Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: град Русе ул Коледница 5 бл Хемус

Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.

Мнение от johnny_cage1986 » 09 Сеп 2009, 1:55

Здравейте колеги бих искал да ви запитам някой работи за този модел. БМВ 7 серия 3000сс 188 конски сили 1992г. имали полуоски или необходимо ли е да се махат носачите за да се сменят полуоските. Като се разкачат полуоските отваря ли се вазможност за смяна на предните амортисиори. Колко струват носачите, амортисиорите и полуоските ако е с полуоски. По същия начин ли се разкача задния мост и амортисиорите на задницата както при предницата. Колко струва задния мост и задните амортисиори на аудито. Като се сменя гарнето олеснява ли се разкачането на скорусната кутия. Колко струва скорусната котия и гарнето. При смяната на скорусната кутия олеснява ли се разкачането на феродовия диск за смяна на съединител. Колко струва съединителят. Последния ми въпрос е каде точно се намира пробката за маслото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Мнение от stilko » 09 Сеп 2009, 2:53

Че си объркал мястото за темата е ясно, но като ти чета въпросите и се чудя дали поне малко имаш представа какво представлява този автомобил!!! Върви в сервиз!

Разгледай ТУК за BMW E32

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 09 Сеп 2009, 8:12

той май пита не за БМВ ами за олимпийците или е намислил да слага заден мост от ауди и като смени феродовия диск колата ще стане с предно предаване.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 09 Сеп 2009, 12:59

Ахахахаха
Това е някаква шега, нали? Инае задния мост за Аудито е към 10-12 хиляди горе-доло.. питаш за А8, нали Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 09 Сеп 2009, 13:02

чичо стоянчооооо покажи сееееее :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
сипи на човечеца супичка че гледам е огладнял, явно е имал ауди и в сервиза са му съдрали кожата и сега е останал без пари и за хлебец :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

П.С.: Колега, сложи си един нормален аватар че ми писна всеки път като отворя е34 подфорума и да ми спира мозъчната дейност :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: град Русе ул Коледница 5 бл Хемус

Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.

Мнение от johnny_cage1986 » 09 Сеп 2009, 14:01

Сега не съм у дома. Следващия път ще ви пища.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: град Русе ул Коледница 5 бл Хемус

Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.

Мнение от johnny_cage1986 » 09 Сеп 2009, 15:56

Какво място за темата съм объркал бе бате нали тука сте писали за 7серия на бмв. Да ви обясня малко че Явно не знаете. 7-мата серия на БМВ е създадена преди 5-та серия. На базата на 7-ма серия инжинерите създават 5-та серия на БМВ. А 5-та серия на БМВ е същата по дизайн и мотори като 7-ма серия само дето е с малко по къса база. 3000 кубика
мотор на 7-ма серия е същия 3000 кубика мотор при 5-та серия на БМВ.
Да ти кажа какво представлява БМВ 7-ма серия защото си писал че аз незнам какво представлява този модел.

Ход на буталото 89х80мм
конски сили 188-при 5800 оборота
скорусна котия 5степенна ръчна
максимален въртящ момен- 260 нютон метра при 4000 оборота
Тегло на колата 1600кг
Килограм на конска сила- 8,51кг
максимална скорост 222км
Ускорение от 0до100км -9,3секунди
Разпределение на центъра на тежеста 52/48
Разход на гориво 7,6л/9,4л/16,3л

Еи Стилко къде да вървя в сервиз. Да пълня гушите на сервизаджиите
и да ми разбутат колата. В сервиза отиват само ботови които знаят само да чупят кули а не да ги пазят и карат. Ти знаеш ли аз до сега колко коли съм имал и все с баща ми ги правя и на сервиз съм ходил 2-пъти и много лошо впечатление ми направиха сервизаджиите.
А другия колега дето се майтапи със старото ми ауди 100 с 4200 кубиков мотор 280конски сили и 400нютон метра,което оускорява от 0 до 100 за 6,2секунди и вдига 250км,просто да не гу лигави аудито защото то ще надбяга повечето БМВ-та в този форум. Голяма бегачка е и то по-голяма от вашите.

Понеже вие се пишите тука на големи специалисти и разбиратели на коли и за това реших да се допитам до ваз защото до сега не съм ремонтирвал БМВ и исках да разбера дали тези неща за които съм ви питал са така или има някакви особенности,защото всяка кола си е сама за себеси. А аз оставам със впечатление че вие тука сте едва ли не някъкви си газарчета дето се гаврят с хората, коментиращи във форума някакви глупости за изгъзици и пофтаджийски работи с БМВ-та; Апък като ви се счупи колата бягате в сервизите да си решавате проблемите. И то май си е така, какво да се очудвам те повечето БМВ-та се карат от богаташки пешлемета и вообще не се занимават да си правят колите а направо ги хвърлят в сервиза да ги подмятат сервизаджиите на ляво и на дясно. И все пак ако сте готини колеги бихте ли ми отговорили на въпросите.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: град Русе ул Коледница 5 бл Хемус

Re: Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.

Мнение от johnny_cage1986 » 09 Сеп 2009, 15:59

johnny_cage1986 написа:Здравейте колеги бих искал да ви запитам някой работи за този модел. БМВ 7 серия 3000сс 188 конски сили 1992г. имали полуоски или необходимо ли е да се махат носачите за да се сменят полуоските. Като се разкачат полуоските отваря ли се вазможност за смяна на предните амортисиори. Колко струват носачите, амортисиорите и полуоските ако е с полуоски. По същия начин ли се разкача задния мост и амортисиорите на задницата както при предницата. Колко струва задния мост и задните амортисиори на БМВ-то. Като се сменя гарнето олеснява ли се разкачането на скорусната кутия. Колко струва скорусната котия и гарнето. При смяната на скорусната кутия олеснява ли се разкачането на феродовия диск за смяна на съединител. Колко струва съединителят. Последния ми въпрос е каде точно се намира пробката за маслото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.

Мнение от Zubcho » 09 Сеп 2009, 16:21

johnny_cage1986 написа: 1 Здравейте колеги бих искал да ви запитам някой работи за този модел. БМВ 7 серия 3000сс 188 конски сили 1992г. имали полуоски или необходимо ли е да се махат носачите за да се сменят полуоските.

2Като се разкачат полуоските отваря ли се вазможност за смяна на предните амортисиори. Колко струват носачите, амортисиорите и полуоските ако е с полуоски.

3По същия начин ли се разкача задния мост и амортисиорите на задницата както при предницата.

4Колко струва задния мост и задните амортисиори на аудито.

5Като се сменя гарнето олеснява ли се разкачането на скорусната кутия.

6Колко струва скорусната котия и гарнето.

7При смяната на скорусната кутия олеснява ли се разкачането на феродовия диск за смяна на съединител.

8Колко струва съединителят.

9Последния ми въпрос е каде точно се намира пробката за маслото.


1. Полуоски няма отпред. Автомобилът е със задно предаване. Смяната на носачите става като се свали стария носач и се сложи новия. Ако е горен носач (понеже са 2 - горен и долен) се меня и тампона на носача.

2. За предни амортесьори не знам някой друг да каже.

3. Да.

4. На този въпрос нямам отговор. Трябва да питаш в Ауди форума или в някой магазин за авточасти (евро07, Ауто+ и т.н.)

5. Сигурно питаш за крайното гърне. Отговора е НЕ.

6. Скоростната кутия може да струва между 300лв (втора ръка и механична) до 3000-4000лв нова и пак толкова (300лв.) автоматична на втора ръка до 4000лв нова. Гърнето (крайно) около 140лв струва, но може и по-скъпо да има.

7. На този въпрос нямам отговор др. да каже.

8. Около 140- 180 лв. мисля струва, но нека колега запознат с цените да каже.

9.Пробката се намира на картера.

Колегата май се ебава ама да не кажат, че сме простаци се опитах да отговоря възможно най-точно на въпросите му. Възможе е да съм дал грешни отговори. Моля ако е така нека бъда поправен от някой друг колега.

Ако е ебавка самата тема се хванах :)

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 09 Сеп 2009, 16:38

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.

Мнение от sniper74 » 09 Сеп 2009, 17:04

johnny_cage1986 написа:Какво място за темата съм объркал бе бате нали тука сте писали за 7серия на бмв. Да ви обясня малко че Явно не знаете. 7-мата серия на БМВ е създадена преди 5-та серия. На базата на 7-ма серия инжинерите създават 5-та серия на БМВ. А 5-та серия на БМВ е същата по дизайн и мотори като 7-ма серия само дето е с малко по къса база. 3000 кубика
мотор на 7-ма серия е същия 3000 кубика мотор при 5-та серия на БМВ.
Да ти кажа какво представлява БМВ 7-ма серия защото си писал че аз незнам какво представлява този модел.

Ход на буталото 89х80мм
конски сили 188-при 5800 оборота
скорусна котия 5степенна ръчна
максимален въртящ момен- 260 нютон метра при 4000 оборота
Тегло на колата 1600кг
Килограм на конска сила- 8,51кг
максимална скорост 222км
Ускорение от 0до100км -9,3секунди
Разпределение на центъра на тежеста 52/48
Разход на гориво 7,6л/9,4л/16,3л

Еи Стилко къде да вървя в сервиз. Да пълня гушите на сервизаджиите
и да ми разбутат колата. В сервиза отиват само ботови които знаят само да чупят кули а не да ги пазят и карат. Ти знаеш ли аз до сега колко коли съм имал и все с баща ми ги правя и на сервиз съм ходил 2-пъти и много лошо впечатление ми направиха сервизаджиите.
А другия колега дето се майтапи със старото ми ауди 100 с 4200 кубиков мотор 280конски сили и 400нютон метра,което оускорява от 0 до 100 за 6,2секунди и вдига 250км,просто да не гу лигави аудито защото то ще надбяга повечето БМВ-та в този форум. Голяма бегачка е и то по-голяма от вашите.

Понеже вие се пишите тука на големи специалисти и разбиратели на коли и за това реших да се допитам до ваз защото до сега не съм ремонтирвал БМВ и исках да разбера дали тези неща за които съм ви питал са така или има някакви особенности,защото всяка кола си е сама за себеси. А аз оставам със впечатление че вие тука сте едва ли не някъкви си газарчета дето се гаврят с хората, коментиращи във форума някакви глупости за изгъзици и пофтаджийски работи с БМВ-та; Апък като ви се счупи колата бягате в сервизите да си решавате проблемите. И то май си е така, какво да се очудвам те повечето БМВ-та се карат от богаташки пешлемета и вообще не се занимават да си правят колите а направо ги хвърлят в сервиза да ги подмятат сервизаджиите на ляво и на дясно. И все пак ако сте готини колеги бихте ли ми отговорили на въпросите.

:weed: :weed: :weed: :ahah: :ahah: :ahah: :weed: :weed: :weed:
ако няма пробка пробии ци за нула времв става :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
Пол: Мъж
Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution

Re: Ходова част на БМВ 7серия 3000сс 188конски сили 1992г.

Мнение от momo-1st » 09 Сеп 2009, 17:48

[quote="johnny_cage1986"]Какво място за темата съм объркал бе бате нали тука сте писали за 7серия на бмв. Да ви обясня малко че Явно не знаете. 7-мата серия на БМВ е създадена преди 5-та серия. На базата на 7-ма серия инжинерите създават 5-та серия на БМВ. А 5-та серия на БМВ е същата по дизайн и мотори като 7-ма серия само дето е с малко по къса база. 3000 кубика
мотор на 7-ма серия е същия 3000 кубика мотор при 5-та серия на БМВ.
Да ти кажа какво представлява БМВ 7-ма серия защото си писал че аз незнам какво представлява този модел.

Ход на буталото 89х80мм
конски сили 188-при 5800 оборота
скорусна котия 5степенна ръчна
максимален въртящ момен- 260 нютон метра при 4000 оборота
Тегло на колата 1600кг
Килограм на конска сила- 8,51кг
максимална скорост 222км
Ускорение от 0до100км -9,3секунди
Разпределение на центъра на тежеста 52/48
Разход на гориво 7,6л/9,4л/16,3л

Еи Стилко къде да вървя в сервиз. Да пълня гушите на сервизаджиите
и да ми разбутат колата. В сервиза отиват само ботови които знаят само да чупят кули а не да ги пазят и карат. Ти знаеш ли аз до сега колко коли съм имал и все с баща ми ги правя и на сервиз съм ходил 2-пъти и много лошо впечатление ми направиха сервизаджиите.
А другия колега дето се майтапи със старото ми ауди 100 с 4200 кубиков мотор 280конски сили и 400нютон метра,което оускорява от 0 до 100 за 6,2секунди и вдига 250км,просто да не гу лигави аудито защото то ще надбяга повечето БМВ-та в този форум. Голяма бегачка е и то по-голяма от вашите.

Понеже вие се пишите тука на големи специалисти и разбиратели на коли и за това реших да се допитам до ваз защото до сега не съм ремонтирвал БМВ и исках да разбера дали тези неща за които съм ви питал са така или има някакви особенности,защото всяка кола си е сама за себеси. А аз оставам със впечатление че вие тука сте едва ли не някъкви си газарчета дето се гаврят с хората, коментиращи във форума някакви глупости за изгъзици и пофтаджийски работи с БМВ-та; Апък като ви се счупи колата бягате в сервизите да си решавате проблемите. И то май си е така, какво да се очудвам те повечето БМВ-та се карат от богаташки пешлемета и вообще не се занимават да си правят колите а направо ги хвърлят в сервиза да ги подмятат сервизаджиите на ляво и на дясно......

Колега,първо добре дошъл във нашия задружен подфорум!Второ мисля,че няма да е лошо да си поправиш правописа преди да поправяш коли!И трето не най-маловажно обаче-Мислиш ли че знаеш повече за БМВ-Е34(Е32),че чак и да обясняваш на колегите, повечето от който карат автомобил,още от времето когато(съдейки по правописа и год.на никът ти'86) ти не си знаел кое е земята кое небето?
Без лоши чувства и с уважение!!!
Успех!!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Забравете го вече тоя гнил строй.

Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 09 Сеп 2009, 18:34

а сега и аз се обръщам към теб сериозно, сменил съм шес коли от който последните пет са пета серия е34, повечето от този форум са като мен даже някой са сменили и повече та ти приятел
първо- смени речника си
второ-дръж се въспитано с хората, особенно непознати
трето- преди да даваш съвети виж дали не казваш някоя глупос
знам малък си но тук спазвай добрият тон никой от както съм в този форум не е обидил друг и повечето не се познаваме но се отнасяме с уважение така че бади и ти така

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 09 Сеп 2009, 19:08

10-то виж в продава какво съм пуснал за продан :winky: :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 09 Сеп 2009, 20:40

Koлега, правилно са ти написали другите... като започнем с правописа, минем през отношението и стигнем до самите въпроси... много неща трябва да откоригираш... Задавай си точно въпросите ако искаш ясни отговори. Поинтересувай се първо какво представлява автомобила като устройство и после попитай как се ремонтира... не зная колко автомобила си сменил и какво си помагал на баща ти при ремонтите (аз на моя само ключовете му подавах, а сега той на мен ;) ) ... ама не се с това мери техническата грамотност... и още по-малко с това колко коня ти е била предната олимпия и кое бмв ше скъса :roll: това е технически раздел, а не стрийтрейсърс...
Задай си правилно въпросите и всеки ще ти отговори с удоволствие
Пример: питаш къде е пробката за маслото, но не си уточнил кое масло - няма на кафе да гледаме сега... двигател, скорости, диф ли ще да е... и т.н.
Айде с уважение! :)

ПС: вярно ли продаваш корабчето :shock: :shock: :shock: тънко го даваш ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook