Защо така
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Защо така
Здравеите
незнам дали сте забелязали но при
Е34 525тдс горивната помпа е Бош VER300-1/575
за модели от 1991 до 1996
мотор 25-6Т1L
при Е39 525тдс горивната помпа е Бош VE6/10Е за модели от1996-2003
мотор 25-6Т1L като същата тази помпа е била монтирана на Е34 524тд с мотор 24-6ТБ а също така и при Е36 325тдс от 1991 до 1999
Дали старата горивна помпа не е била по сполучлива от тази която замениа524тд с 525тдс
Има ли го проблема с топлия старт и при старата 524тд и при Е39 където също е монтирана стария тип помпа
имформацията ми е от Auto data 2004
Благодаря
незнам дали сте забелязали но при
Е34 525тдс горивната помпа е Бош VER300-1/575
за модели от 1991 до 1996
мотор 25-6Т1L
при Е39 525тдс горивната помпа е Бош VE6/10Е за модели от1996-2003
мотор 25-6Т1L като същата тази помпа е била монтирана на Е34 524тд с мотор 24-6ТБ а също така и при Е36 325тдс от 1991 до 1999
Дали старата горивна помпа не е била по сполучлива от тази която замениа524тд с 525тдс
Има ли го проблема с топлия старт и при старата 524тд и при Е39 където също е монтирана стария тип помпа
имформацията ми е от Auto data 2004
Благодаря

- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Тази тема бях я пуснал доста отдавана , сега като се рових из каталога на Реал оем видях че и по каталог на М51 525тдс се слагат 2 различни помпи до и след 01/95
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Имам обаче следния въпрос некои знае ли за какво служи/ или по точно какво регулира клапана показан на схемата под 8
Благодаря
Good luck
Тази тема бях я пуснал доста отдавана , сега като се рових из каталога на Реал оем видях че и по каталог на М51 525тдс се слагат 2 различни помпи до и след 01/95
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Имам обаче следния въпрос некои знае ли за какво служи/ или по точно какво регулира клапана показан на схемата под 8
Благодаря
Good luck
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Че е клапан , клапан е, но не е този които спира и пуска горивото към помпата (вертикалния прави тази работа-аз си го вадих и го почустих, нема нужда чист си беше)
Идеята ми стози въпрос е че не се сещам да го имах това клапанче стази жичка -вие имате ли го, и всички ли?
Good luck
Че е клапан , клапан е, но не е този които спира и пуска горивото към помпата (вертикалния прави тази работа-аз си го вадих и го почустих, нема нужда чист си беше)
Идеята ми стози въпрос е че не се сещам да го имах това клапанче стази жичка -вие имате ли го, и всички ли?
Good luck
Аз го имам. Не знам със сигурност, но след като е соленоиден клапан би трябвало да регулира потока на горивото. Защото другото е соленоиден превключвател, т.е. той или пуска или не пуска гориво. А този би трябвало да регулира някакъв дебит в помпата. Между другото, мен още не ми е ясно как се управлява подаването на горивото към дюзите. Помпата е електрическа, нали така, значи трябва да има 6 соленоида, които да управляват подаването на гориво към дюзите (момента и количеството), а такива не виждам никъде в схемата. Според мен това означава, че помпата си е механична, а в нея има само нафрашкани датчици за подаване на информация към компютъра, за управление на дроселовата клапа.
Казвам това и защото видях в едно 324тд как "електрическата" помпа беше сменена с механична.
Казвам това и защото видях в едно 324тд как "електрическата" помпа беше сменена с механична.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Значи помпите в тдс са 2 една електрическа и една механична с ел. блок за управление.
Ел. играе ролята на гориво подкачваша помпа и целта и е да по държа мин налягане в системата , и не работи винаги,( може обаче да се направи да работи, ).
Механическата е аксиално бутална(маи тъка се казваше)и имаш само един плунжер(бутало)за 6 те ддюзи.
Управлението е доста сложно за некои , и не чак толкова за тези които разбират , илипоне се сханат да прочетат мануала на самата помпа.
Интересното е че се управлява от ДДЕ модула , при които пак отива доста информация, за температура, налягане, горово, изгорели газове, и кои знае още колко неща.(Аз самия имам некои черни полета
за самото управление все ощи неизяснени.)
Good luck
Интересно ми едали некои е успял да сложи друга помпа - сигурен съм че е възможно ,но дали некои се е занимавал?
Значи помпите в тдс са 2 една електрическа и една механична с ел. блок за управление.
Ел. играе ролята на гориво подкачваша помпа и целта и е да по държа мин налягане в системата , и не работи винаги,( може обаче да се направи да работи, ).
Механическата е аксиално бутална(маи тъка се казваше)и имаш само един плунжер(бутало)за 6 те ддюзи.
Управлението е доста сложно за некои , и не чак толкова за тези които разбират , илипоне се сханат да прочетат мануала на самата помпа.
Интересното е че се управлява от ДДЕ модула , при които пак отива доста информация, за температура, налягане, горово, изгорели газове, и кои знае още колко неща.(Аз самия имам некои черни полета

Good luck
Интересно ми едали некои е успял да сложи друга помпа - сигурен съм че е възможно ,но дали некои се е занимавал?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани