Защо така

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Защо така

Мнение от bat Jeko » 14 Юни 2005, 15:21

Здравеите
незнам дали сте забелязали но при
Е34 525тдс горивната помпа е Бош VER300-1/575
за модели от 1991 до 1996
мотор 25-6Т1L
при Е39 525тдс горивната помпа е Бош VE6/10Е за модели от1996-2003
мотор 25-6Т1L като същата тази помпа е била монтирана на Е34 524тд с мотор 24-6ТБ а също така и при Е36 325тдс от 1991 до 1999
Дали старата горивна помпа не е била по сполучлива от тази която замениа524тд с 525тдс
Има ли го проблема с топлия старт и при старата 524тд и при Е39 където също е монтирана стария тип помпа
имформацията ми е от Auto data 2004
Благодаря :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 20.06.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Madmax » 19 Юни 2005, 12:32

Хммм, и на мен ще ми е интересно да разбера това...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 26 Апр 2006, 18:25

Здраве да е
Тази тема бях я пуснал доста отдавана , сега като се рових из каталога на Реал оем видях че и по каталог на М51 525тдс се слагат 2 различни помпи до и след 01/95
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Имам обаче следния въпрос некои знае ли за какво служи/ или по точно какво регулира клапана показан на схемата под 8
Благодаря
Good luck

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 26 Апр 2006, 20:49

можеби е авансатор :shock:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 26 Апр 2006, 21:02

Това не е ли електромагнитен клапан :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 26 Апр 2006, 23:32

Здраве да е
Че е клапан , клапан е, но не е този които спира и пуска горивото към помпата (вертикалния прави тази работа-аз си го вадих и го почустих, нема нужда чист си беше)
Идеята ми стози въпрос е че не се сещам да го имах това клапанче стази жичка -вие имате ли го, и всички ли?
Good luck

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 27 Апр 2006, 8:28

Аз го имам. Не знам със сигурност, но след като е соленоиден клапан би трябвало да регулира потока на горивото. Защото другото е соленоиден превключвател, т.е. той или пуска или не пуска гориво. А този би трябвало да регулира някакъв дебит в помпата. Между другото, мен още не ми е ясно как се управлява подаването на горивото към дюзите. Помпата е електрическа, нали така, значи трябва да има 6 соленоида, които да управляват подаването на гориво към дюзите (момента и количеството), а такива не виждам никъде в схемата. Според мен това означава, че помпата си е механична, а в нея има само нафрашкани датчици за подаване на информация към компютъра, за управление на дроселовата клапа.
Казвам това и защото видях в едно 324тд как "електрическата" помпа беше сменена с механична.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 27 Апр 2006, 13:57

Здраве да е
Значи помпите в тдс са 2 една електрическа и една механична с ел. блок за управление.
Ел. играе ролята на гориво подкачваша помпа и целта и е да по държа мин налягане в системата , и не работи винаги,( може обаче да се направи да работи, ).
Механическата е аксиално бутална(маи тъка се казваше)и имаш само един плунжер(бутало)за 6 те ддюзи.
Управлението е доста сложно за некои , и не чак толкова за тези които разбират , илипоне се сханат да прочетат мануала на самата помпа.
Интересното е че се управлява от ДДЕ модула , при които пак отива доста информация, за температура, налягане, горово, изгорели газове, и кои знае още колко неща.(Аз самия имам некои черни полета :mhihi: за самото управление все ощи неизяснени.)
Good luck
Интересно ми едали некои е успял да сложи друга помпа - сигурен съм че е възможно ,но дали некои се е занимавал?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook