два вьпроса?
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
два вьпроса?
1. какво се износва на вануса на м50 и как се разбира дали работи нормално.
2. износена ми е втулката на дясната чистачка и рамото опира в капака, ремонтира ли се по някьв на4ин.
ако някои пусне сlетлина в тунела ще сьм много благодарен
2. износена ми е втулката на дясната чистачка и рамото опира в капака, ремонтира ли се по някьв на4ин.
ако някои пусне сlетлина в тунела ще сьм много благодарен

Последна промяна NAPSTERS на 23 Мар 2006, 22:47, променена общо 1 път
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Всички рамена опират в капака(поне така съм чувал).И моята опира 

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Re: два вьпроса?
[quote="NAPSTERS"]1. какво се износва на вануса на м50 и как се разбира дали работи нормално.
ако работи като 4асовник така а се износва ролката на веригата ако го експлатирасх пражилно сипваш си на време масалце убаво матора си е ве4ен
ако работи като 4асовник така а се износва ролката на веригата ако го експлатирасх пражилно сипваш си на време масалце убаво матора си е ве4ен



- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
.
и на мен и при наи бурзите обороти на 4иста4ките сеедно се удря там и е малко неприятно,...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
ЗА вануса- това е доста капризен към масло механизъм ,и поради това по скоро се запушват маслените канали/намаля им се сечението от карбона дето е във маслото.
Много фин механизъм и ако се счупи вината е ваша трябва да сте сигурни./VTEC, VTi, VVTI- до сега не съм видял с проблеми, не казвам че няма/
ЗА тази чистачка -изкараите ги тези рамена и един зъб нагоре и е решен проблема , мисля с ключ 13 мм беше става.Заводски не е така нормално при боядисване се сваля , после се слага видимо да е добре ама не е и чука , един зъб нагоре и е ок
Good luck
ЗА вануса- това е доста капризен към масло механизъм ,и поради това по скоро се запушват маслените канали/намаля им се сечението от карбона дето е във маслото.
Много фин механизъм и ако се счупи вината е ваша трябва да сте сигурни./VTEC, VTi, VVTI- до сега не съм видял с проблеми, не казвам че няма/
ЗА тази чистачка -изкараите ги тези рамена и един зъб нагоре и е решен проблема , мисля с ключ 13 мм беше става.Заводски не е така нормално при боядисване се сваля , после се слага видимо да е добре ама не е и чука , един зъб нагоре и е ок
Good luck
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Бат Жеко,какво имаш предвид с един зъб нагоре ? Може би презацепване в посока или наистина нагоре
Защото от това което казваш,аз си представям освен презацепване по посока и такова по оста нагоре-надолу ... Обясни ,моля те
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
значи развива се гаиката на самото рамо и се качва чистачката по нагоре по посока на движението, но седи малко гадно.
моят сьвет е да се направи втулка за самата ос за да изчезне луфта и тогава няма да опира.ако натиснете рамото на чистачката в долния краи кьм стаклото ще разберете какво имам в предвид.
ще ходя на стругар дами направи втулка и ще ви кажа как е положението след това
моят сьвет е да се направи втулка за самата ос за да изчезне луфта и тогава няма да опира.ако натиснете рамото на чистачката в долния краи кьм стаклото ще разберете какво имам в предвид.
ще ходя на стругар дами направи втулка и ще ви кажа как е положението след това
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Без дa изкам да споря ще си кажа че от въртеливо движение едва ли ща са се разбили тези оси. По скоро от това че са ви удря ли, са се разбили.
При мен просто си чукаше и един ден в един голям дъжд, /такъв в Бг не сам преживявал/ми се лашна даже гаиката и си спря в долно положение тая чистачка.Преди това си ми чукаше и дори си беше направила "легло " на рамото от ударите.
ТА преместването беше с не повече от един два зъба на шлиците, и не вярвам да се е виждало кои знае колко. по въпроса за ваденето се вадят за по малко от минута и требва да е голем вандалин некои че да счупи нещо там.Ако не са ви здрави осите /гледате дали играе в леглото си/ може да си направите втулки , ама не забравяите да си обработите леглата те са се износили според мен а не осите и да подберете правилно материалите , после да не спрат сами/да затегнат едно в друга имам в предвид/
Една проба не вреди , нали пробваите.
Почти съсм сигурен че са ви сваляни рамената, и е променен ъгълът на захвата но това си е мое мнение.
Good luck
Без дa изкам да споря ще си кажа че от въртеливо движение едва ли ща са се разбили тези оси. По скоро от това че са ви удря ли, са се разбили.
При мен просто си чукаше и един ден в един голям дъжд, /такъв в Бг не сам преживявал/ми се лашна даже гаиката и си спря в долно положение тая чистачка.Преди това си ми чукаше и дори си беше направила "легло " на рамото от ударите.
ТА преместването беше с не повече от един два зъба на шлиците, и не вярвам да се е виждало кои знае колко. по въпроса за ваденето се вадят за по малко от минута и требва да е голем вандалин некои че да счупи нещо там.Ако не са ви здрави осите /гледате дали играе в леглото си/ може да си направите втулки , ама не забравяите да си обработите леглата те са се износили според мен а не осите и да подберете правилно материалите , после да не спрат сами/да затегнат едно в друга имам в предвид/
Една проба не вреди , нали пробваите.
Почти съсм сигурен че са ви сваляни рамената, и е променен ъгълът на захвата но това си е мое мнение.
Good luck
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
точно леглата се износват защото са от алуминй а осите са железни.
наи добре фтулката да се направи от тефлон или латун и въпроса е решен. а не вярвам че фабрично опира в капака та чак изпилва рамото
наи добре фтулката да се направи от тефлон или латун и въпроса е решен. а не вярвам че фабрично опира в капака та чак изпилва рамото

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани