2.5 tds 94 не пали както трябва???
Модератор: Технически модератори
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
2.5 tds 94 не пали както трябва???
Здравейте! карам 2.5 tds 94 година....Като е студена пали с едно подгряване веднага...обаче като е топла въобще не светва подгрева и въртя доста дълго докато запали.....Чувам от приятели че всички били така   .... на какво се дължи това според вас???
 .... на какво се дължи това според вас??? 
Поздрави!
			
		 .... на какво се дължи това според вас???
 .... на какво се дължи това според вас??? Поздрави!
- ehot
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
Разтегнати вериги,ГНП. Ако питаш за това дали свети подгряването на свещите като е топла,попринцип не. Само ако ти е изгоряла някоя свещ само тогава. Аз мислех че като подгрява топла ще пали по добре,и вързах датчика така че подгряваше и топла но все същото .. При мен е ГНП-то проблем  
			
Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
- dido_lom
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
колега и при мен беше така,след смяна на хидравли4на глава и помръдване  на главата на помпата към волана и вси4ко заспа.про4ети ТДС-а от А ДО Я, там е описано вси4ко,ревизирай си стартера също 4е и от него идват проблеми с паленето.успех
 на главата на помпата към волана и вси4ко заспа.про4ети ТДС-а от А ДО Я, там е описано вси4ко,ревизирай си стартера също 4е и от него идват проблеми с паленето.успех 
			
		 на главата на помпата към волана и вси4ко заспа.про4ети ТДС-а от А ДО Я, там е описано вси4ко,ревизирай си стартера също 4е и от него идват проблеми с паленето.успех
 на главата на помпата към волана и вси4ко заспа.про4ети ТДС-а от А ДО Я, там е описано вси4ко,ревизирай си стартера също 4е и от него идват проблеми с паленето.успех 
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
А колега,не са всичките така,моита що ли пали.
Виж агренажа ,стартер,ГНП
			Виж агренажа ,стартер,ГНП
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
		Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
И моята пали.  
			
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ehot
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 73
- Регистриран на: 9.05.2011
- Местоположение: Sofia City
- Пол: Мъж
- Кара: колело
- Мечтае да кара: BMX
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
Пресиян Василев написа:А колега,не са всичките така,моита що ли пали.
Виж агренажа ,стартер,ГНП
а от начало колко нерви си имал докато им свикнеш на тия ТДС
 
 Zubcho написа:И моята пали.
Фукаш ли се нещо

Само Киров Бош е способен да подържа ТДС ..
- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
ehot написа:...
Zubcho написа:И моята пали.
Фукаш ли се нещо
Да

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
 http://prntscr.com/c056ee
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
Zubcho написа:ehot написа:...
Zubcho написа:И моята пали.
Фукаш ли се нещо
Да
Ще дойда да я бъзна и ще запали ама друг път.


- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
Има един сравнително евтин начин да почне да пали и топла на фона на смяна на вериги помпи и тн., ако си ми по близо мога да ти я оправя. 
			
		
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
stambo_81dg написа:Има един сравнително евтин начин да почне да пали и топла на фона на смяна на вериги помпи и тн., ако си ми по близо мога да ти я оправя.
И тои е ?
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
		Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
По-евтино от връзване към комп и центровка на предварението с цел компенсация на разтегнати ( износени ) вериги ако все още има мегдан другото си е чиста лъжа и измама да се заблуждава компа да подгрява и топла, та някой ден да стане дроп маторя без да се усетиш. Иначе има и вариант за 15-на секунди включая отварянето на предния капак и без пари е при това   хем и ще върви повечко , хем ще подгрява и топла хем и ще лапа кат гладник
 хем и ще върви повечко , хем ще подгрява и топла хем и ще лапа кат гладник   . Та идеята колега е да знаеш ка се вдзривява нафтата
 . Та идеята колега е да знаеш ка се вдзривява нафтата   , а то е с налягане и температура демек ако едното липсва си е мъка . Та в тая насока другата причина е слабо нагнетена порция гориво от ГНП което е показателно за заминала роторно бутална група  ( долната част от помпата ) , където вече ремонта не е ефтин . Та най-доброто засега е да идеш на мастер с комп да ти мери предварението и ако наистина има още мегданец да бутне помпата към ДВГ следейки на колко предварение го залага и така е вероятно много да си решиш проблема , засега.Успех.
 , а то е с налягане и температура демек ако едното липсва си е мъка . Та в тая насока другата причина е слабо нагнетена порция гориво от ГНП което е показателно за заминала роторно бутална група  ( долната част от помпата ) , където вече ремонта не е ефтин . Та най-доброто засега е да идеш на мастер с комп да ти мери предварението и ако наистина има още мегданец да бутне помпата към ДВГ следейки на колко предварение го залага и така е вероятно много да си решиш проблема , засега.Успех.
			
		 хем и ще върви повечко , хем ще подгрява и топла хем и ще лапа кат гладник
 хем и ще върви повечко , хем ще подгрява и топла хем и ще лапа кат гладник   . Та идеята колега е да знаеш ка се вдзривява нафтата
 . Та идеята колега е да знаеш ка се вдзривява нафтата   , а то е с налягане и температура демек ако едното липсва си е мъка . Та в тая насока другата причина е слабо нагнетена порция гориво от ГНП което е показателно за заминала роторно бутална група  ( долната част от помпата ) , където вече ремонта не е ефтин . Та най-доброто засега е да идеш на мастер с комп да ти мери предварението и ако наистина има още мегданец да бутне помпата към ДВГ следейки на колко предварение го залага и така е вероятно много да си решиш проблема , засега.Успех.
 , а то е с налягане и температура демек ако едното липсва си е мъка . Та в тая насока другата причина е слабо нагнетена порция гориво от ГНП което е показателно за заминала роторно бутална група  ( долната част от помпата ) , където вече ремонта не е ефтин . Та най-доброто засега е да идеш на мастер с комп да ти мери предварението и ако наистина има още мегданец да бутне помпата към ДВГ следейки на колко предварение го залага и така е вероятно много да си решиш проблема , засега.Успех.- predel
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
vladobate написа:По-евтино от връзване към комп и центровка на предварението с цел компенсация на разтегнати ( износени ) вериги ако все още има мегдан другото си е чиста лъжа и измама да се заблуждава компа да подгрява и топла, та някой ден да стане дроп маторя без да се усетиш. Иначе има и вариант за 15-на секунди включая отварянето на предния капак и без пари е при товахем и ще върви повечко , хем ще подгрява и топла хем и ще лапа кат гладник
. Та идеята колега е да знаеш ка се вдзривява нафтата
, а то е с налягане и температура демек ако едното липсва си е мъка . Та в тая насока другата причина е слабо нагнетена порция гориво от ГНП което е показателно за заминала роторно бутална група ( долната част от помпата ) , където вече ремонта не е ефтин . Та най-доброто засега е да идеш на мастер с комп да ти мери предварението и ако наистина има още мегданец да бутне помпата към ДВГ следейки на колко предварение го залага и така е вероятно много да си решиш проблема , засега.Успех.
Моля да ме уредиш с едно компютърно "побутване”. Също така чакам да ми обясниш как става на "дроб” моторя при подгряване топъл. МОЛЯ!!
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 
		
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
quote]
Моля да ме уредиш с едно компютърно "побутване”. Също така чакам да ми обясниш как става на "дроб” моторя при подгряване топъл. МОЛЯ!![/quote]
Тва заяждане ли е или искаше нещо да кажеш по темата. Та къде съм написал че като пали топла и точно в тоя момент става на "дроб" мотора , и с изклучен датчик темп. на мотора ( тоя за ДДЕ ) карал ли си . Ама много сте ми сладки такива знаещи и можещи дето изпъкват с краснопис ма ви омръзна да пишете и пояснявате кое какво щот сме на "по-високо равнище" демек с още по-остаряла кола . И що ти не си ли сменяш веригите , твойте да не са от вечните , но ти ще кажеш дали си струва и какво ли се случва кат се скъсат ,може би мотора става на боб , а не на дроб. Да вземе човека да си я остява нанадолнище та да пали всеки път , пък може и масло да не сменя те тея колици са кучета ще издаянат 2-3години на мускули при всички положения. Ясно е че за ТДС-а е изписано всичко , ми дайте го закри тоя подфорум поради изчерпване тогава. Май нещо се повтаря схемата от миналата година дет бая народ спря да пише тука , що ли. ПС: Колега разбираш ги брат ама много къси изречения колкото да покажеш нещо ама не съвсем , на кой помагаш или тва е само за самочувствие.
 . И що ти не си ли сменяш веригите , твойте да не са от вечните , но ти ще кажеш дали си струва и какво ли се случва кат се скъсат ,може би мотора става на боб , а не на дроб. Да вземе човека да си я остява нанадолнище та да пали всеки път , пък може и масло да не сменя те тея колици са кучета ще издаянат 2-3години на мускули при всички положения. Ясно е че за ТДС-а е изписано всичко , ми дайте го закри тоя подфорум поради изчерпване тогава. Май нещо се повтаря схемата от миналата година дет бая народ спря да пише тука , що ли. ПС: Колега разбираш ги брат ама много къси изречения колкото да покажеш нещо ама не съвсем , на кой помагаш или тва е само за самочувствие.
			
		Моля да ме уредиш с едно компютърно "побутване”. Също така чакам да ми обясниш как става на "дроб” моторя при подгряване топъл. МОЛЯ!![/quote]
Тва заяждане ли е или искаше нещо да кажеш по темата. Та къде съм написал че като пали топла и точно в тоя момент става на "дроб" мотора , и с изклучен датчик темп. на мотора ( тоя за ДДЕ ) карал ли си . Ама много сте ми сладки такива знаещи и можещи дето изпъкват с краснопис ма ви омръзна да пишете и пояснявате кое какво щот сме на "по-високо равнище" демек с още по-остаряла кола
 . И що ти не си ли сменяш веригите , твойте да не са от вечните , но ти ще кажеш дали си струва и какво ли се случва кат се скъсат ,може би мотора става на боб , а не на дроб. Да вземе човека да си я остява нанадолнище та да пали всеки път , пък може и масло да не сменя те тея колици са кучета ще издаянат 2-3години на мускули при всички положения. Ясно е че за ТДС-а е изписано всичко , ми дайте го закри тоя подфорум поради изчерпване тогава. Май нещо се повтаря схемата от миналата година дет бая народ спря да пише тука , що ли. ПС: Колега разбираш ги брат ама много къси изречения колкото да покажеш нещо ама не съвсем , на кой помагаш или тва е само за самочувствие.
 . И що ти не си ли сменяш веригите , твойте да не са от вечните , но ти ще кажеш дали си струва и какво ли се случва кат се скъсат ,може би мотора става на боб , а не на дроб. Да вземе човека да си я остява нанадолнище та да пали всеки път , пък може и масло да не сменя те тея колици са кучета ще издаянат 2-3години на мускули при всички положения. Ясно е че за ТДС-а е изписано всичко , ми дайте го закри тоя подфорум поради изчерпване тогава. Май нещо се повтаря схемата от миналата година дет бая народ спря да пише тука , що ли. ПС: Колега разбираш ги брат ама много къси изречения колкото да покажеш нещо ама не съвсем , на кой помагаш или тва е само за самочувствие.- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
 http://prntscr.com/c056ee
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
vladobate написа:quote]
Моля да ме уредиш с едно компютърно "побутване”. Също така чакам да ми обясниш как става на "дроб” моторя при подгряване топъл. МОЛЯ!!
Тва заяждане ли е или искаше нещо да кажеш по темата. Та къде съм написал че като пали топла и точно в тоя момент става на "дроб" мотора , и с изклучен датчик темп. на мотора ( тоя за ДДЕ ) карал ли си . Ама много сте ми сладки такива знаещи и можещи дето изпъкват с краснопис ма ви омръзна да пишете и пояснявате кое какво щот сме на "по-високо равнище" демек с още по-остаряла кола. И що ти не си ли сменяш веригите , твойте да не са от вечните , но ти ще кажеш дали си струва и какво ли се случва кат се скъсат ,може би мотора става на боб , а не на дроб. Да вземе човека да си я остява нанадолнище та да пали всеки път , пък може и масло да не сменя те тея колици са кучета ще издаянат 2-3години на мускули при всички положения. Ясно е че за ТДС-а е изписано всичко , ми дайте го закри тоя подфорум поради изчерпване тогава. Май нещо се повтаря схемата от миналата година дет бая народ спря да пише тука , що ли. ПС: Колега разбираш ги брат ама много къси изречения колкото да покажеш нещо ама не съвсем , на кой помагаш или тва е само за самочувствие.
[/quote]А ти ще дойдеш някой гений.


- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 2.5 tds 94 не пали както трябва???
Владо ,Предел е от старата школа.Предполагам се бъзика ,иначе знае кое какво е по ТДС-а .
Надали кара сьс стари вериги.
Мен ми стана интересно обаче какъв е ефтиния начин ,и чакам stambo_81dg да сподели
			Надали кара сьс стари вериги.
Мен ми стана интересно обаче какъв е ефтиния начин ,и чакам stambo_81dg да сподели

Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
		Бензина служи за измиване на дизелови части.
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
