температурата, виско?
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
температурата, виско?
Значи четох из форума .. изписалото се относно темите за температурата и виското ... та от скоро датчика за темп-а взе да минава 12-то викам си може да е от жегата добре жега да е имам си климатик обаче като почне да загрява, климата и спира
викам добре ще пробвам тръгвам аз по окловръсното ... колата не загря не мръдна над 12-то стоеше си точно на 12 (с климатика сичко е ОК) спирам я на място 10-тина мин стрелката мръдна .... викам да пробвам метода със вестника (за виското) .. правя го перката спира никакво съпротивление не дава дори като я бутна спръст се завърта и в обратна посока ... така тръгвам отново пускам колата по инерция ... всичко се нормализира стрелката си е пак н 12-то карам малко градско стрелката пак минава 12-то (климата отказва) ... та дали проблема ми е в силоконовия съединител (за загряването) ? иначе климата незнам дали може да е навързана със темп-а ... а може би просто е дошло време за фреон ? защото по едноо време от духалката в купето излизаше едно като мъгла (т'ва 2-3 пъти "препуши")
на ква температура изобщо трябва да "зацепи" виското ?
Уфф извинявам се ако ви тормозя с простотии

на ква температура изобщо трябва да "зацепи" виското ?
Уфф извинявам се ако ви тормозя с простотии

Последна промяна grunge_is_dead на 01 Юли 2005, 19:30, променена общо 1 път
прав си...простотия е вече след като е написано поне 1000 пъти...Питай в някой сервиз бе пич щом не разбираш...няма да те ухапят нито ще ти вземат 100 кинта с "добър ден"
иначе както казваш виското ти е за смяна иди при някой сервиз да ти го сменят и не се вживявай друг път като пишман-майстор с синията престилка не искам да те обидя ама не е работа там да си рискуваш да направиш някаква глупост и да спестиш 10-20 лв...иначе да се каже за последен път температурата ,няма значение дали е М20 или М50 или М40 и т.н. температурата стои на 12 без 1 или точно на 12 с включен климатик ...даже и 4 часа на слънце да стои колата с включен климатик ако е изрядна охладителната система не БИВА да мърда над тази стойност
ПС. Ако найстина си бил чел и си използвал търсачката щеше да намериш над 5 поне отговора на твоя въпрос...без да се засягаш

иначе както казваш виското ти е за смяна иди при някой сервиз да ти го сменят и не се вживявай друг път като пишман-майстор с синията престилка не искам да те обидя ама не е работа там да си рискуваш да направиш някаква глупост и да спестиш 10-20 лв...иначе да се каже за последен път температурата ,няма значение дали е М20 или М50 или М40 и т.н. температурата стои на 12 без 1 или точно на 12 с включен климатик ...даже и 4 часа на слънце да стои колата с включен климатик ако е изрядна охладителната система не БИВА да мърда над тази стойност
ПС. Ако найстина си бил чел и си използвал търсачката щеше да намериш над 5 поне отговора на твоя въпрос...без да се засягаш

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
щом спираш перката значи не бачка виското, сменяй го, а климата ако не духа студено много фреона ти е малко, в сервизите за клими теглят фреона колко е в колата ти, и ако не е достатъчно ти слагат още, 

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
и да ти проверят дали ти работи степения дат4ик на перката на климатика защото може от там да мурда стрелката



- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
popai написа:щом спираш перката значи не бачка виското, сменяй го, а климата ако не духа студено много фреона ти е малко, в сервизите за клими теглят фреона колко е в колата ти, и ако не е достатъчно ти слагат още,
сори за невежеството ... ама колко струва тази процедура в добър сервиз в София примерно ... да знам дали да го права тук или в БГ.

- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
CheGevara написа:popai написа:щом спираш перката значи не бачка виското, сменяй го, а климата ако не духа студено много фреона ти е малко, в сервизите за клими теглят фреона колко е в колата ти, и ако не е достатъчно ти слагат още,
сори за невежеството ... ама колко струва тази процедура в добър сервиз в София примерно ... да знам дали да го права тук или в БГ.
??????????????? за кое от 2 те за перката или фреона



- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Че, цялостно пълнене с фреон е 50 кинта. А само проверка и допълване е някъде около 20. Дизела да се произнесе по въпроса. Нали той ходи до Горна баня за диагностика на климата
grunge_is_dead, силиконовия съединител (виското както казваш ти) не се включва от веднъж както електрическата перка. Тук идеята е със загряването на двигателя да се увеличават и оборотите на перката, т.е. при студен ДВГ охлаждането е по-слабо, а при загрял по-голямо. Значи, тази проверка дето си я правил с вестника е правилна само при загрял ДВГ. Друг начин е: на студен ДВГ завърташ перката (трябва да се върти с леко съпротивление), а след това същото и на добре загрял ДВГ.(трябва да е почти блокирала, т.е. превърта с голямо усилие). Но, ако при работещ ДВГ си успял да спреш перката с гола ръка без да пострадаш (без значение дали е студен или топъл) значи силиконът е заминал и то доста отдавна
. Имаш два пътя от тук нататък. Нов за около 150 лв.(което те съветвам да направиш) или взимаш дрелката, пробиваш две дупки на силикона и го законтряш "на късо" с две болтчета. (което горещо те съветвам да НЕ правиш). Има и компромисен вариант, но той е много временен и несигурем. Може да намериш по моргите силикон 2-ра ръка, но дали ще е читав и колко време ще те изкара един господ знае. (аз лично вече сменям 4-ти такъв и парите дето съм дал са точно колкото за един нов. Единствено, че не ги давам накуп)

grunge_is_dead, силиконовия съединител (виското както казваш ти) не се включва от веднъж както електрическата перка. Тук идеята е със загряването на двигателя да се увеличават и оборотите на перката, т.е. при студен ДВГ охлаждането е по-слабо, а при загрял по-голямо. Значи, тази проверка дето си я правил с вестника е правилна само при загрял ДВГ. Друг начин е: на студен ДВГ завърташ перката (трябва да се върти с леко съпротивление), а след това същото и на добре загрял ДВГ.(трябва да е почти блокирала, т.е. превърта с голямо усилие). Но, ако при работещ ДВГ си успял да спреш перката с гола ръка без да пострадаш (без значение дали е студен или топъл) значи силиконът е заминал и то доста отдавна


- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
TheBoss написа:Че, цялостно пълнене с фреон е 50 кинта. А само проверка и допълване е някъде около 20. Дизела да се произнесе по въпроса. Нали той ходи до Горна баня за диагностика на климата




За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
TheBoss написа:
grunge_is_dead, силиконовия съединител (виското както казваш ти) не се включва от веднъж както електрическата перка. .............
Читав виско-съединител трябва да иам точно поведение на включено-изключено


- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
dizelboy написа:и да ти проверят дали ти работи степения дат4ик на перката на климатика защото може от там да мурда стрелката
ами някъде из форума четох, че перката на климата НЕ трябва да се върти постояно а моята се включва още със паленето на двигателя (естествено като пусна и климатика) незнам дали трябва да е така ...
п.с. днеска ше ходим на чичо доктор
- grunge_is_dead
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 6.04.2005
- Местоположение: Stz
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
grunge_is_dead написа:dizelboy написа:и да ти проверят дали ти работи степения дат4ик на перката на климатика защото може от там да мурда стрелката
ами някъде из форума четох, че перката на климата НЕ трябва да се върти постояно а моята се включва още със паленето на двигателя (естествено като пусна и климатика) незнам дали трябва да е така ...
п.с. днеска ше ходим на чичо доктор
дам перката на климатика има 2 степени когато пуснеш климатика запо4жа да се върти веднага това е нормално също така пурва степен е и спомагателна на голямата перка така4е си4ко е ок



- VANOS
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730d
- Мечтае да кара: E38 740i
- Детайли за колата: E38 730d
4/2000
Здравейте, имам същия проблем като grunge с виското. Радвам се, че прочетох толкова добри съвети. Бихте ли ми казали къде да ходя на "доктор"?
При мен загрява, само когато е пуснат климатика, иначе стои по средата. А перката понякога зацепва, но по-често - не, и нямам нерви да я чакам, след като подмине следващата стралка! - така че спирам климата, отварям прозорците и си карам по добрия стар начин
Писах ЛС на grunge за това, но повече опит не вреди
При мен загрява, само когато е пуснат климатика, иначе стои по средата. А перката понякога зацепва, но по-често - не, и нямам нерви да я чакам, след като подмине следващата стралка! - така че спирам климата, отварям прозорците и си карам по добрия стар начин

Писах ЛС на grunge за това, но повече опит не вреди

Докато мога да си го позволя, няма да си купя FWD...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани