Как запалиха баварците в големия студ ?
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
Как запалиха баварците в големия студ ?
Печката запали доволно без проблеми въпреки ниските температури. Надявам се и при вас да е така. Успех и безаварийни в този студ и вятър.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Даже ходих да спасявам един Мергел 

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колеги честито при вас е добре ама аз направо полудях сутринта.
Вчера колата ми запали от половин оборот както обикновенно при температура -10. действието се развива в Драгалевци.
Но днес при показания на термометъра на колата -17 влизам вътре и кво става върти като луда и никакви признаци на палене дори не киха.Обадих се на вуйчо ми (стар дизелджия) и той ме посъветва да не я мъча защото сигуро е замръзнала нафтата и няма да запали докато не се размрази.
Та искам междувременно да попитам къде да я поливам с вряла вода
къде е най вероятно да замръзне ?
(Нафтата ми е от тази на влаковете + добавка дето уж я слагат в Алпин на ОМВ 50 милилитра на резервоар)
Явно цялата работа е нещо измислено.
Хубаво си мислех аз снощи да сиба малко бензин ама си викам чакаи да видя какво ще стане ще го бъдели това БМВ или не (то скоро я карам)
Вчера колата ми запали от половин оборот както обикновенно при температура -10. действието се развива в Драгалевци.
Но днес при показания на термометъра на колата -17 влизам вътре и кво става върти като луда и никакви признаци на палене дори не киха.Обадих се на вуйчо ми (стар дизелджия) и той ме посъветва да не я мъча защото сигуро е замръзнала нафтата и няма да запали докато не се размрази.
Та искам междувременно да попитам къде да я поливам с вряла вода
къде е най вероятно да замръзне ?
(Нафтата ми е от тази на влаковете + добавка дето уж я слагат в Алпин на ОМВ 50 милилитра на резервоар)
Явно цялата работа е нещо измислено.
Хубаво си мислех аз снощи да сиба малко бензин ама си викам чакаи да видя какво ще стане ще го бъдели това БМВ или не (то скоро я карам)
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Вчера я запалих към 16.00. Температурата беше под -5 (домашният термометър показва само до там), но със сигурност беше над -10. Запали на първото завъртане, но не започна да работи "на 6 цилиндъра". Поклати, поклати 2-3 секунди и се оправи. Днес излязох по-рано, защото беше -15 според НИМХ, а трябваше да ходя на работа и да возя детето на училище. Притеснението ми се оказа напразно - запали "на четвърт оборот". Тук е мястото да споделя. Подобен проблем с температурите между -5 и -10 имах и с предишната си кола: Опел Омега. Интересното е, че щом температурите са под -10 Омегата палеше по-добре от колкото през лятото. Забелязвам, че и при Е34-ката май има подобна закономерност. А няма логично обяснение. Единствено може би влагата във въздуха да оказва някакво влияние(живея до река и стъклата, ако не са мокри от конденза през лятото, то са замръзнали през зимата). При много ниските температури обкновено въздухът е сух и може би това оказва някакво влияние. Ще бъда благодарен, ако някой даде мнение по въпроса.

.
за виенето маи4е е от стартера.... полу4авасе като завърти6 и после като пусне6 и то нали намалява въртенето и тогава сеполу4ава... тжа е от стартера 6тото е студена много колата нема стра6но....
при мен се полу4и като пробвах преди да зема да си сменям бензиновата помпа като за последно викам и мноо един гаден 6ум бе6е... но после смених помапа и си запали отраз...
за зимата и аз нямам проблеми паля отраз сеедно си е лято ... ама то аз сум само с антифриз .. ло6ото при мен е 4е колата ми е от италия и о6те е с италиански термостат и нали се се6тата .. лятото ми е перфектно ама зимата поне 10 мин си я оставям да загрее да дигне малко 4е един пут тругнах така и мани мани.. като изгасне нали си4ко бега .. хидравлика спира4ки
та го осетих един два пути и са мойе да закуснявам ама не ми дреме оставям я да дигне малко ни6то 4е ми отнема кум 15 мин та да дигне до половината на синиото.....
при мен се полу4и като пробвах преди да зема да си сменям бензиновата помпа като за последно викам и мноо един гаден 6ум бе6е... но после смених помапа и си запали отраз...
за зимата и аз нямам проблеми паля отраз сеедно си е лято ... ама то аз сум само с антифриз .. ло6ото при мен е 4е колата ми е от италия и о6те е с италиански термостат и нали се се6тата .. лятото ми е перфектно ама зимата поне 10 мин си я оставям да загрее да дигне малко 4е един пут тругнах така и мани мани.. като изгасне нали си4ко бега .. хидравлика спира4ки

Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Засега пали,но дано понамалеят студовете,че става неиздържуемо




[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
А моя катраник запали от четварт ,да ама не за дълго поработи 3-4 мин.и загасна въртях-въртях-въртях пак запали ,след малко пак изгасна и.................................бих и една п***а майна ,палнах на баща ми рендето и .......така
после ми викайте ,че алпиеца на ОМВ не замразвал 




- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз не я бях палил 2 дена,но запалих много лесно
не съжалявам,че съм дал толкова пари за свещите ми
Който не кара колата си с 100 октанов бензин,нека зареди и да види какво възпламеняване става
А иначе за алпийския дизел
тая сутрин като палих служебното Опел Комбо 1,7 Д,направо ми се събраха очите какво означава да пали на -15 само с "чукване" на стартера
Нафтата е много добра,като е с обикновенна пали и някой път се случва веднага да загасне та трябва повторно завъртане а с хубавата нафта пали и работи супер равномерно
Аз лично я харесвам много
Хората покрай мен си даваха ток,дърпане и тем подобни простотии а аз "чук и газ"
Ако се направи състезание за най-бързо/лесно палене,съм почти сигурен че ще взема призовото място с орлето
страшна палачка е



не съжалявам,че съм дал толкова пари за свещите ми

Който не кара колата си с 100 октанов бензин,нека зареди и да види какво възпламеняване става

А иначе за алпийския дизел



Нафтата е много добра,като е с обикновенна пали и някой път се случва веднага да загасне та трябва повторно завъртане а с хубавата нафта пали и работи супер равномерно


Хората покрай мен си даваха ток,дърпане и тем подобни простотии а аз "чук и газ"







- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Принципно Евродизелът заводски е за -15С,а в действителност при нас май става по-студено 

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани