Компресия???
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Компресия???
Вчера мерихме с един колега кампресията на цилиндрите на колата ми... Показа по 15-16 бара на цилиндър. Мерихме с компресомер Драпер. И на шестте показа еднакво... Значи на първото зъвъртане на стартера качва на 12, второто - 14 и третото - 16... И вече на четвърто, пето завъртане си стои на 15-16... на нас ни се струва много високо това показание... Някой знае ли колко бара трябва де е компресията. Моторът е 1990 г. М50... Мерси!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: Компресия???
JP написа:Вчера мерихме с един колега кампресията на цилиндрите на колата ми... Показа по 15-16 бара на цилиндър. Мерихме с компресомер Драпер. И на шестте показа еднакво... Значи на първото зъвъртане на стартера качва на 12, второто - 14 и третото - 16... И вече на четвърто, пето завъртане си стои на 15-16... на нас ни се струва много високо това показание... Някой знае ли колко бара трябва де е компресията. Моторът е 1990 г. М50... Мерси!
И на мен толкова ми показа,но аз карам основно отремонтиран двигател преди около 2 години и 100 К км

Двигателя ти е "огън"


Георги Пенчев
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здравеите
мое лично мнение е че е наи добре да се измери (fire pressure) т.е.налягането по време на работа на мотора, поради ред причини, и така наи добре ще се определи как е като цяло цилиндровото налягане ,работата на горивната група (дюзи , свещи предварение), износването и ред други показатели .При неработещ мотор може дa се получи грешка (при съвпадане на ключовете на сегментите, запичането им и др.)
това че е показало голяма стоиност е добре лошото е обратното (издухан клапан, хлабини, сегменти)
Има и нови съвременни методи които са и по точни http://www.kistler.com/do.content.jp.jp ... reset=true
Аз лични използван такъв сензор и софтуер и хардуер на Premet ( http://www.lemag.de/premet_online.0.html )и ли Doctor все изпитани неща и мога да кажа че възможноста да се определи работата на мотораи натоварването му е лесно данните са нагледни.
За съжаление тези неща са доста скапи и едва ли se избиват по сервизите а мое мнение е че те немат и нужда от тех защото тагава биха изчезнали "маисторите "дето на око и ухо вършат работата
Good luck
мое лично мнение е че е наи добре да се измери (fire pressure) т.е.налягането по време на работа на мотора, поради ред причини, и така наи добре ще се определи как е като цяло цилиндровото налягане ,работата на горивната група (дюзи , свещи предварение), износването и ред други показатели .При неработещ мотор може дa се получи грешка (при съвпадане на ключовете на сегментите, запичането им и др.)
това че е показало голяма стоиност е добре лошото е обратното (издухан клапан, хлабини, сегменти)
Има и нови съвременни методи които са и по точни http://www.kistler.com/do.content.jp.jp ... reset=true
Аз лични използван такъв сензор и софтуер и хардуер на Premet ( http://www.lemag.de/premet_online.0.html )и ли Doctor все изпитани неща и мога да кажа че възможноста да се определи работата на мотораи натоварването му е лесно данните са нагледни.
За съжаление тези неща са доста скапи и едва ли se избиват по сервизите а мое мнение е че те немат и нужда от тех защото тагава биха изчезнали "маисторите "дето на око и ухо вършат работата
Good luck
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани