централно???
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
централно???
централното ама грам не ми работи не6то,измервах на самите ма6инки и няма6е нито 0 нито + та откуде може да е проблем4ето?
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
бушона под седалката или ако нямаш и други токове в колта е един голем бушон на друго место даи пове4е инфо



- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
а то хубаво има тема за централно и да не отварям нова.
Не мога да разбера защо като заключа колата с ключа и още преди да съм го извадил тя се отключва,а с алармата която е оригинална трябва 2-3 пъти да отворя и затворя вратата,за да се заключи?
Не мога да разбера защо като заключа колата с ключа и още преди да съм го извадил тя се отключва,а с алармата която е оригинална трябва 2-3 пъти да отворя и затворя вратата,за да се заключи?
ТДС - Турбо Див Селянин
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Извинявам се че се бъркам в чужда тема но искам да попитам: едната задна врата не се заключва, Понякога манцацката за заключване се дърпа обикновено, а понякога с доста усилие.Та въпросчето ми е дали се е откачило нещо отвътре? Аз бях тръгнал да свалям кората ама нещо ме домързя и ето сега питам. 


Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
а то хубаво има тема за централно и да не отварям нова.
Не мога да разбера защо като заключа колата с ключа и още преди да съм го извадил тя се отключва,а с алармата която е оригинална трябва 2-3 пъти да отворя и затворя вратата,за да се заключи?
Приателче на старата е34 го имах същото явление


Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
при мен се появява същото явление като горното ти мнение.Едното бутонче не се отвара или когато му е кеф
ТДС - Турбо Див Селянин
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Еми то тоя механизъм на някоя от вратите ако нещо е започнал да заяжда - и след заключването провокира централното че не е заключена някоя врата и анулира за следващ опит ! Мисля че ако се поогледа въпросната врата да се оправи това задаржане - ще се оправи !!! И най вероятно няма да е сложно отстраняването- смазване и т.н.!
.
зна4и навсякуде си имам ток ...само4е централното неба4ка сеедно го няма....гледах бу6оните 6тото моите са отпред има и от заде ама са малко та има6е един 10 амперов грумнал и го смених ама пак ни6то...то сеедно някуде сее изжадила някакжа букса ама отзаде поне няма..има една вися6та ама няма куде да се вклу4и...та не6то отпреде е сигурно ама незнам куде...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
И аз имах същият проблем като заключа тя сама се отключваеше при повторото заключване си работише нормално. И така горе долу година. Преди известно време ми поправяха релето за нагревателите на задното стъкло и след като го откачиха от системата която го управляваше ( направиха нова схема че старата нещо не работеше) централното се оправи и сега си работи нормално.
Та до колкото разбрах един електронен блок управлява централното, нагреватели на задното стъкло, нагреватели на ключалките, нагреватели на пръскалките а сигурно и мн. други работи. Така че проблема може да е някъде другаде а това че централното не работи да е страничен ефект.
Та до колкото разбрах един електронен блок управлява централното, нагреватели на задното стъкло, нагреватели на ключалките, нагреватели на пръскалките а сигурно и мн. други работи. Така че проблема може да е някъде другаде а това че централното не работи да е страничен ефект.
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Bavarishe написа:а то хубаво има тема за централно и да не отварям нова.
Не мога да разбера защо като заключа колата с ключа и още преди да съм го извадил тя се отключва,а с алармата която е оригинална трябва 2-3 пъти да отворя и затворя вратата,за да се заключи?
машинката не ти работи смения и няма д аимаш проблеми



- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
dizelboy написа:бушона под седалката или ако нямаш и други токове в колта е един голем бушон на друго место даи пове4е инфо
мм аз нямам ник'ъв ток в купето (нито един плафон не ми свети) за кой бушон иде реч ?
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
grunge_is_dead написа:dizelboy написа:бушона под седалката или ако нямаш и други токове в колта е един голем бушон на друго место даи пове4е инфо
мм аз нямам ник'ъв ток в купето (нито един плафон не ми свети) за кой бушон иде реч ?
хмммм как да ти го обесня седи отпред по капака ж една голяма 4ерна кутика с от която от 2 те страни излиза по 2 кабела оба4е понеже немога да ти обесня правилно ще ти го снимам или ми дръни на 0888593022



- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Отпред в дясно на ботуша е закрепена тая кутия - и както каза Дизелбой от нея излизат 4 кабела 2 по 2 - но кабели -яки , не жички !!! А самия бушон представлява пластина 5-10 см., която е - 50-60 А , доколкото си спомням ! Струвала 3-4 лева . При мен беше се прекършила и не се забелязваше докато не развих болтчетата и да видя че се разпадна на две ! От време на време правеше контакт и всичко си идваше /плафони, централно , чистачки , аварийни , радио / , и ту има ту нема !!! Няколко дни карах без чистачки - ту се появят ту изчезнат . И по закона за гадостите изчезваха щом стъпя на Цариградско и започне да вали - ужас .
Голям майтап беше когато се прибера и не мога да заключа колата !!!! Обаче направо изтръпнах - вече намерил и отстранил проблема - като размишлявах , какво би се случило ако се прибера и заключа нормално а сутринта да са избягали тоците и да не мога да влезна в колата !!! 


- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
plamenppppp написа:Отпред в дясно на ботуша е закрепена тая кутия - и както каза Дизелбой от нея излизат 4 кабела 2 по 2 - но кабели -яки , не жички !!! А самия бушон представлява пластина 5-10 см., която е - 50-60 А , доколкото си спомням ! Струвала 3-4 лева . При мен беше се прекършила и не се забелязваше докато не развих болтчетата и да видя че се разпадна на две ! От време на време правеше контакт и всичко си идваше /плафони, централно , чистачки , аварийни , радио / , и ту има ту нема !!! Няколко дни карах без чистачки - ту се появят ту изчезнат . И по закона за гадостите изчезваха щом стъпя на Цариградско и започне да вали - ужас .Голям майтап беше когато се прибера и не мога да заключа колата !!!! Обаче направо изтръпнах - вече намерил и отстранил проблема - като размишлявах , какво би се случило ако се прибера и заключа нормално а сутринта да са избягали тоците и да не мога да влезна в колата !!!
80 ампера е или 60 и струва едно леф4е ж камур ауто



23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани