Ревизия механизма на чистачките при Е34.
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
Еми кажи такива и такива са втулките, еди къде си ги продават, еди колко струват...на лично ли да ти пишат хората???cod-cdbp написа:На мен надписи по клавиатурата не ми останаха да повтарам, че тия втулки и без стругар се продават по магазините на смешни цени...
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
Митко Стоянов написа:Еми кажи такива и такива са втулките, еди къде си ги продават, еди колко струват...на лично ли да ти пишат хората???cod-cdbp написа:На мен надписи по клавиатурата не ми останаха да повтарам, че тия втулки и без стругар се продават по магазините на смешни цени...
Не търсачката ще ползват.....
Втулките са от стартер за лада, пасват директно, и са бронзови (по спомен).
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
cod-cdbp написа:Митко Стоянов написа:Еми кажи такива и такива са втулките, еди къде си ги продават, еди колко струват...на лично ли да ти пишат хората???cod-cdbp написа:На мен надписи по клавиатурата не ми останаха да повтарам, че тия втулки и без стругар се продават по магазините на смешни цени...
Не търсачката ще ползват.....
Втулките са от стартер за лада, пасват директно, и са бронзови (по спомен).
@ Стоян: То тази търсачка не знам дали има 5 човека в този форум, които да знаят как да я ползват.
@ Жико: За жалост не съм наясно с моделите на Лада, знам че са 3 или 4.
Един колега Теодор (Bawarische) който вече не кара е34 беше правил цялата галимация и ако не се лъжа беше пуснал картинки стъпка по стъпка как стават нещата. Би било хубаво някой ако се разправя с това нещо, да добави какви точно са размерите на втулките. Ако може след това някой да преправи заглавието на темата с едно РЕШЕНО накрая и да иде в главните теми.
@ Моредаторите на раздела: Може би трябва да се преправят малко правилата за пускане на нова тема, като тя да бъде одобрявана от модераторите и да няма дублиране на вече решени проблеми. Предлагам също теми със заглавие "Колата ми се прееба", "Помощ умря ми колата" и подобни да се трият или изобщо да не бъдат допускани да се появяват на бял свят.
Смятам сме тук за да си помагаме, ама на Стоян, Жико, Иван (от Петрич) и другите разбиращи и сблъсквали се с проблеми по е34 им се развали боба на който гледаха.
Иначе при мен този проблем с луфта се наблюдава на задната чистачка. Дали решението е аналогично?
_________________
Иво
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
2 пъти го вадих ма не снимах , бях омазан до ушите .
ако дойде някоя кола да се ремонтира , ще ви го снимам стъпка по стъпка , че да няма драми повече.
аз го извадих , дадох го и си го земах направено...ама втулки за лада има до нас , ще зема да взема 3 4 да пробвам.
Теодорчо е описал сичко в едно изречение с 30 реда ама една снимка няма.
Трябваше да ви снимам смяна на четки вентилатор парно ,толко секс и омазване по тв1000 няма .кой ме кара да пипам там ......
Стават четки от москвич 12стак с малко работа с пилата - размера е 10/12мм на четката и кам 2 см дълга. кабелчето трябва да излиза от страната 10мм странично ,щото върви канал и отгоре има пружинка.
П.С. Боба им не се развали , ами си го ядат с приятели и почнаха да гледат на филе елена ! Така се случва щото малките си играят с котлона .
ако дойде някоя кола да се ремонтира , ще ви го снимам стъпка по стъпка , че да няма драми повече.
аз го извадих , дадох го и си го земах направено...ама втулки за лада има до нас , ще зема да взема 3 4 да пробвам.
Теодорчо е описал сичко в едно изречение с 30 реда ама една снимка няма.
Трябваше да ви снимам смяна на четки вентилатор парно ,толко секс и омазване по тв1000 няма .кой ме кара да пипам там ......
Стават четки от москвич 12стак с малко работа с пилата - размера е 10/12мм на четката и кам 2 см дълга. кабелчето трябва да излиза от страната 10мм странично ,щото върви канал и отгоре има пружинка.
П.С. Боба им не се развали , ами си го ядат с приятели и почнаха да гледат на филе елена ! Така се случва щото малките си играят с котлона .
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
Само за информацията- ВАЗ 2101, 2102, 2103, 2106, 2107 са двигатели с верига, 2104, 2105 са с ремък, но стартерите са абсолютно еднакви и взаимозаменяеми. Разликите са в карбураторите(Озон и Солекс)
Вече при самарата (2108 и нагоре) Изцяло се променя всичко. Нямам вече наличен такъв стартер да сравня втулките за всеки случай дали са еднакви, но мисля че не са. Та мисълта ми е втулки от 2101 до 2107. От самара не се знае стават ли
Вече при самарата (2108 и нагоре) Изцяло се променя всичко. Нямам вече наличен такъв стартер да сравня втулките за всеки случай дали са еднакви, но мисля че не са. Та мисълта ми е втулки от 2101 до 2107. От самара не се знае стават ли
ATR-42/72
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
След като казвам че тези втулки стават, значи съм сложил такива...
Подпираници на капака нямам. Разлики в моделите на втулките също няма.
Отивате във най-близкия магазин за подобни неща, давате 3лв и сменяте.
Четките на моторчето на парното са пак с подобна цена, сменят се като се реже кабела на старите и на него се запояват изводите на новите четки, но се запояват стабилно и без да се пести тинол.
Подпираници на капака нямам. Разлики в моделите на втулките също няма.
Отивате във най-близкия магазин за подобни неща, давате 3лв и сменяте.
Четките на моторчето на парното са пак с подобна цена, сменят се като се реже кабела на старите и на него се запояват изводите на новите четки, но се запояват стабилно и без да се пести тинол.
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
втулки от стартер на Лада не стават, инфо от майстора, дето ми прави на мен чистачките...
размерите на втулките са едните 12мм/15мм (вътрешен/външен диаметър), другата е 14мм/17мм
от стартер на лада са 12/14 14/16 (по спомен от думите на майстора)
материала е фосфорен бронз (най-вероятно) и дори и обезмаслен, при нагряване по повърхността му избива смазка (порест метал е и е крехък, изглежда абсорбира част от смазката и при триене сам си пуска смазка)
1 - махате капачките в основата на рамената на чистачките, отвивате гайките, дърпате нагоре рамената и те се откачат
2 и 3 - махате пластмасовите решетки пред предното стъкло - завъртате правоъгълните щипки на 90 градуса (по 4 или 5 щипки на кора са), решетките са залепени с лента към предното стъкло, отлепяте и подготвяте лента за монтажа им обратно
4 - развивате т.нар. firewall - махате уплътнението по ръба на моторния кош (това дългото няколко метра, не докрай), развивате каквото е необходимо, за да освободите кабелите, които минават пред дебелата черна преграда към купето (аз развих стойките на клапите на парното и стойката с пластмасовите капачки до компютъра на колата), кабелите вече могат да се отместят на 15-20см напред към фаровете
самия firewall се държи на 5 винтчета - 4 в краищата и 1 най-отдолу по средата
5 - махате пластмасовата преградка (тя е тънка и се огъва много лесно) и не е закачена никъде
6 - централния капак на моторчето на парното се крепи на 3-4 метални скобки отпред и централна пластмасова каишка (доста трудна за сваляне и слагане, аз не можах да я затегна при монтажа) (в някои коли не е на скоби а на винтчета)
7 - моторчето на парното се крепи на централна метална скоба, която се демонтира с шило или торкс отвертка по следния начин
червеното е дупка в скобата, която не се вижда добре, защото е тясно
синята линия е опората на отвертката
жълтото е отвертката, стрелката е накъде я въртим, след като я запънем в отвора на скобата
аз лично без жокер нямаше да я сваля тая скоба
махате куплунзите за захранването на моторчето
8 - основата на кожуха на моторчето, има 2 скоби от вътрешната страна близо до клапите за въздуха
има допълнително малко капаче отвън, от шофьорската страна, издърпва се нагоре, под него е жилото за клапите за въждуха, маха се зегерката, която го държи
отвън от пасажерската страна има някакъв датчик, той се издърпва
вече имате пълен достъп до механизма на чистачките, който има 2 гайки отгоре под рамената на чистачките и една планка отдолу, сваляте механизма
съжалявам, че не направих обстойно със снимки и упътвания за всички манипулации, но това означаваше не 1 час демонтаж, а поне 2-3... и още 4-5 за ремонт, за съжаление и майстора си е доста зает, ако не беше мой човек и аз не си разглобих повечето неща, той нямаше да се хване защото си е голям гърч (а ако има газова и там са тръбите за газта става двоен и троен гърч)
резултата е тихи чистачки без скърцане от неравномерно притискане, без удряне в предния капак, стегнат механизъм, ревизирани моторчета на парното и на чистачките
Монтажа е почти обратното на демонтажа, със следната особеност
като сглобите механизма на чистачките, преди монтажа му, направете подвижните рамена успоредни, свържете куплунга на моторчето, дайте на контакт, пуснете чистачките за 1 оборот и изключете контакта
така механизма ще е в начална позиция
при мен позицията на перата на чистачките са следните - шофьорска успоредна на ръба на стъклото, пасажерска сочеща към острия връх на ръба на калника
Успех
размерите на втулките са едните 12мм/15мм (вътрешен/външен диаметър), другата е 14мм/17мм
от стартер на лада са 12/14 14/16 (по спомен от думите на майстора)
материала е фосфорен бронз (най-вероятно) и дори и обезмаслен, при нагряване по повърхността му избива смазка (порест метал е и е крехък, изглежда абсорбира част от смазката и при триене сам си пуска смазка)
1 - махате капачките в основата на рамената на чистачките, отвивате гайките, дърпате нагоре рамената и те се откачат
2 и 3 - махате пластмасовите решетки пред предното стъкло - завъртате правоъгълните щипки на 90 градуса (по 4 или 5 щипки на кора са), решетките са залепени с лента към предното стъкло, отлепяте и подготвяте лента за монтажа им обратно
4 - развивате т.нар. firewall - махате уплътнението по ръба на моторния кош (това дългото няколко метра, не докрай), развивате каквото е необходимо, за да освободите кабелите, които минават пред дебелата черна преграда към купето (аз развих стойките на клапите на парното и стойката с пластмасовите капачки до компютъра на колата), кабелите вече могат да се отместят на 15-20см напред към фаровете
самия firewall се държи на 5 винтчета - 4 в краищата и 1 най-отдолу по средата
5 - махате пластмасовата преградка (тя е тънка и се огъва много лесно) и не е закачена никъде
6 - централния капак на моторчето на парното се крепи на 3-4 метални скобки отпред и централна пластмасова каишка (доста трудна за сваляне и слагане, аз не можах да я затегна при монтажа) (в някои коли не е на скоби а на винтчета)
7 - моторчето на парното се крепи на централна метална скоба, която се демонтира с шило или торкс отвертка по следния начин
червеното е дупка в скобата, която не се вижда добре, защото е тясно
синята линия е опората на отвертката
жълтото е отвертката, стрелката е накъде я въртим, след като я запънем в отвора на скобата
аз лично без жокер нямаше да я сваля тая скоба
махате куплунзите за захранването на моторчето
8 - основата на кожуха на моторчето, има 2 скоби от вътрешната страна близо до клапите за въздуха
има допълнително малко капаче отвън, от шофьорската страна, издърпва се нагоре, под него е жилото за клапите за въждуха, маха се зегерката, която го държи
отвън от пасажерската страна има някакъв датчик, той се издърпва
вече имате пълен достъп до механизма на чистачките, който има 2 гайки отгоре под рамената на чистачките и една планка отдолу, сваляте механизма
съжалявам, че не направих обстойно със снимки и упътвания за всички манипулации, но това означаваше не 1 час демонтаж, а поне 2-3... и още 4-5 за ремонт, за съжаление и майстора си е доста зает, ако не беше мой човек и аз не си разглобих повечето неща, той нямаше да се хване защото си е голям гърч (а ако има газова и там са тръбите за газта става двоен и троен гърч)
резултата е тихи чистачки без скърцане от неравномерно притискане, без удряне в предния капак, стегнат механизъм, ревизирани моторчета на парното и на чистачките
Монтажа е почти обратното на демонтажа, със следната особеност
като сглобите механизма на чистачките, преди монтажа му, направете подвижните рамена успоредни, свържете куплунга на моторчето, дайте на контакт, пуснете чистачките за 1 оборот и изключете контакта
така механизма ще е в начална позиция
при мен позицията на перата на чистачките са следните - шофьорска успоредна на ръба на стъклото, пасажерска сочеща към острия връх на ръба на калника
Успех
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
Хаусче, за втулките от стартер искам да уточня, че вероятно има разлика в размерите на чистачки със и без притискателен механизъм.
А аз изобщо забравям, че 520 не се предлага с такъв механизъм.
До тук само такива с притискане сме правили с един приятел, и затова сме останали с такова впечатление.
Поздрави
А аз изобщо забравям, че 520 не се предлага с такъв механизъм.
До тук само такива с притискане сме правили с един приятел, и затова сме останали с такова впечатление.
Поздрави
- vasildv
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
Здравейте колеги, днес направих гореописаната от колегата по-горе манипулация, не прилагам снимки понеже той е качил, резултата е невероятен и като тишина и като чистота при работа на чистачките. Процедурата не е сложна, щом аз се справих, 2 от втулките са от стартер на ЛАДА, другите 2 са малко по-различни, но всеки стругар ще ги направи за без пари. Затрудни ме само слагането на корпуса на вентилатора на парното, колегата също го е споменал, но в крайна сметка се справих. На оста на моторчето на парното сложихме лагери заради износването и вече мисля, че тези два механизма ще надживеят автомобила.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
Стоене, да те светна, че дебелината на осите със и без обтягане на шофьорската чистачка са еднакви. Със твоя приятел си праснете по една злобарка...и дим да ви нямаcod-cdbp написа:Хаусче, за втулките от стартер искам да уточня, че вероятно има разлика в размерите на чистачки със и без притискателен механизъм.
А аз изобщо забравям, че 520 не се предлага с такъв механизъм.
До тук само такива с притискане сме правили с един приятел, и затова сме останали с такова впечатление.
Поздрави
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
vasildv написа:Здравейте колеги, днес направих гореописаната от колегата по-горе манипулация, не прилагам снимки понеже той е качил, резултата е невероятен и като тишина и като чистота при работа на чистачките. Процедурата не е сложна, щом аз се справих, 2 от втулките са от стартер на ЛАДА, другите 2 са малко по-различни, но всеки стругар ще ги направи за без пари. Затрудни ме само слагането на корпуса на вентилатора на парното, колегата също го е споменал, но в крайна сметка се справих. На оста на моторчето на парното сложихме лагери заради износването и вече мисля, че тези два механизма ще надживеят автомобила.
Ам да беше праснал една две снимки как става с лагера ли ? Щото ми звучи като хвалене малко, темата и идеята беше да се види като се прави нещо такова.
Нищо де , аз мойте отдавна съм ги ремонтирал
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
vasildv написа:Здравейте колеги, днес направих гореописаната от колегата по-горе манипулация, не прилагам снимки понеже той е качил, резултата е невероятен и като тишина и като чистота при работа на чистачките. Процедурата не е сложна, щом аз се справих, 2 от втулките са от стартер на ЛАДА, другите 2 са малко по-различни, но всеки стругар ще ги направи за без пари. Затрудни ме само слагането на корпуса на вентилатора на парното, колегата също го е споменал, но в крайна сметка се справих. На оста на моторчето на парното сложихме лагери заради износването и вече мисля, че тези два механизма ще надживеят автомобила.
За да не се чудиш, защо ти ги няма мненията, ще ти кажа.
В този раздел, в този форум, аз такива мнения няма да одобря, и такова държание няма да толерирам!
Когато някой направи нещо, е хубаво да опише, и уточни всичко до последния детайл, а по възможност да приложи и снимки, защото така мнението и темата става полезна за всички останали, а не само да се похвали, че е направил нещо.
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
Митко Стоянов написа:Стоене, да те светна, че дебелината на осите със и без обтягане на шофьорската чистачка са еднакви. Със твоя приятел си праснете по една злобарка...и дим да ви нямаcod-cdbp написа:Хаусче, за втулките от стартер искам да уточня, че вероятно има разлика в размерите на чистачки със и без притискателен механизъм.
А аз изобщо забравям, че 520 не се предлага с такъв механизъм.
До тук само такива с притискане сме правили с един приятел, и затова сме останали с такова впечатление.
Поздрави
Сега ,последно стават ли тия втулки или не?
аз тоя ремонт съм го правил през 2006 -та година и искам пак да го повторя,защото явно стругаря ме е цакал с материяла.След ремонта изкараха около месец.....
Убедил съм се ,че ако не се сменят гумените втулки с метални претискатели ,които държат оста за купето ,то резултата е равен на нула (то и колегата го е написал преди мен)...даже има и малко центровка там ,за да не удря рамото на чистачката в купето.
п.п. тия дни ще се заигравам и ако има нещо неясно в темите и трябва да се снима -споделете го,аз ще го фотографирам
А аз изобщо забравям, че 520 не се предлага с такъв механизъм.
и стига с тия 20-ки или м-ки!!!...ако си го е поръчал преди 18години ,значи са му го монтирали.....виждал съм 20-ка с тая почти излишна екстра ,искаш ли да ти кажа къде....
а ти ми кажи за втулките ,ама сериозно
by ''kompleksa''
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
Колеги, може би трябва да се опита с иглени лагери, ето препратка към каталог:
http://www.lagerite.com/ceni/31/%D0%98% ... zAod2hkAvg
http://www.lagerite.com/ceni/31/%D0%98% ... zAod2hkAvg
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Ревизия механизма на чистачките при Е34.
Позволявам си да повдигна толкова стара тема, за да уточним няколко неща !
Като за начало - както е писал Хаос, осите на моята кола изглеждат ужасно !
Купих си цял механизъм втора употреба, който за щастие се оказа от кола 95 набор !
Мислех да ревизирам този механизъм, и да сваля моят, слагам този и черта ...
Е да, ама не ! Поръчаните втулки бяха малко неточни въпреки меренето !
Тааа, свалих механизма, и заедно с рамената на "новият" заминаха на бай стругар !
Общо 4 броя втулки са вътре !
След 3 дни механизма беше готов, и го получих !
Заедно със Стоян (Благодаря за хелпа маме), сглобихме всичко с много грес ....
Забравихме винта на вентилатора, та пак набързо разчекнахме всичко, и най-накрая тази чистачка пред мен пак тропаше на връщане (много важен момент, който ме насочи към истинският проблем) ! И въпреки новите пера, ми се ревеше ... Добре че чич Стан сподели че дясната вече не удря капака !
Мен обаче мира не ми даваше това - нов механизъм и тропаща по стъклото шофьорска стъклочистачка !
След два безсънни дни, и леки насоки от чич Стан, се бях примирил че ще купувам ново рамо ! Проверих и челно стъкло ...
И днес ми дойде на акъла да проверя рамото - гледах го, гледах го .. И пак го гледах ! И видях ! Неговата мила кривка седи косо спрямо челното стъкло - и съответно на тръгване води самата чистачки перфектно, докато на връщане ъгъла е много малък, и гумата няма възможност да се обърне ! Замислих се и всички си дойде на място след намесата на менгемето и малко моя помощ !
Таааа, обръщам Ви внимание и на самото рамо и неговото положение спрямо челното стъкло !
Всичко трябва да е както трябва - двете кривки на щипките трябва да лежат перпендикулярно на челното стъкло, за да може и стъклочистачката да чисти коректно !
Честно не ми се даваха 100+ лева за ново рамо !
И така ! Почистих и моторчето на парното ( и под бурният смях на Стоян колко е малко ), смазах го и него, и така !
Та вече се радвам на безшумна и безупречна работа на стъклочистачките ! В комплект с напълно подновената ходова част, се радвам на един истински автомобил !
Цена за втулките не мога да кажа, защото са ми подарък от стругаря !
Като за начало - както е писал Хаос, осите на моята кола изглеждат ужасно !
Купих си цял механизъм втора употреба, който за щастие се оказа от кола 95 набор !
Мислех да ревизирам този механизъм, и да сваля моят, слагам този и черта ...
Е да, ама не ! Поръчаните втулки бяха малко неточни въпреки меренето !
Тааа, свалих механизма, и заедно с рамената на "новият" заминаха на бай стругар !
Общо 4 броя втулки са вътре !
След 3 дни механизма беше готов, и го получих !
Заедно със Стоян (Благодаря за хелпа маме), сглобихме всичко с много грес ....
Забравихме винта на вентилатора, та пак набързо разчекнахме всичко, и най-накрая тази чистачка пред мен пак тропаше на връщане (много важен момент, който ме насочи към истинският проблем) ! И въпреки новите пера, ми се ревеше ... Добре че чич Стан сподели че дясната вече не удря капака !
Мен обаче мира не ми даваше това - нов механизъм и тропаща по стъклото шофьорска стъклочистачка !
След два безсънни дни, и леки насоки от чич Стан, се бях примирил че ще купувам ново рамо ! Проверих и челно стъкло ...
И днес ми дойде на акъла да проверя рамото - гледах го, гледах го .. И пак го гледах ! И видях ! Неговата мила кривка седи косо спрямо челното стъкло - и съответно на тръгване води самата чистачки перфектно, докато на връщане ъгъла е много малък, и гумата няма възможност да се обърне ! Замислих се и всички си дойде на място след намесата на менгемето и малко моя помощ !
Таааа, обръщам Ви внимание и на самото рамо и неговото положение спрямо челното стъкло !
Всичко трябва да е както трябва - двете кривки на щипките трябва да лежат перпендикулярно на челното стъкло, за да може и стъклочистачката да чисти коректно !
Честно не ми се даваха 100+ лева за ново рамо !
И така ! Почистих и моторчето на парното ( и под бурният смях на Стоян колко е малко ), смазах го и него, и така !
Та вече се радвам на безшумна и безупречна работа на стъклочистачките ! В комплект с напълно подновената ходова част, се радвам на един истински автомобил !
Цена за втулките не мога да кажа, защото са ми подарък от стругаря !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
63 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани