малко инфо ми трябва
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
малко инфо ми трябва
имам един вапрос,нормално ли е да има налягане в охл.с-ма,да то трябва да има ама до колко ,като натисна марку4а зад радиатора този дебелиа и тои е твард,натиска се все пак ,ама някои да ми каже как да разбера примерно дали не духа от някаде,или да ме успокои и да каже 4е така трябва да е.моля някои които разбира да драцне един смс 6ото нямам време да ходя по пц залите.са6то сам забелязал 4е като натискам газта марку4а е по твард и обратното.кайете 4е не е гарнитура.0889545717
Газ,смyкач и ляв мигач
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
С-мата работи под налягане от 2 бара или поне на толкова изпуска налягането капачката на радиатора или на разширителния съд.Нормално е да ти са твърди маркучите при загряло положение все пак вътре течността се разширява.Ако ти духа от гарнитурата двг.ще загрява ще имаш проблеми с парното защото ще се образува въздушна възглавница в с-мата.Моя съвет е като е загряла я спри на място и остави двг.да работи около 15-20мин.и ако темп.нети мрадне по-нагоре от 12ч. и 5мин.
няма от какво дасе притесняваш, включвай 1-ва и ..... ти си знаеш
Успех.


Успех.
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
мерси за инфото.не загрява,колкото до другия гамен,нека да ми обясни 6том толкова знае
Газ,смyкач и ляв мигач
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
BMW lover написа:Ти като цяло обесняваш ли си каква е ролята на това налягане в охладителната система![]()
![]()
Температурата на кипене на охладителната течност да е по-висока.Друго за нищо не е.Старата ми 520-ка работише на 93-95 градуса и затова БМВ са решели така иначе при 100 град. водата почва да кипи ама на морското равнище а примерно в Пловдив маже и на по-ниска температура,а налягането в с-мата кара водата да кипи над 100 градуса.
MAGNAT радвам се че всичко е О.К.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани