Проблемен контактен ключ- конзолата
Модератор: Технически модератори
			32 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Проблемен контактен ключ- конзолата
Моето жИлЕзо тая сутрин не запали  А навън е само -7 градуса. Въртя аз контактния ключ и изобщо на контакт не дава- стига до някъде само, като че ли. Сигур е акумулаторя
 А навън е само -7 градуса. Въртя аз контактния ключ и изобщо на контакт не дава- стига до някъде само, като че ли. Сигур е акумулаторя  Имаше тема точно за това, какъв да е акумулаторът за мотор М50В25. Пак казвам- да е по-голям
 Имаше тема точно за това, какъв да е акумулаторът за мотор М50В25. Пак казвам- да е по-голям
			
				 А навън е само -7 градуса. Въртя аз контактния ключ и изобщо на контакт не дава- стига до някъде само, като че ли. Сигур е акумулаторя
 А навън е само -7 градуса. Въртя аз контактния ключ и изобщо на контакт не дава- стига до някъде само, като че ли. Сигур е акумулаторя  Имаше тема точно за това, какъв да е акумулаторът за мотор М50В25. Пак казвам- да е по-голям
 Имаше тема точно за това, какъв да е акумулаторът за мотор М50В25. Пак казвам- да е по-голямПоследна промяна ktv на 24 Дек 2009, 17:09, променена общо 1 път
					
				
			Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Тая сутрин не запали
Колега аз пък ако мога да разбера смисъла от темата ти...   Сам си даваш съвет какъв акумулатор да си закупиш ли, какво
  Сам си даваш съвет какъв акумулатор да си закупиш ли, какво  
			
		 Сам си даваш съвет какъв акумулатор да си закупиш ли, какво
  Сам си даваш съвет какъв акумулатор да си закупиш ли, какво  
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Тая сутрин не запали
Споделям болката.   Между другото аку-то е 75 Ач, а не 96, както си мислех.
  Между другото аку-то е 75 Ач, а не 96, както си мислех.
Направих повторен опит за палене по- късно, с кабели към друг акумулатор- пак нищо Премерих с товарна вилка "батерията", показа 8.2 Волта и го дадох за дозареждане, ама и с един друг аку на 8.5 В пак не даде на контакт от ключа. Въпросът е на какъв заряд сработва системата и може да се пали. Централното и алармата бачкат.
  Премерих с товарна вилка "батерията", показа 8.2 Волта и го дадох за дозареждане, ама и с един друг аку на 8.5 В пак не даде на контакт от ключа. Въпросът е на какъв заряд сработва системата и може да се пали. Централното и алармата бачкат. 
Ако някой може да помогне, ще съм благодарен!
			
				 Между другото аку-то е 75 Ач, а не 96, както си мислех.
  Между другото аку-то е 75 Ач, а не 96, както си мислех.Направих повторен опит за палене по- късно, с кабели към друг акумулатор- пак нищо
 Премерих с товарна вилка "батерията", показа 8.2 Волта и го дадох за дозареждане, ама и с един друг аку на 8.5 В пак не даде на контакт от ключа. Въпросът е на какъв заряд сработва системата и може да се пали. Централното и алармата бачкат.
  Премерих с товарна вилка "батерията", показа 8.2 Волта и го дадох за дозареждане, ама и с един друг аку на 8.5 В пак не даде на контакт от ключа. Въпросът е на какъв заряд сработва системата и може да се пали. Централното и алармата бачкат. Ако някой може да помогне, ще съм благодарен!
Последна промяна ktv на 24 Дек 2009, 17:11, променена общо 1 път
					
				
			Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- ивчо
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Тая сутрин не запали
С това 8 си за кофата точно .... 12,3-8,там някъде! Нов акумулатор! Или пробвай с на някой колега,ти беше 2,5 нали!? За теста и 62 ще свърши работа!96 е много за теб .... Или 62 или 74!
И колежката,е колега всъщност 
   ... Ма той сам си го проси,с тез красавици дето ги изтипосва само
 ... Ма той сам си го проси,с тез красавици дето ги изтипосва само   
  
И централното и алармата винаги бачкат съм забелязал,ако ще и 2V да има,пак си писка!
			И колежката,е колега всъщност
 
   ... Ма той сам си го проси,с тез красавици дето ги изтипосва само
 ... Ма той сам си го проси,с тез красавици дето ги изтипосва само   
  
И централното и алармата винаги бачкат съм забелязал,ако ще и 2V да има,пак си писка!
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
 
  
- Gemar
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: Тая сутрин не запали
Под 10.5V (или 10V) напрежение няма да включи на контакт, нито да завърти стартера. Предполагам, че е направено за да ти остане ток за аварийни, централно, аларма и т.н.
@ивчо: Алармата би трябвало да сработи и на откачен акумулатор (ако е оригиналната).
			
		@ивчо: Алармата би трябвало да сработи и на откачен акумулатор (ако е оригиналната).
- vlatko_baba
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 179
- Регистриран на: 10.12.2009
- Местоположение: Skopje, Macedonia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i
Re: Тая сутрин не запали
истиот проблем го имав  пред 2 месеца......ја запалив колата со влечење, и право кај мојот мајстор за електрика..........само што го провери акумулаторот рече дека цркнал. си купив нов 75Ач, и си запали веднаш.........после еден месец истите проблеми  
   
   ............јас си помислив дека е нешто до колата, ама прво отидов во сервисот за акумулатори и таму установија дека новиот цркнал
 ............јас си помислив дека е нешто до колата, ама прво отидов во сервисот за акумулатори и таму установија дека новиот цркнал  .....ми дадоа нов и сега сум задоволен, акумулаторот е одличен...btw, во сервисот за акумулатори имаше стикер дека откупуваат стари акумулатори, а јас си имав два во подрумот, ги однесов и си земав пари
 .....ми дадоа нов и сега сум задоволен, акумулаторот е одличен...btw, во сервисот за акумулатори имаше стикер дека откупуваат стари акумулатори, а јас си имав два во подрумот, ги однесов и си земав пари 
			
		 
   
   ............јас си помислив дека е нешто до колата, ама прво отидов во сервисот за акумулатори и таму установија дека новиот цркнал
 ............јас си помислив дека е нешто до колата, ама прво отидов во сервисот за акумулатори и таму установија дека новиот цркнал  .....ми дадоа нов и сега сум задоволен, акумулаторот е одличен...btw, во сервисот за акумулатори имаше стикер дека откупуваат стари акумулатори, а јас си имав два во подрумот, ги однесов и си земав пари
 .....ми дадоа нов и сега сум задоволен, акумулаторот е одличен...btw, во сервисот за акумулатори имаше стикер дека откупуваат стари акумулатори, а јас си имав два во подрумот, ги однесов и си земав пари 
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Тая сутрин не запали
СОРИ на колегата "ди джей енси 1" за неточното обръщение- подлъга ме мадамата от аватара.
Ако прагът на напрежението е 10 V под товар, значи акумулаторът е проблемът. Ще се разбере на 100 % след като се зареди. Иначе гъстотата на клетките е 1.20 на всичките, което е добре. Благодаря на всички отзовали се и дано не се налага да пиша пак в тази тема, освен дали всичко е ОК!
			Ако прагът на напрежението е 10 V под товар, значи акумулаторът е проблемът. Ще се разбере на 100 % след като се зареди. Иначе гъстотата на клетките е 1.20 на всичките, което е добре. Благодаря на всички отзовали се и дано не се налага да пиша пак в тази тема, освен дали всичко е ОК!
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Тая сутрин не запали
Няма проблем колега. А аз се извинявам ако съм прозвучал малко груб... но просто не разбрах дали нещо запитваш или само споделяш че трябва да сменяш акумулатора... 
Взимай си нов 74Аh и си готов. На някои места като оставиш своя стар и ти дават 10% отстъпка от цената на новия... аз така направих преди 2 години като взех колата.
Поздрави!
			
		Взимай си нов 74Аh и си готов. На някои места като оставиш своя стар и ти дават 10% отстъпка от цената на новия... аз така направих преди 2 години като взех колата.
Поздрави!
- ktv
- оптимист-неверник
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Тая сутрин не запали
Уви, оказа се че не е в акумулатора проблема  Почвам да си мисля, че е нещо в ключа: деактивирам имобилайзела /диода угасва/, завъртам ключа, ама като че ли не до края
 Почвам да си мисля, че е нещо в ключа: деактивирам имобилайзела /диода угасва/, завъртам ключа, ама като че ли не до края  Сигурно за това нямам токове по таблото. Ако някой е имал подобна случка, може да сподели. Мерси предварително!
 Сигурно за това нямам токове по таблото. Ако някой е имал подобна случка, може да сподели. Мерси предварително!
			 Почвам да си мисля, че е нещо в ключа: деактивирам имобилайзела /диода угасва/, завъртам ключа, ама като че ли не до края
 Почвам да си мисля, че е нещо в ключа: деактивирам имобилайзела /диода угасва/, завъртам ключа, ама като че ли не до края  Сигурно за това нямам токове по таблото. Ако някой е имал подобна случка, може да сподели. Мерси предварително!
 Сигурно за това нямам токове по таблото. Ако някой е имал подобна случка, може да сподели. Мерси предварително!Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- sonic
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Тая сутрин не запали
sonic написа:Колега, _65536_kb_sec_ много глупав отговор- да не го беше писал по-добре.
като ти свият колата заради подобна информация ще те питам дали и ти ще пишеш такова нещо във форума
 
   
  

- .:BENZINO:.
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Тая сутрин не запали
_65536_kb_sec_ написа:sonic написа:Колега, _65536_kb_sec_ много глупав отговор- да не го беше писал по-добре.
като ти свият колата заради подобна информация ще те питам дали и ти ще пишеш такова нещо във форума

 
   Стоянчо защо разкриваш тайната на тайните
 Стоянчо защо разкриваш тайната на тайните 


Re: Тая сутрин не запали
И аз имам имобилайзер и от време на време ми прави номера - не ще да пали колата, не ще да заключва с дистанционното...
Чудя се дали да махна имобилайзера?
			Чудя се дали да махна имобилайзера?
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
		- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Тая сутрин не запали
ми след като ти прави номера..какво има да го мислиш... то е едно реленце и си има живот.. контактите ми се износват/нагарят... сеедно някой ако реши да ти прави мизерии този имобилайзер ще го спре... беше едно време преди 10 години тая работа.
			
		
			32 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
  
 
			
 
