масълце капе отнякъде
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
масълце капе отнякъде
Здравейте,
от доста време имам този проблем но все не се хващах да го разнищя да разбера какъв е. Като спирам колата наклонена на една страна и после отдолу на земята винаги има маслено петно. Със сигурност е от моторното масло. Явно като карам капе през някое уплътнение и се събира в кората под двигателя и като се спре накриво изтича. Нивото на маслото по принцип пада сравнително бавно - да кажем 2 литра от смяна до смяна птиват за доливане.
Онзи ден отивам да сменя маслото и гледам отдолу яко е омазнена колата. Трябва да спомена че винаги съм карал с напълно синтетично -0В40 - много нисък вискозитет.
Та от дума на дума заведох я на един сервиз и човека казва - уплътнения имаш кофти, за уплътнение на колянов вал спомена. Казва не е ясно дали е много сериозно и препоръчва докато се оправи да се кара с висок вискозитет.
Кажете сега вие трудно ли се сменят такива уплътнения (или семеринги май се казваха), много ли ще е скъпо и т.н.
Много ще съм ви благодарен
от доста време имам този проблем но все не се хващах да го разнищя да разбера какъв е. Като спирам колата наклонена на една страна и после отдолу на земята винаги има маслено петно. Със сигурност е от моторното масло. Явно като карам капе през някое уплътнение и се събира в кората под двигателя и като се спре накриво изтича. Нивото на маслото по принцип пада сравнително бавно - да кажем 2 литра от смяна до смяна птиват за доливане.
Онзи ден отивам да сменя маслото и гледам отдолу яко е омазнена колата. Трябва да спомена че винаги съм карал с напълно синтетично -0В40 - много нисък вискозитет.
Та от дума на дума заведох я на един сервиз и човека казва - уплътнения имаш кофти, за уплътнение на колянов вал спомена. Казва не е ясно дали е много сериозно и препоръчва докато се оправи да се кара с висок вискозитет.
Кажете сега вие трудно ли се сменят такива уплътнения (или семеринги май се казваха), много ли ще е скъпо и т.н.
Много ще съм ви благодарен
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
няма да е много евтино, ако е семеринг на колянов вал, ще трябва да ти свалят скоростната кутия, семеринга е към 40 кинта, а за труд не знам всеки различно нали знаеш как е, но ако сваляш кутията може да си смениш съединителя ако е за смяна, ще спестиш още една операция, иначе карай така да си тече по малко, p.s. а може и да е отпред всъщност семеринга на коляновия вал, който ти тече, там ще е по лесна смяната..
- nikinenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 17.06.2004
- Местоположение: Харлоу
- Кара: E90 335d, F30 320d
Супер,
много благодаря
, точно това ми трябваше някой да ме упъти в цените и сложността на процедурата.
много благодаря

Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани