М51

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: майничка / Stuttgart

М51

Мнение от ot_pesho » 20 Ное 2005, 23:31

Здравейте.

Много моля, ако някой има някакъв линк - общи схеми на помпата, целият мотор, настройване на ГНП и т.н. да го постне (видими извън българия, ако може и на немски ще е чудесно. Ще се реванширам, обещавам).

Идеята е, че може да се купи едно е34 с леко течаща помпа (ГНП) и искам да погледна колко серизен може да е ремонтът.

Предварително благодаря.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 22 Ное 2005, 10:26

Здравей и дорбе дошъл във форума!
Схеми и линкове немога да ти дам, но имах подобен проблем.
Комплект гарнитури от Бош за помпата са 30лв и за работа около 130лв
-това са Пловдивските разценки, при майстор от когото съм доволен.
Важнот при този ремонт е, че се губят настройките на ГНП-то и съответния сервиз трябва да разполага, с програмка за настройка на помпата и читав майстор да я тества!
Това е положението в Пловдив, в Щутгарт незнам! :D
Последна промяна Tod на 22 Ное 2005, 10:28, променена общо 1 път
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 22 Ное 2005, 10:29

Май ще ти бъде по-лесно да я качиш на автовоза и да ти я правят в БГ.Или карай я на Автокиното и я шиткай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 22 Ное 2005, 14:40

Вчера си смених гарнитурите. В Русе 28лв. С ремонта 48. Точно за два часа и си я взех. Не знам какви настройки са правили но си върви като по старому.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: майничка / Stuttgart

М51

Мнение от ot_pesho » 22 Ное 2005, 21:27

Първо - благодаря за приемането.

Второ - бързам да кажа, че не става въпрос за купуване и препродаване ( от такива ми е омръзнало, и от номерата им), а за приятел, на когото искам да помогна (затова се захванах и сам да търся някакви схеми).

И накрая, снощи намерих един немски форум за е34. Между многото талаш, намерих и нещо интересно, което предполагам ще е от полза, на тези, за които ремонтът на собствената им кола е удоволствие, за другите, които се опитват да спестят, или на такива като мен, които за нищо на света не биха си оставили колата при майстор.

Поствам двете описания - едното е за смяна на водната помпа на М50, а другото е това, което точно ме интересуваше - смяна на гарнитурите на гориво - нагнетателната помпа при М51. По първото няма, кой знае какво за обяснение, по второто тънкият момент е, че взаимното разположение на детайлите трябва да се бележи предварително, като по този начин се спестява регулирането на ново.

http://www.e34.de/tips_tricks/wapu/wapu.pdf
http://www.e34.de/tips_tricks/einspritzpumpe/abdichten.pdf

За тези, които са добре с немският - целият форум се намира на www.e34.de. Има доста "дъвкани" неща, но предполагам, може да се намери и нещо ново.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook