Как запалиха баварците в големия студ ?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Как запалиха баварците в големия студ ?

Мнение от grunge_is_dead » 24 Яну 2006, 8:27

Печката запали доволно без проблеми въпреки ниските температури. Надявам се и при вас да е така. Успех и безаварийни в този студ и вятър.
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Яну 2006, 9:19

Сутринта при -13.5 градуса без проблем.Запали както пали при 2-3градуса :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 24 Яну 2006, 10:13

Даже ходих да спасявам един Мергел :mhihi:
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 24 Яну 2006, 10:14

Колеги честито при вас е добре ама аз направо полудях сутринта.
Вчера колата ми запали от половин оборот както обикновенно при температура -10. действието се развива в Драгалевци.
Но днес при показания на термометъра на колата -17 влизам вътре и кво става върти като луда и никакви признаци на палене дори не киха.Обадих се на вуйчо ми (стар дизелджия) и той ме посъветва да не я мъча защото сигуро е замръзнала нафтата и няма да запали докато не се размрази.
Та искам междувременно да попитам къде да я поливам с вряла вода
къде е най вероятно да замръзне ?
(Нафтата ми е от тази на влаковете + добавка дето уж я слагат в Алпин на ОМВ 50 милилитра на резервоар)
Явно цялата работа е нещо измислено.
Хубаво си мислех аз снощи да сиба малко бензин ама си викам чакаи да видя какво ще стане ще го бъдели това БМВ или не (то скоро я карам)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 24 Яну 2006, 10:36

[Та искам междувременно да попитам къде да я поливам с вряла вода
къде е най вероятно да замръзне ?
поливаш дюзи и трьбопроводи ма най добре някой да те дръпне ;)

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 24 Яну 2006, 10:40

Вчера я запалих към 16.00. Температурата беше под -5 (домашният термометър показва само до там), но със сигурност беше над -10. Запали на първото завъртане, но не започна да работи "на 6 цилиндъра". Поклати, поклати 2-3 секунди и се оправи. Днес излязох по-рано, защото беше -15 според НИМХ, а трябваше да ходя на работа и да возя детето на училище. Притеснението ми се оказа напразно - запали "на четвърт оборот". Тук е мястото да споделя. Подобен проблем с температурите между -5 и -10 имах и с предишната си кола: Опел Омега. Интересното е, че щом температурите са под -10 Омегата палеше по-добре от колкото през лятото. Забелязвам, че и при Е34-ката май има подобна закономерност. А няма логично обяснение. Единствено може би влагата във въздуха да оказва някакво влияние(живея до река и стъклата, ако не са мокри от конденза през лятото, то са замръзнали през зимата). При много ниските температури обкновено въздухът е сух и може би това оказва някакво влияние. Ще бъда благодарен, ако някой даде мнение по въпроса.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.07.2003
Местоположение: София
Кара: ...

Мнение от 520i » 24 Яну 2006, 10:52

Аз пък моята яла зима не мога да я запаля без да ми дават ток или да бутат. :( :confused: :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 15.12.2004
Местоположение: София

Мнение от JP » 24 Яну 2006, 12:07

Абе, моята запали и вчера и днес на 4-5 завъртане... Но се чува някакво виене под капака за няколко секунди и после заработва нормално. Някой знае ли от какво може да е така? :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 24 Яну 2006, 12:54

за виенето маи4е е от стартера.... полу4авасе като завърти6 и после като пусне6 и то нали намалява въртенето и тогава сеполу4ава... тжа е от стартера 6тото е студена много колата нема стра6но....
при мен се полу4и като пробвах преди да зема да си сменям бензиновата помпа като за последно викам и мноо един гаден 6ум бе6е... но после смених помапа и си запали отраз...
за зимата и аз нямам проблеми паля отраз сеедно си е лято ... ама то аз сум само с антифриз .. ло6ото при мен е 4е колата ми е от италия и о6те е с италиански термостат и нали се се6тата .. лятото ми е перфектно ама зимата поне 10 мин си я оставям да загрее да дигне малко 4е един пут тругнах така и мани мани.. като изгасне нали си4ко бега .. хидравлика спира4ки :mhihi: та го осетих един два пути и са мойе да закуснявам ама не ми дреме оставям я да дигне малко ни6то 4е ми отнема кум 15 мин та да дигне до половината на синиото.....
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 24 Яну 2006, 19:05

Засега пали,но дано понамалеят студовете,че става неиздържуемо :mhihi: :mhihi: :mhihi:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1001
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Sofia - Mladost
Кара: Е30 340!!!
Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3

Мнение от БаЯн » 24 Яну 2006, 20:26

Моята за съжаление днеска не можа да запали и ток ми даваха и ме теглиха и НИЩО :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 24 Яну 2006, 21:02

моето пали със завъртане на ключа 8) ама от сервото идва странен зук за кратко и волана притреперва :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 24 Яну 2006, 22:39

А моя катраник запали от четварт ,да ама не за дълго поработи 3-4 мин.и загасна въртях-въртях-въртях пак запали ,след малко пак изгасна и.................................бих и една п***а майна ,палнах на баща ми рендето и .......така :mhihi: :mhihi: :mhihi: после ми викайте ,че алпиеца на ОМВ не замразвал ;)

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 24 Яну 2006, 23:26

Аз не я бях палил 2 дена,но запалих много лесно :D :D
не съжалявам,че съм дал толкова пари за свещите ми 8)
Който не кара колата си с 100 октанов бензин,нека зареди и да види какво възпламеняване става :!:

А иначе за алпийския дизел :arrow: тая сутрин като палих служебното Опел Комбо 1,7 Д,направо ми се събраха очите какво означава да пали на -15 само с "чукване" на стартера :shock: :shock:
Нафтата е много добра,като е с обикновенна пали и някой път се случва веднага да загасне та трябва повторно завъртане а с хубавата нафта пали и работи супер равномерно :idea: Аз лично я харесвам много ;)
Хората покрай мен си даваха ток,дърпане и тем подобни простотии а аз "чук и газ" :mhihi: :mhihi: Ако се направи състезание за най-бързо/лесно палене,съм почти сигурен че ще взема призовото място с орлето :mhihi: :mhihi: страшна палачка е :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Мнение от The 5th element » 25 Яну 2006, 14:34

Принципно Евродизелът заводски е за -15С,а в действителност при нас май става по-студено :!:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook