Актуално за зимата и акумулатора- утечка!
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Актуално за зимата и акумулатора- утечка!
Днес по принуда смених акумулатора и реших да премеря утечката. Странното беше това, че тя е 230 милиампера, което ми се вижда много и би могло да е причината старият да издаде багажа. Ако някой знае колко е нормалната утечка на 525- ица, 24 клапана, да казва, че и новия ще се скапе, ако не предприема нещо. Подхвърлиха ми, че след половин час утечката намаляла, ама нещо не ми се вярва да е така, а и време нямам да си играя толкова. Реална причина за това намаление не виждам, щото след половин час нищо не се променя в консумацията. Благодаря предварително.
Успехи на всички !
Успехи на всички !
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Сигурно го знаеш, но терминът ти е непознат. Утечката не е някаква част, а са паразитни токове, или в случая- при никаква консумация от страна на системите в автомобила, има протичане на ток. Това в повечето случаи се дължи на късо съединение някъде в ел. вериги и води до изтощаване на акумулатора.
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
Ако си забелязъл, след като извадиш ключа от таблото, ел. стъклата продължават да работят известно време (30 сек), както и копчетата им да светят, също така вентилатора на температурния датчик в купето и т.н. Нормално е след около 1 мин. да спре тази консумация и да остане около 6 милиампера от включена аларма (поне при мен така става).
Niky Georgiev
230 е над нормалното. Все пак, добре е да се замери за интервал от 30-тина минути и повече, има компоненти които спират след известно време. Ако не намалее почвай да гасиш компоненти (от релета и бушони например) докато намериш агрегата който е "виновен".
п.с.
Все пак, не забравяй да провериш алармата... много често е тя :-)
п.с.
Все пак, не забравяй да провериш алармата... много често е тя :-)
Re: Актуално за зимата и акумулатора- утечка!
ktv написа:Днес по принуда смених акумулатора и реших да премеря утечката. Странното беше това, че тя е 230 милиампера, което ми се вижда много и би могло да е причината старият да издаде багажа. Ако някой знае колко е нормалната утечка на 525- ица, 24 клапана, да казва, че и новия ще се скапе, ако не предприема нещо. Подхвърлиха ми, че след половин час утечката намаляла, ама нещо не ми се вярва да е така, а и време нямам да си играя толкова. Реална причина за това намаление не виждам, щото след половин час нищо не се променя в консумацията. Благодаря предварително.
Успехи на всички !
не се притесниявай, отечката е нормална, всички бмвта са с консумация на ток, дори новите които не са продадени и са по складове и шоу руми се зареждат задължително на 2 седмици за да им тече гаранцията на акумулаторите
Re: Актуално за зимата и акумулатора- утечка!
NIKI11 написа:......
Новите ДА, ама това е заради Windows-а вътре



- bonbonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.02.2005
- Местоположение: София - най-голямото село...
батка...
Ktv, незнам колко ще съм ти от полза, но ще ти разкажа мойте премеждия с акумуатора... С 520и 24в съм - акумулатора ми е отзад под седалката...
Та малко след миналата зима се качвам - трябваше да се закарам до някъде... изключвам си алармите(с две съм - фабрична и допълнителна) врътвам ключа и
...нищо - викам си е*и му ма*ката заминал ми е стартера или алтернатора...ама после гледам то нема ток за крушките...и се почуствах адски тъпо седейки в колата си която е доста надежден автомобил а неможе да тръгне
След малко четене на книжката за БМВ, която предвидливо си закупих след като си зех колата, си разкачих седалката измъкнах си акумулатора, зех една кола и отидох до най-близката бензиностанция - оказа се че това е оригиналния акумулатор, който излиза от завода - гледа го човека - вика абе тебе една клетка ти е замръзнала, в другите почти нема нищо...ама ще го напълня и ще го заредя пък ще видим...
Викам ясно - земи тия 150лв и аре за нов акумулатор - отивам купувам си бош силвер необслужваем - и му казах на човека - отивам слагам си го на колата(оказва се 2,5 см по-висок
но след малък мод на капака който седи отгоре му си пасна идеално) и идвам да замерим тоците...
Връщам се с монтирания акумулатор - мериме - и ония като каза "леле" - и аз -
- викам к'во ? ами вика имаш ебаси утечката...некви 2 ампера май ми каза и аз пак
- нормално било 0,5-0,6 дори с две аларми...
Викам му и са какво правим? - той - ами чакай ей са ще звънна - звъни при некви момчета дето правят аларми и продават акумулатори( близо до овча купел ) и им вика ей са ви пращам едно момче с 2 ампа утечка...
Отивам аз - драсти-драсти, вкарвам колата замериха с аларма без аларма с консумативи, без...вик ами имаш повишен ток ама е нормално там 1 минута ли - нещо такова каза - докато си изключи колата джаджите...
Вика ми зарежда ти колата на пушка (става въпрос включени дълги, климатроника и музиката на макс, свалям - дигам джамове - на 1500-2000 оборота 14,2 подава на акумулатора)
Ми супер - подпечатаха ми гаранцията на акумулатора (международна бил имал...)
Тръгвам си щастлив и доволен и след 2 седмици - същия филм втора серия
Пак акумулатора издъхва( новия) и се почва....свалям го...отивам до бензиностанцията и принудително си зимам заредения стар оригинален акумулатор - слагам го на колата - отивам където си купих акумулатора и им го слагам на бара - не работи -искам да ми го смените .... И естествено една девойка ми заявява, гледайки сервизната книжка на акумулаторчето - ама той не е купен от нас...
Аз започвам да се поизнервям, ама спокойно и казвам: "виж сега акумулатора е купен от тоя магазин, от еди кой си продавач, на еди коя си дата....и съм дал 150 лв за него и спря да работи и си длъжна да разбереш защо и да ми го замениш...а ти ми казваш как не бил купен от тука....", печата не бил на тоя магазин...ми заявява пак тя....Още по-изнервен й казвам да си извика управителя...В тоя момент изкача едно момче и правилно преценявайки колко съм се поизнервил - спасява рицарски девойката от положението, като ми обясни, че преди да ми замени акумулатора трябва да мина през сервиз на бош, за да потвърдят фабричен дефект на акумулатора или дефект в ел инсталацията на колата ми...
Съгласявам се аз - и викам хубаво - къде да отида? - дава ми се едно книжле с адреси и аз естествено като практичен човек избирам най-близкия
Е да - ама не , - отивам в най-близкия слагам им акумулатора (след като 10 мин никой не ми обърна внимание че явно чакам за нещо, и изнервен още повече принудително им обърнах внимание върху скромната си личност...
) Къв е проблема? - Не бачка акумулатора
Дай да ти замерим колата - давам му - ами зарежда супер - казва леко озадачен вече на години човек...
И са какво правим? - питам аз...
Е хубаво ама тоя акумулатор от нас ли си го купил? - ме пита един не толкова възрастен господин...
Ми какво значение има от къде съм го купил - нали сте една фирма?? Бош и в Германия да съм го купил трябва да ме обслужите (да ама не - все още сме си в бг
) - Ми няма значение, щом не си го купил от нас неможем да го правим ние...
................................................
Е полудех - тръгвам да го хващам за гушата, тоя тъпанар, при което ме спират другите момци там и ми обясняват - чакай недей така - трябва да идеш в сервиза дето са ти подпечатали гаранцията...
Е викам да ми бяхте казали в началото - а не да се разправям с вас 1 час вече - и псувайки си зимам акумулатора натоварвам се на колата и газ към овча купел...
Отивам - тоя път направо започнах директно да изясним проблема - викам не съм го купил от вас - ама изобщо не ме интересува...вие сте ми подпечатали тъпата гаранция и искам след 2 дни като дойда да си зема оправения акумулатор или сменен с нов иначе ше си потърся правата и ще ходя до централата на бош ако трябва - з амен 150 лв не са стотинки за кафе..и това че съм се лишил от толкоз кафета, за да си зема нещо качествено за повече пари си е мой проблем, ама щом не работи - става и ваш тоя проблем...
А той един дедо - се на такива попадам да ме успокояват
Вика добре - прав си - само да ти обясня...и ми казава човека възможно е да се е изтощил акумулатора, защото ги държат с години на склад напълнени и може да се поразреди ако го караш предимно градско...
Иди си вика ела след два дена да си го земеш ..ще го натоварим с товарна вилка и ако не е наред ще го заменим...между другото вкарай си колата пак да я замерим за утечки
Пак я замериха за Н-ти път и пак сичко е в норма...
След два дена си зех акумулатора - казаха че се бил изтощил заради разреден заряд ама иначе си бил наред и затова така станало - заредили го ... монтирахме го (пак замерихме колата
) и слава Богу вече 7-8 месеца нямам проблеми (карам винаги на къси светлини и малко музичка)...
Та се опитвах да ти кажа, че нека замерят колата някоко пъти , на няколко различни места - да се потвърди или изключи колата ти като причина - и после търси проблема в акумулатора евентуално...
Сорри за дългия пост...
Та малко след миналата зима се качвам - трябваше да се закарам до някъде... изключвам си алармите(с две съм - фабрична и допълнителна) врътвам ключа и


След малко четене на книжката за БМВ, която предвидливо си закупих след като си зех колата, си разкачих седалката измъкнах си акумулатора, зех една кола и отидох до най-близката бензиностанция - оказа се че това е оригиналния акумулатор, който излиза от завода - гледа го човека - вика абе тебе една клетка ти е замръзнала, в другите почти нема нищо...ама ще го напълня и ще го заредя пък ще видим...
Викам ясно - земи тия 150лв и аре за нов акумулатор - отивам купувам си бош силвер необслужваем - и му казах на човека - отивам слагам си го на колата(оказва се 2,5 см по-висок

Връщам се с монтирания акумулатор - мериме - и ония като каза "леле" - и аз -


Викам му и са какво правим? - той - ами чакай ей са ще звънна - звъни при некви момчета дето правят аларми и продават акумулатори( близо до овча купел ) и им вика ей са ви пращам едно момче с 2 ампа утечка...
Отивам аз - драсти-драсти, вкарвам колата замериха с аларма без аларма с консумативи, без...вик ами имаш повишен ток ама е нормално там 1 минута ли - нещо такова каза - докато си изключи колата джаджите...
Вика ми зарежда ти колата на пушка (става въпрос включени дълги, климатроника и музиката на макс, свалям - дигам джамове - на 1500-2000 оборота 14,2 подава на акумулатора)
Ми супер - подпечатаха ми гаранцията на акумулатора (международна бил имал...)
Тръгвам си щастлив и доволен и след 2 седмици - същия филм втора серия

Пак акумулатора издъхва( новия) и се почва....свалям го...отивам до бензиностанцията и принудително си зимам заредения стар оригинален акумулатор - слагам го на колата - отивам където си купих акумулатора и им го слагам на бара - не работи -искам да ми го смените .... И естествено една девойка ми заявява, гледайки сервизната книжка на акумулаторчето - ама той не е купен от нас...


Съгласявам се аз - и викам хубаво - къде да отида? - дава ми се едно книжле с адреси и аз естествено като практичен човек избирам най-близкия



И са какво правим? - питам аз...
Е хубаво ама тоя акумулатор от нас ли си го купил? - ме пита един не толкова възрастен господин...
Ми какво значение има от къде съм го купил - нали сте една фирма?? Бош и в Германия да съм го купил трябва да ме обслужите (да ама не - все още сме си в бг

................................................
Е полудех - тръгвам да го хващам за гушата, тоя тъпанар, при което ме спират другите момци там и ми обясняват - чакай недей така - трябва да идеш в сервиза дето са ти подпечатали гаранцията...
Е викам да ми бяхте казали в началото - а не да се разправям с вас 1 час вече - и псувайки си зимам акумулатора натоварвам се на колата и газ към овча купел...
Отивам - тоя път направо започнах директно да изясним проблема - викам не съм го купил от вас - ама изобщо не ме интересува...вие сте ми подпечатали тъпата гаранция и искам след 2 дни като дойда да си зема оправения акумулатор или сменен с нов иначе ше си потърся правата и ще ходя до централата на бош ако трябва - з амен 150 лв не са стотинки за кафе..и това че съм се лишил от толкоз кафета, за да си зема нещо качествено за повече пари си е мой проблем, ама щом не работи - става и ваш тоя проблем...
А той един дедо - се на такива попадам да ме успокояват

Иди си вика ела след два дена да си го земеш ..ще го натоварим с товарна вилка и ако не е наред ще го заменим...между другото вкарай си колата пак да я замерим за утечки



Пак я замериха за Н-ти път и пак сичко е в норма...

След два дена си зех акумулатора - казаха че се бил изтощил заради разреден заряд ама иначе си бил наред и затова така станало - заредили го ... монтирахме го (пак замерихме колата

Та се опитвах да ти кажа, че нека замерят колата някоко пъти , на няколко различни места - да се потвърди или изключи колата ти като причина - и после търси проблема в акумулатора евентуално...
Сорри за дългия пост...

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Благодаря ви, приятели! Явно ще трябва да отида и да ми замерят утечката. Изказахте различни мнения и не разбрах коя утечка е нормална. Ако при наличие на аларма, консумацията е в моя порядък, около 220- 230 милиампера, добре. Ако ли не- ще търсим причината. Благодаря още веднъж!
Успехи на всички и безаварийна зима!
Успехи на всички и безаварийна зима!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани