Конзола на патроника на запалването

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 10 Мар 2010, 15:49

Колеги някой има ли я тази част от конзолата,че влязох в поредното приключение.Все повече се убеждавам ,че колкото по-старо е Е34 ,толкова по-здраво е-при първото 88г освен бензин и масла не пипах нищо,при сегашното 96г егати филма :confused: . :confused:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от NikiNikolov » 10 Мар 2010, 16:45

Май ти трябва целия патронник, :idea: ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от cod-cdbp » 10 Мар 2010, 17:08

вече ти уредих такъв чарк :winky: :winky: :winky:
до няколко дни ще измислим нещо за взимането
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: 528
Мечтае да кара: 540
Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от power4o » 10 Мар 2010, 18:29

колега имам цял патрон мога да ти го пратя бонус
0988853655

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от Stanchev » 10 Мар 2010, 19:00

колега, не ти е виновна годината на производство.
просто каквото си платил, това си получил ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 10 Мар 2010, 21:53

Stanchev написа:колега, не ти е виновна годината на производство.
просто каквото си платил, това си получил ;)


Аз съм платил за хубава кола,подържана в Германия до 2006 ,след това в Дару с оргинални части.Но...

ЕWS2-нещо напълно излишно,което само създава ядове

Основни датчици,които при по-старите модели са обикновени бобини ,тук се изработват с участието на полупроводникови елементи,които стареят и си променят характеристиките.

Замяната на електрониката на Бош със Сименс -много по -лошо качество на изработка-свалям маншоните на буксите да кажем на датчик на колянов вал и буксата на колата-от страна на датчика на Сименс изолацията е напукана,от другата страна все едно сега е произведено.


Материалите и начина на изработка, от които се правят основини възли на двигателя са доста по-добри при първите Е34 до определени години.

айде стига ,че не ми се пише повече ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 10 Мар 2010, 22:14

NikiNikolov написа:Май ти трябва целия патронник, :idea: ?


Е вече ми трябва.За да мога да карам колата ,трябваше да избия блокировката на волана и понеже го правих на тъмно и студено след7часа една водеща шайба на оста се изкриви :confused: Мисля ,че колегата power4o ми предлага точно това,за което съм му много благодарен ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: 528
Мечтае да кара: 540
Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от power4o » 11 Мар 2010, 7:01

след час отивам да го свалям и ти отговарям дано е същият
0988853655

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 11 Мар 2010, 7:21

power4o написа:след час отивам да го свалям и ти отговарям дано е същият



Дано да се получи колега-имам няколко предложения но са от стари автомобили и няма да станат,доколкото знам граничната година е 93-та

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от NikiNikolov » 11 Мар 2010, 8:27

Имам 1 излишен, ако не станат на колегите ще ти дам да пробваш, ще трябва да го сваля първо, но най-рано мога в събота. Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 13 Мар 2010, 9:02

За по-любопитните колеги-ето какво представляват нещата от вътре

Изображение

И един въпрос към Стоян и хората ,които са пипали там-като се вкара ключа пластините на сърцевината на патроника трябва да се приберат плътно за да може да се върти,в противен случай остава зацепен в шлиците-при мен от едната страна не е така и нещо не мога да го подкарам,не знам изобщо как се е въртял досега

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: 528
Мечтае да кара: 540
Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от power4o » 13 Мар 2010, 11:35

Извиняваи че се забавихчак сега се докопах до колата моя е друг чвно до 93г и е различен.
0988853655

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от Stanchev » 13 Мар 2010, 11:55

zvetiko написа:И един въпрос към Стоян и хората ,които са пипали там-като се вкара ключа пластините на сърцевината на патроника трябва да се приберат плътно за да може да се върти,в противен случай остава зацепен в шлиците-при мен от едната страна не е така и нещо не мога да го подкарам,не знам изобщо как се е въртял досега

Изображение

обикновенно се отлага някакъв гаден окис по стените на патронника, там където се движат пластините!
моя съвет е да изкараш всички пластини, като си запишеш коя къде стои, че после трябва да пренареждаш комбинаций :)
взимаш спрей за карбуратори пръскаш хубаво и вкарваш и изкарваш ключа да се раздвижи.
абе най-добре става като го разглобиш на съставни части и с тънко стоманено телче да изчистиш дупките!
пластините трябва да се движат свободно (тоест да си падат сами като няма ключ)
чистиш хубаво, смазваш с моторно масло обилно и си сглобяваш. дори и да ги разбъркаш тотално се нареждат за 5 минути всички пластини.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от zvetiko » 13 Мар 2010, 18:31

Stanchev написа:
zvetiko написа:И един въпрос към Стоян и хората ,които са пипали там-като се вкара ключа пластините на сърцевината на патроника трябва да се приберат плътно за да може да се върти,в противен случай остава зацепен в шлиците-при мен от едната страна не е така и нещо не мога да го подкарам,не знам изобщо как се е въртял досега

Изображение

обикновенно се отлага някакъв гаден окис по стените на патронника, там където се движат пластините!
моя съвет е да изкараш всички пластини, като си запишеш коя къде стои, че после трябва да пренареждаш комбинаций :)
взимаш спрей за карбуратори пръскаш хубаво и вкарваш и изкарваш ключа да се раздвижи.
абе най-добре става като го разглобиш на съставни части и с тънко стоманено телче да изчистиш дупките!
пластините трябва да се движат свободно (тоест да си падат сами като няма ключ)
чистиш хубаво, смазваш с моторно масло обилно и си сглобяваш. дори и да ги разбъркаш тотално се нареждат за 5 минути всички пластини.


Лошото е ,че номера става от това ,че е износен или нареза на ключа или пластината от вътрешната страна и затова не се прибират-като ги натисна няма проблем,значи не е от замърсяване.Обаче успях да ги раздвижа-дойде ми идеята да изпиля това ,което стърчи и пластините се раздвижиха и изпаднаха. :mhihi: Страшно ми хареса как се върти патроника без пластини,айде може да сложа 2-3 неизносени колкото да не е без хич :mhihi: Много ми харесва и това ,че волана вече не се заключва-нещо напълно безсмисленно,което понякога държи шарнирите на кормилното управление под напрежение. ;) А най ми харасва,че вече нямам и ключ-отварям колата с дистанционното,завъртам врътката на мястото на патроника и паля,после няма вадене на ключове от патронника ,прибиране :mhihi:За скептиците-друг не може да подкара колата,защото има 2-3 самозадействащи се електронни блокировки :mhihi: ;)

power4o,благодаря за желанието да помогнеш-както всичко останало при тази кола всичко е много трудно-имам около 15 предложения за конзола на личен и никоя не става. :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Конзола на патроника на запалването

Мнение от Stanchev » 13 Мар 2010, 18:36

ако си ги пренаредил неправилно също става така :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook