Двигателя прекъсва

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Двигателя прекъсва

Мнение от dinozab » 12 Окт 2005, 7:25

Вчера двигателя както си работеше безупречно изведнаж започна да прекъсва.На празен ход работи без проблем но ако подам рязко газ или се опитам да набира на по-голяма предавка с ниски обороти мотора започва да прекъсва и буквално тресе цялата кола.На високи обороти няма проблем както и загуба на мощност.Вчера валя дъжд възможно лие нещо да се е намокрило.Не мисля че е ламда сонда щото е сменях преди 15000км. а и грешка ако получи щи се отрази на разхода на гориво а все още не сам осетил някаква разлика в горенето при положение че така карам вече близо 100км. градско.Ще се радвам на вашата помощ.Благодаря предваретелно! :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 12 Окт 2005, 9:41

ми бате за кои мотор иде ре4 м50 или м20 може да провериш свещите кабели или ако си с м50 бубините наи добре да я зака4иш на компютар там ще си покаже
ИзображениеИзображение
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Окт 2005, 10:22

Опа извинявам се много. :uups: М50 е мотора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 15.12.2004
Местоположение: София

Мнение от JP » 12 Окт 2005, 10:31

При мен се получи преди време този проблем... Оказа се бобина... Нова е към 150 лв., май... На мен един ми продаде на старо за 70 лв. Смених си я и се оправи. Но все пак отиди да ти ги видят на компютър. Успех!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Окт 2005, 10:42

Благодаря.Ще отида да я видят и дано е само някоя грешка в компа.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Окт 2005, 13:16

Закарах днес колата на диагностика и там нищо не показа.А тя спря и да прекъсва и си работи нормално.Пича ми каза че всичко си работи О.К. и е възможно да е от кофти гориво както и от някои дачик който просто временно отказва и ако в този момент работи нормално компютара не можел да го хване като грешка.Вазможно ли е да е нещо такова или за напред просто като вали да внимавам как минавам през големите локви щото и аз нямам кора под двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 13 Окт 2005, 23:32

dinozab написа:Закарах днес колата на диагностика и там нищо не показа.А тя спря и да прекъсва и си работи нормално.Пича ми каза че всичко си работи О.К. и е възможно да е от кофти гориво както и от някои дачик който просто временно отказва и ако в този момент работи нормално компютара не можел да го хване като грешка.Вазможно ли е да е нещо такова или за напред просто като вали да внимавам как минавам през големите локви щото и аз нямам кора под двигателя.


напълно вазможно и нормално покараи така и я следи дали пак ще се появи
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 17 Ное 2005, 11:00

ако свещите ти са добри някоя бобинка е тръгнала ,тоз проблем ще зачестява постепенно докато не я смениш .. .. нови свещи решават временно проблема ,явно като са нови се справят по добре със запалването дори и при леки пробиви в бобините.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 17 Ное 2005, 12:05

Свещити ги сменях преди 9000км.NGK са незнам колко са добри.Но от тогава колата не е правела така и си бачка перфектно.Само дето напоследък сутрин като я паля нали се изфорсира сама някаде до 1300-1500 оборота след което за части от сек.прекъсне ако може така дасе нарече и продължава да си работи супер на 900 оборота.Незнам дили това се дължи на бобините.А какви са оригиналните бобини щот 3 са ми Бош а на другите със зелен надпис пише БМВ и нещо на немски? :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 17 Ное 2005, 12:37

От локвите със сигурност не е.
Напълно е възможно да е от свещите.Понякога така се прецакват,че не работят като е студен двигателя.Или от определени обороти нагоре почват да прекъсват-особенно ментетата!
Моя съвет е като вземе да ти го прави тоя номер,свали свещите и тия които не са работили ги смени и виж как ще работи двг-то.

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 17 Ное 2005, 12:52

мойте оригиналните свещи са BERU ,
:OT: каде са ви компютрите , при моя влизаше вода като вали и те така правеше , беха се запушили едни дранажни маркучи при двигателчето на чистачките и преливаше към ECU-то
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 18 Ное 2005, 17:18

Компа може ли да я отчете като грешка неработещата бобина и от там да се разбере коя точное за смяна :?:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Ное 2005, 0:22

mitak_o написа:мойте оригиналните свещи са BERU ,
:OT: каде са ви компютрите , при моя влизаше вода като вали и те така правеше , беха се запушили едни дранажни маркучи при двигателчето на чистачките и преливаше към ECU-то


Митак,наш'те компютри са на такова място,че за да се намокрят трябва на отворен преден капак колата да се паркира под някой водопад за да влезе вода :!: Намират се в задния ляв край на моторния отсег,като са оградени от всякъде и отгоре ги похлупва капака - не е възможно да влезе вода просто от никъде ...

Аз пък след смяната на кормилната кутия си видях двигателя и предния мост обляни в масло (хидравлично),пръсти (майсторски :mhihi: ) и така ми се обърнаха червата,че като отидох в "Софавто авангард" и казах на момчето ,че щего почерпя само да ме слуша къде да пръска с препарата и после с пароструйката.
Да,той се престара човека и след това колата работи на 4-5 цилиндъра и на 2 пъти ходих до Вакарел по магистралата да изсъхне :D Всичко е точно в момента,но остана едно леко менене на оборотите на празен ход,което не ми се нрави :confused: Всичко останало е О'К,качвахме я на тестер и той показа,че всичко е О'К
Свещите са нечовешки,сменени са преди 15000 км остават им 105 К км по заводски данни ... Ще видя какво ще става,ако някой се е сблъскал с такъв проблем нека сподели :)


Георги Пенчев
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 19 Ное 2005, 3:30

Penchev написа:...Свещите са нечовешки,сменени са преди 15000 км остават им 105 К км по заводски данни ... Ще видя какво ще става,ако някой се е сблъскал с такъв проблем нека сподели :)


Георги Пенчев
Мдааа, и 'земи да кажеш на момчето, че и ти си със свещи NGK, та да не се чуди дали фирмата е дорба..... тя май е една от най-добрите в това отношение. :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Ное 2005, 11:13

Както Ice,каза свещите са NGK Laser Platinum ...

Между другото прекъсването ,изчезна внезапно тази сутрин и сега всичко е както трябва :D Така и не разбрах какво беше ама водата "не е гот" :!:

Георги Пенчев
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook