За съединителя

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

За съединителя

Мнение от His Shadow » 18 Дек 2005, 11:04

смених целия съединител но колата продължава да се клати като потеглям на 1-ва и на задна като паркирам много е неприятно казаха че няма от какво друго да е осфен от демферните пружини на маховика и интересното е че като я пожопкам по сфетофарите като измина 15-20км и после спира да се клати но сутрин като не е карана и са клати при потегляне много е гадно та въпроса ми е могат ли само тези пружини да се сменят защото цял маховик... :help:

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 18 Дек 2005, 15:51

не могат дасе сменят
ако е от маховика трябва друг

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 18 Дек 2005, 20:40

Колега,търси маховик,колкото и неприятно да е :confused:

Мисля,че преди известно време ми споменаваха информативно за цена около 350 лв ...


Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 18 Дек 2005, 23:32

уфф да ги и шеабите кой го е измислил на маховика да са пружините а не както на другите автомобили поне някой ако е запознат да обясни дава ли някво предимство ако са на маховика а не на диска

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

mahovik

Мнение от Nick » 19 Дек 2005, 17:54

приятел, да не те плаша но тая цена от 350лв според мен е много оптимистична.
аз моя като го купувах струваше 960лв. (не оригинален, разбира се, LUK беше и това с отстъпката за сервиз)

имаше счупена пружина стария и на определени обороти влизаше в резонанс.

честно казано не ми изглежда да не може да се оправи, според мен е възможно да се отвори, да му се сменят всичките пружини с нови - еднави, след това да се балансира и да заспи.
затова си го и запазих, някой ден ако се наложи да се пробва тоя номер, но тогава като беше разглобена колата нямах време да търся такива майстори и си купих нов направо.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Дек 2005, 21:04

Цената от 350 лв. е за 2-ра ръка маховик ... Естесвено без гаранция дали ще свършиш работа :confused:

Иначе хората са го разработили така,че при потегляне има несравнимо плавен ход и цялостно комфорта си е доста по-висок ...

Георги Пенчев
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Re: За съединителя

Мнение от madpetio » 19 Дек 2005, 21:26

mla86 написа:смених целия съединител но колата продължава да се клати като потеглям на 1-ва и на задна като паркирам много е неприятно казаха че няма от какво друго да е осфен от демферните пружини на маховика и интересното е че като я пожопкам по сфетофарите като измина 15-20км и после спира да се клати но сутрин като не е карана и са клати при потегляне много е гадно та въпроса ми е могат ли само тези пружини да се сменят защото цял маховик... :help:
Така е с дизелите брат евтино гориво уж малък разход уж ама требва да се избива разлика от частите...цял маховик и тогава ще стане както трябва
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 22 Дек 2005, 0:54

не само дизелите са с демферен маховик моите и двата м50 са с демферен маховик.. кактои повечето е34-ки и е36-ци

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 22 Дек 2005, 16:10

Plague написа:не само дизелите са с демферен маховик моите и двата м50 са с демферен маховик.. кактои повечето е34-ки и е36-ци

Да не кажеш - всички , които имат климатик стандартно ;)
Изображение
Driver's Racing Team

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 22 Дек 2005, 18:04

Днеска по случайност ми казаха цената за маховик за този модел - 1500 лева е някъде... Естествено, оригинален. Има ги и други варианти, но евтино няма да е при всички положения. Съжалявам, но и този момент все някога настъпва...
MORE BEER!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 23 Дек 2005, 13:01

Plague написа:не само дизелите са с демферен маховик моите и двата м50 са с демферен маховик.. кактои повечето е34-ки и е36-ци


Да нямаш предвид демпферен притискателен диск? Защото маховикът по принцип е едно кръгло желязо (вярно, че в части.ру и ЕТК има и някакъв двумасов, каквото и да означава това) със зъбчатка по ръба и отвори за болтове в средата. А демпферен притискател означава такъв с ламели, а не със спирални пружини. На ламелите "гаражните майстори" им викат СЛЪНЦЕ :)
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 27 Дек 2005, 17:39

не знам какъв се води притискателния диск (мога да ти го покажа ако искаш имам 1 свален) но маховика си е демферен има некви пружини ли са гума ли е не знам не се вижда а и не ми пука но си е демферен и когато затягахме притискателния диск към маховика като напъна с рамото и маховика се усуква и после се връша в нормално положение
не знам как точно да гообясна дано да е станало ясно :)

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 27 Дек 2005, 18:42

Явно това дето го наричаш ДЕМПФЕРЕН маховик според ЕТК е "TWIN MASS" маховик. Е, научих нещо ново. Човек се учи докато е жив. Сашо, :yes:
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 27 Дек 2005, 20:43

мда мисля че така се води :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 15.12.2004
Местоположение: София

Мнение от JP » 03 Яну 2006, 14:43

Понеже и моята го прави тоя номер... или поне има едно леко биене в съединителя като потеглям... особено осезаемо става в задръствания... и ме интересува по принцип възможно ли е да се ремонтира тоя маховик, както пише един колега по-горе... някой правил ли го е? или единствения вариант е нов?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook