масълце капе отнякъде

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 17.06.2004
Местоположение: Харлоу
Кара: E90 335d, F30 320d

масълце капе отнякъде

Мнение от nikinenov » 21 Юни 2005, 10:43

Здравейте,
от доста време имам този проблем но все не се хващах да го разнищя да разбера какъв е. Като спирам колата наклонена на една страна и после отдолу на земята винаги има маслено петно. Със сигурност е от моторното масло. Явно като карам капе през някое уплътнение и се събира в кората под двигателя и като се спре накриво изтича. Нивото на маслото по принцип пада сравнително бавно - да кажем 2 литра от смяна до смяна птиват за доливане.
Онзи ден отивам да сменя маслото и гледам отдолу яко е омазнена колата. Трябва да спомена че винаги съм карал с напълно синтетично -0В40 - много нисък вискозитет.
Та от дума на дума заведох я на един сервиз и човека казва - уплътнения имаш кофти, за уплътнение на колянов вал спомена. Казва не е ясно дали е много сериозно и препоръчва докато се оправи да се кара с висок вискозитет.
Кажете сега вие трудно ли се сменят такива уплътнения (или семеринги май се казваха), много ли ще е скъпо и т.н.
Много ще съм ви благодарен
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 21 Юни 2005, 18:59

няма да е много евтино, ако е семеринг на колянов вал, ще трябва да ти свалят скоростната кутия, семеринга е към 40 кинта, а за труд не знам всеки различно нали знаеш как е, но ако сваляш кутията може да си смениш съединителя ако е за смяна, ще спестиш още една операция, иначе карай така да си тече по малко, p.s. а може и да е отпред всъщност семеринга на коляновия вал, който ти тече, там ще е по лесна смяната..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 17.06.2004
Местоположение: Харлоу
Кара: E90 335d, F30 320d

Мнение от nikinenov » 22 Юни 2005, 9:52

Супер,
много благодаря :bchug: , точно това ми трябваше някой да ме упъти в цените и сложността на процедурата.
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook