Маслени пари м51

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Маслени пари м51

Мнение от Пресиян Василев » 24 Апр 2012, 16:56

Пускам темата тук ,защото има наи много хора с небезизвсетният ТДС .
Идеята е следната ,отвеждането на тия пари дали ще разтоварят малко вентилацията на мотора .
С оилкеч танк ли да го правя или да намятам един мъркОч нанеиде си.Маината му на цапаотенето на турбопътища и кулер ,не е там проблема.Гледах неиде си ,че във ВАГ групата тая идея се приема топло .
Та очаквам мнения .Общо взето и аз незная точно каква да я правя
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Маслени пари м51

Мнение от stony1 » 24 Апр 2012, 17:05

Маслените пари при М51 отиват в кутията на въздушния филтър. Друг е въпроса, че почти никой не е отварял капака на клапаните да види в какво състояние е от вътрешната страна. Та каква е идеята ти за тези маслени пари?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Маслени пари м51

Мнение от Пресиян Василев » 24 Апр 2012, 17:29

stony1 написа:Маслените пари при М51 отиват в кутията на въздушния филтър. Друг е въпроса, че почти никой не е отварял капака на клапаните да види в какво състояние е от вътрешната страна. Та каква е идеята ти за тези маслени пари?

Знам бре :mhihi:
Капак от Реиндж или Омега Б е готов с изход .Там е направено с гофре маркуч и връзка към компресора.
Викат ,че след изваждане на парите от картера на главата води до разтоварване на вентилцията .
И без това го въртя на обороти дето Гюнтер не е мислим ,че може :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Маслени пари м51

Мнение от Zubcho » 24 Апр 2012, 20:30

Пресиян Василев написа:
stony1 написа:Маслените пари при М51 отиват в кутията на въздушния филтър. Друг е въпроса, че почти никой не е отварял капака на клапаните да види в какво състояние е от вътрешната страна. Та каква е идеята ти за тези маслени пари?

Знам бре :mhihi:
Капак от Реиндж или Омега Б е готов с изход .Там е направено с гофре маркуч и връзка към компресора.
Викат ,че след изваждане на парите от картера на главата води до разтоварване на вентилцията .
И без това го въртя на обороти дето Гюнтер не е мислим ,че може :mhihi:


Сложи кеч танк. Хем "тунерите" на 18-19г ще му се кефят, хем няма да цапаш околната среда. :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Маслени пари м51

Мнение от Stanchev » 25 Апр 2012, 6:42

stony1 написа:Маслените пари при М51 отиват в кутията на въздушния филтър. Друг е въпроса, че почти никой не е отварял капака на клапаните да види в какво състояние е от вътрешната страна. Та каква е идеята ти за тези маслени пари?

при мен минават зад въздушния филтър и отиват в турбото
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Маслени пари м51

Мнение от zvetiko » 25 Апр 2012, 10:43

Лошото е ,че не е само при тебе. ;) Изобщо много тъпа идея-мърля се половината двигател ,а кулера се превръща в кенеф.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Маслени пари м51

Мнение от vladobate » 25 Апр 2012, 12:31

Извеждай настрани мани го от турбото туй топло . И мрежата мани или 10-на санта от нея остави ако има смисъл да спира пличкане някво макар че има ламаринка преди това . Само не знам какво ще облекчиш чак толкоз с това , по-добре не яж предния ден преди гонката и карай по бански :mhihi: :mhihi: :mhihi: , по ще е леко :yes: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Маслени пари м51

Мнение от Zubcho » 25 Апр 2012, 15:31

Владо, няма да цапа толкова турбопътищата. Според мен също има и екология намесена. Вместо да капе масло по пътя то отива обратно в мотора и се изгаря. Или по-скоро остава във въздушния филтър. Ще се повторя. Изведи ги тези пари в кеч танк. Хем по-чисто, хем ще радва окото на "тунерите" :D

Искаме снимки. Също ще е хубаво да видим как е реализиран възд. филтър при теб (предполагам е конус). Ако е така има ли разлика между него и панелния?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Маслени пари м51

Мнение от zvetiko » 25 Апр 2012, 16:31

Не я научи тая кола-картерните газове са след филтъра и влизат директно в турбото. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Маслени пари м51

Мнение от Пресиян Василев » 25 Апр 2012, 16:56

Изображение041.jpg
За момента е така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Маслени пари м51

Мнение от Zubcho » 25 Апр 2012, 18:45

zvetiko написа:Не я научи тая кола-картерните газове са след филтъра и влизат директно в турбото. :D


МММ да прав си кривчо, грешката е моя. И все пак ми цапа филтъра малко или много :)

Пресиян Василев написа:
Изображение041.jpg
За момента е така


А имаше ли промяна след като смени панелния филтър с конусен?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Маслени пари м51

Мнение от Пресиян Василев » 25 Апр 2012, 19:54

Немога да преценя Ивко .Много неща са променени ,но поетапно .какво да кажа ,предполагам ,че е по добре с конуса .
Някои от нещата доведоха до сериозен потенциал.
Олекотяването е наи тунговащо.В момента е 1150кг от 1606кг и постоянно пада.Мотора е в опаковка на Омега .Кутията е от 325 ТДС ,дифа е 3.45 .
Пълен ребилд на двг
Къстъм портове на цилиндровата глава
Турбина( за съжалние засега оригинал)
По голяма нагнетателна част в ГНП 12мм ,оригинал 10мм
Гориво на макс
Въздух на макс 1,4бара с пикове над 1,7
Челен кулер с размер на воден радиатор
Чип от VRperformans (колкото можа безбожен) .
И още
За момента колата на 402 метра .
Победа над 325 е 30 и е36
Съмнителни победи от е36 328 и с къс диф и убедителна с такова сток
Убедителни победи над Астра Ц20ХЕ с чип ,Ц18ХЕ с валове и чип Голф АБФ,Голф 4 1.8Т с Китаиска турбиан кулери и уб над 330 коня :mhihi: .
П0 първоначални данни ,разполагаме ориентировъчно с над 180 коня и 440 Nm.
Та за туи ми се ще да да изведа картерните пари навън да не ми цапат челния кулер и да ртазтоварим мотора .Но ме притеснява да не изкочи нещо негативно в последствие
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Маслени пари м51

Мнение от Zubcho » 25 Апр 2012, 20:34

Пресиян Василев написа:Немога да преценя Ивко .Много неща са променени ,но поетапно .какво да кажа ,предполагам ,че е по добре с конуса .
Някои от нещата доведоха до сериозен потенциал.
Олекотяването е наи тунговащо.В момента е 1150кг от 1606кг и постоянно пада.Мотора е в опаковка на Омега .Кутията е от 325 ТДС ,дифа е 3.45 .
Пълен ребилд на двг
Къстъм портове на цилиндровата глава
Турбина( за съжалние засега оригинал)
По голяма нагнетателна част в ГНП 12мм ,оригинал 10мм
Гориво на макс
Въздух на макс 1,4бара с пикове над 1,7
Челен кулер с размер на воден радиатор
Чип от VRperformans (колкото можа безбожен) .
И още
За момента колата на 402 метра .
Победа над 325 е 30 и е36
Съмнителни победи от е36 328 и с къс диф и убедителна с такова сток
Убедителни победи над Астра Ц20ХЕ с чип ,Ц18ХЕ с валове и чип Голф АБФ,Голф 4 1.8Т с Китаиска турбиан кулери и уб над 330 коня :mhihi: .
П0 първоначални данни ,разполагаме ориентировъчно с над 180 коня и 440 Nm.
Та за туи ми се ще да да изведа картерните пари навън да не ми цапат челния кулер и да ртазтоварим мотора .Но ме притеснява да не изкочи нещо негативно в последствие


Тази кола станала голяма бегачка :)

Може би е хубаво да пишеш кой, къде и за колко направи портовете на главата, както и колко е портната. Другото което мисля е добре да опишеш е направените промени по ГНП.

Така и други ще могат да минат по пътя, който ти си проправил. Всички знаем, че информацията за по-сериозен тунинг на М51 е доста оскъдна и се ограничава предимно с чип, спортен филтър, повишаване на налягането на турбото и пускане на повече гориво от плочката.

Поздрави и успех :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Маслени пари м51

Мнение от Peter Angelov » 25 Апр 2012, 20:59

Пресиян Василев написа:Немога да преценя Ивко .Много неща са променени ,но поетапно .какво да кажа ,предполагам ,че е по добре с конуса .
Някои от нещата доведоха до сериозен потенциал.
Олекотяването е наи тунговащо.В момента е 1150кг от 1606кг и постоянно пада.Мотора е в опаковка на Омега .Кутията е от 325 ТДС ,дифа е 3.45 .
Пълен ребилд на двг
Къстъм портове на цилиндровата глава
Турбина( за съжалние засега оригинал)
По голяма нагнетателна част в ГНП 12мм ,оригинал 10мм
Гориво на макс
Въздух на макс 1,4бара с пикове над 1,7
Челен кулер с размер на воден радиатор
Чип от VRperformans (колкото можа безбожен) .
И още
За момента колата на 402 метра .
Победа над 325 е 30 и е36
Съмнителни победи от е36 328 и с къс диф и убедителна с такова сток
Убедителни победи над Астра Ц20ХЕ с чип ,Ц18ХЕ с валове и чип Голф АБФ,Голф 4 1.8Т с Китаиска турбиан кулери и уб над 330 коня :mhihi: .
П0 първоначални данни ,разполагаме ориентировъчно с над 180 коня и 440 Nm.
Та за туи ми се ще да да изведа картерните пари навън да не ми цапат челния кулер и да ртазтоварим мотора .Но ме притеснява да не изкочи нещо негативно в последствие


Да вземе те хвани един Голф 4 V6 2.8 4 motion дет ми се намира в гаража стоковица :mhihi: Или със разните му придобивки...
Не се наиграхте с тея TDS :)

P.S. Аз ако поставя тея неща ставам 500+ а Вие 180 коня... не виждам за кво е цялата работа...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Маслени пари м51

Мнение от Пресиян Василев » 25 Апр 2012, 21:10

Г-н Ангелов ,Проекта е скраб тунинг,нищо не целящ с възможно наи нисък бюджет.Това мога,това искам .
За Голф 4 ВР6 ,трябва да си продам стенда или единия бъбрек.Тая няма да стане.Въпроса е ,че аз ще си ходя на Калояново и ще си карам с количките там за кеф с пухтящия 1000 левов варел,пък ти си дръж Голфа в гаража.
500 коня 600 коня ,а изкараи повече коне от дрът камерен дизел с подобен литраж :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook