М51
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
М51
Здравейте.
Много моля, ако някой има някакъв линк - общи схеми на помпата, целият мотор, настройване на ГНП и т.н. да го постне (видими извън българия, ако може и на немски ще е чудесно. Ще се реванширам, обещавам).
Идеята е, че може да се купи едно е34 с леко течаща помпа (ГНП) и искам да погледна колко серизен може да е ремонтът.
Предварително благодаря.
Много моля, ако някой има някакъв линк - общи схеми на помпата, целият мотор, настройване на ГНП и т.н. да го постне (видими извън българия, ако може и на немски ще е чудесно. Ще се реванширам, обещавам).
Идеята е, че може да се купи едно е34 с леко течаща помпа (ГНП) и искам да погледна колко серизен може да е ремонтът.
Предварително благодаря.
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Здравей и дорбе дошъл във форума!
Схеми и линкове немога да ти дам, но имах подобен проблем.
Комплект гарнитури от Бош за помпата са 30лв и за работа около 130лв
-това са Пловдивските разценки, при майстор от когото съм доволен.
Важнот при този ремонт е, че се губят настройките на ГНП-то и съответния сервиз трябва да разполага, с програмка за настройка на помпата и читав майстор да я тества!
Това е положението в Пловдив, в Щутгарт незнам!
Схеми и линкове немога да ти дам, но имах подобен проблем.
Комплект гарнитури от Бош за помпата са 30лв и за работа около 130лв
-това са Пловдивските разценки, при майстор от когото съм доволен.
Важнот при този ремонт е, че се губят настройките на ГНП-то и съответния сервиз трябва да разполага, с програмка за настройка на помпата и читав майстор да я тества!
Това е положението в Пловдив, в Щутгарт незнам!

Последна промяна Tod на 22 Ное 2005, 10:28, променена общо 1 път
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Май ще ти бъде по-лесно да я качиш на автовоза и да ти я правят в БГ.Или карай я на Автокиното и я шиткай.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Вчера си смених гарнитурите. В Русе 28лв. С ремонта 48. Точно за два часа и си я взех. Не знам какви настройки са правили но си върви като по старому.
М51
Първо - благодаря за приемането.
Второ - бързам да кажа, че не става въпрос за купуване и препродаване ( от такива ми е омръзнало, и от номерата им), а за приятел, на когото искам да помогна (затова се захванах и сам да търся някакви схеми).
И накрая, снощи намерих един немски форум за е34. Между многото талаш, намерих и нещо интересно, което предполагам ще е от полза, на тези, за които ремонтът на собствената им кола е удоволствие, за другите, които се опитват да спестят, или на такива като мен, които за нищо на света не биха си оставили колата при майстор.
Поствам двете описания - едното е за смяна на водната помпа на М50, а другото е това, което точно ме интересуваше - смяна на гарнитурите на гориво - нагнетателната помпа при М51. По първото няма, кой знае какво за обяснение, по второто тънкият момент е, че взаимното разположение на детайлите трябва да се бележи предварително, като по този начин се спестява регулирането на ново.
http://www.e34.de/tips_tricks/wapu/wapu.pdf
http://www.e34.de/tips_tricks/einspritzpumpe/abdichten.pdf
За тези, които са добре с немският - целият форум се намира на www.e34.de. Има доста "дъвкани" неща, но предполагам, може да се намери и нещо ново.
Второ - бързам да кажа, че не става въпрос за купуване и препродаване ( от такива ми е омръзнало, и от номерата им), а за приятел, на когото искам да помогна (затова се захванах и сам да търся някакви схеми).
И накрая, снощи намерих един немски форум за е34. Между многото талаш, намерих и нещо интересно, което предполагам ще е от полза, на тези, за които ремонтът на собствената им кола е удоволствие, за другите, които се опитват да спестят, или на такива като мен, които за нищо на света не биха си оставили колата при майстор.
Поствам двете описания - едното е за смяна на водната помпа на М50, а другото е това, което точно ме интересуваше - смяна на гарнитурите на гориво - нагнетателната помпа при М51. По първото няма, кой знае какво за обяснение, по второто тънкият момент е, че взаимното разположение на детайлите трябва да се бележи предварително, като по този начин се спестява регулирането на ново.
http://www.e34.de/tips_tricks/wapu/wapu.pdf
http://www.e34.de/tips_tricks/einspritzpumpe/abdichten.pdf
За тези, които са добре с немският - целият форум се намира на www.e34.de. Има доста "дъвкани" неща, но предполагам, може да се намери и нещо ново.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани