа по-студено и се подразбира от предното изречение че го сравняваш с това когато ти работи на климатик . Е точно по тоя въпрос бяха и мойте постове . Сега защо ти загасва лампичката (и всъщност не поясняваш спира ли вътрешната циркулация) не мога да отговоря , но прочети внимателно по тоя въпрос поста на колегата rottweiler .
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
Ел. перка отпред върти ли се като пуснеш климатика?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
като си пуснеш климатроника да си духа сичко е перфектно,ама после как се спира без да спирам вентилатора,да кажем искам да ми духа атмосферен въздух като карам с 140 по магистралата?
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
achilles написа:като си пуснеш климатроника да си духа сичко е перфектно,ама после как се спира без да спирам вентилатора,да кажем искам да ми духа атмосферен въздух като карам с 140 по магистралата?
Натискаш пак снежинката и си готов . Първоначално ще духа по-студено от външния , но не след дълго ще се нормализира.
Re: Въпроси отностно Е34 - май повече електрически
vladobate написа:achilles написа:като си пуснеш климатроника да си духа сичко е перфектно,ама после как се спира без да спирам вентилатора,да кажем искам да ми духа атмосферен въздух като карам с 140 по магистралата?
Натискаш пак снежинката и си готов . Първоначално ще духа по-студено от външния , но не след дълго ще се нормализира.
баси!!! верно какво става тук?

Влади защо се занимаваш въобще,утре ще пита как се гаси мотора ,като веднъж съм го запалил.
Сега само пита как да си спра климатичната система,като вече съм я пуснал и карам на свръх звукова! добре ,че не е на автопилот само и да слуша аида...

п.п. извинявам се на мод. екипа ,но моля ВИ,защо оставяте такива мнения и ни каратe да си просим наказания?


by ''kompleksa''
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани