Машинката за ел огледала бмв 525ix!!!
Модератор: Технически модератори
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Машинката за ел огледала бмв 525ix!!!
Здравейте имам 2 проблема... 1.не знам точно как се нарича но ми е изгоряла машинката за нагласяне на ел. огледалата!!!
и 2-я проблем е следния... стъклото на шоф. място не влиза в уплътнението от външната страна и се криви яко...проблема е че се скъса въпросното уплътнение!та... някой може ли да ми намери уплътнението(не става въпрос за цялото уплатнение на вратата а само за външното в което влиза самото стъкло)моля помогнете на вас разчитам а ми помогнете както до сега сте го правили!ако някой може да ми набави да ми каже евентуално някаква цена и телефон за връзка!!!благодаря преварително!!!
			
		и 2-я проблем е следния... стъклото на шоф. място не влиза в уплътнението от външната страна и се криви яко...проблема е че се скъса въпросното уплътнение!та... някой може ли да ми намери уплътнението(не става въпрос за цялото уплатнение на вратата а само за външното в което влиза самото стъкло)моля помогнете на вас разчитам а ми помогнете както до сега сте го правили!ако някой може да ми набави да ми каже евентуално някаква цена и телефон за връзка!!!благодаря преварително!!!
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
До скъсване на уплътнението се е стигнало защото дълго време не е обръшано внимание на това, че стъклото е захапвало гумата при затваряне...
Инак и при мен го захапваше и на ел. моторчето му ставаше доста трудно. Проблема се състоеше при мен в нарушена регулировка на целия механизъм за повдигане на стъклото. Понякога към това допълнително се добавя счупен пластмасов водач в шините (той струва нов 3,20 в Дарукар и се сменя лесно, по 2 броя на врата са, part number 51 32 1 938 884). Та при мен само с регулиране на механизма стъклото отново застана в правилна позиция и спря да захапва гуменото уплътнение.
Под номер 9 е пластмасовия водач, който често се чупи, а с червеното кръгче е ограден края на рамото, на което е болта за регулиране цялото наклоняване на стъклото при повдигане.

			
		Инак и при мен го захапваше и на ел. моторчето му ставаше доста трудно. Проблема се състоеше при мен в нарушена регулировка на целия механизъм за повдигане на стъклото. Понякога към това допълнително се добавя счупен пластмасов водач в шините (той струва нов 3,20 в Дарукар и се сменя лесно, по 2 броя на врата са, part number 51 32 1 938 884). Та при мен само с регулиране на механизма стъклото отново застана в правилна позиция и спря да захапва гуменото уплътнение.
Под номер 9 е пластмасовия водач, който често се чупи, а с червеното кръгче е ограден края на рамото, на което е болта за регулиране цялото наклоняване на стъклото при повдигане.

- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Postman написа:До скъсване на уплътнението се е стигнало защото дълго време не е обръшано внимание на това, че стъклото е захапвало гумата при затваряне...
Инак и при мен го захапваше и на ел. моторчето му ставаше доста трудно. Проблема се състоеше при мен в нарушена регулировка на целия механизъм за повдигане на стъклото. Понякога към това допълнително се добавя счупен пластмасов водач в шините (той струва нов 3,20 в Дарукар и се сменя лесно, по 2 броя на врата са, part number 51 32 1 938 884). Та при мен само с регулиране на механизма стъклото отново застана в правилна позиция и спря да захапва гуменото уплътнение.
Под номер 9 е пластмасовия водач, който често се чупи, а с червеното кръгче е ограден края на рамото, на което е болта за регулиране цялото наклоняване на стъклото при повдигане.
+1
Имаш проблем във вратата. На мен така ми се покриви 1 сутрин и се ядосах и бам джама до горе. Нещо изпука във врата и прозореца застана на ебем ти страна. Направо щеше да влезне при мен
 Махнах кората (нямаше такива псувни в събота сътринта) и от зор бях изкривил едното рамо на механизма. Проблема идваше от грешно монтираните колони на гърба на огледалата, които водеха до запиране на стъклото и от там до захапване на уплътнението. Оправих го и след като сравних с на др. колеги си поставих колонките правилно. Явно при теб нещо механизма е мръднал. Търси някой ако има ударена врата да ти даде уплатнението.
 Махнах кората (нямаше такива псувни в събота сътринта) и от зор бях изкривил едното рамо на механизма. Проблема идваше от грешно монтираните колони на гърба на огледалата, които водеха до запиране на стъклото и от там до захапване на уплътнението. Оправих го и след като сравних с на др. колеги си поставих колонките правилно. Явно при теб нещо механизма е мръднал. Търси някой ако има ударена врата да ти даде уплатнението.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
