Подгряване на водата за миене на предното стъкло.
Модератор: Технически модератори
			32 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Подгряване на водата за миене на предното стъкло.
Понеже  _FIRMATA_ ме попита на личен,пускам тази тема.
Ясно защо водата трябва да е топла-през лятото мие иделно размазаните неща по предното стъкло,през зимата ,понякога чистачките не смогват,снега почва да се маже и тогава топлата вода помага.Изпълнението е елементарно-6 метра маркуч Ф 4 ,две скоби и един елемент за връзка между оргиналният маркуч на системата и добавеният.Откача се оргиналният маркуч от казанчето,слага се новият ,увива се около водното съединение на радиатора и чрез преходника и скоби се прави връзка с оргиналният маркуч.Препоръчвам също ,дюзите да се разпробият с свредло с Ф1мм-струята става по-безкомпромисна. УСПЕХ.
 УСПЕХ.
 
Ето и окончателният вариант-с маркуч за бензинопровод

			
				Ясно защо водата трябва да е топла-през лятото мие иделно размазаните неща по предното стъкло,през зимата ,понякога чистачките не смогват,снега почва да се маже и тогава топлата вода помага.Изпълнението е елементарно-6 метра маркуч Ф 4 ,две скоби и един елемент за връзка между оргиналният маркуч на системата и добавеният.Откача се оргиналният маркуч от казанчето,слага се новият ,увива се около водното съединение на радиатора и чрез преходника и скоби се прави връзка с оргиналният маркуч.Препоръчвам също ,дюзите да се разпробият с свредло с Ф1мм-струята става по-безкомпромисна.
 УСПЕХ.
 УСПЕХ.
Ето и окончателният вариант-с маркуч за бензинопровод
Последна промяна zvetiko на 25 Юли 2009, 23:32, променена общо 1 път
					
				
			
		- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
///peter написа:А зимата ако пръснеш да не стане мяЛ
Водата става топла,когато и купето е топло,така ,че няма опасност-пробвано е в продължение на десет години.

Последна промяна zvetiko на 22 Юли 2009, 22:23, променена общо 1 път
					
				
			
		- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Това е много добра идея,браво   
 
Аз си мислех че топлината кято отделя двигатела е достатачна за да се затопли водата и в конбинация с подгрева на пръскалите е достатачно
			
		 
 
Аз си мислех че топлината кято отделя двигатела е достатачна за да се затопли водата и в конбинация с подгрева на пръскалите е достатачно

- klintan66
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
klintan66 написа:Хареса ми , браво !
Аз обаче слагам зимна течност и също съм доволен .
Зимната течност е задължителна,но топлата вода и помага.
- jullydjs
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- Stanchev
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Идеята е много добра , те съединенията едно до друго няма как да предадат толкова висока температура ,според мен ще е най-страшно ако водата директно обтича тънкия маркуч ,тогава наистина може да има 80 градуса на моменти на зимната течност и проблеми със стъклото.
На мен лично не ми харесва визията ,който няма този проблем да действа , рационално изглежда 
 
Георги Пенчев
			
		На мен лично не ми харесва визията ,който няма този проблем да действа , рационално изглежда
 
 
Георги Пенчев
- sniper74
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Penchev написа:Идеята е много добра , те съединенията едно до друго няма как да предадат толкова висока температура ,според мен ще е най-страшно ако водата директно обтича тънкия маркуч ,тогава наистина може да има 80 градуса на моменти на зимната течност и проблеми със стъклото.
На мен лично не ми харесва визията ,който няма този проблем да действа , рационално изглежда
Георги Пенчев
Визията наистина не е добра и мен ме дразни-смятам да я подобря като използвам бензинов маркуч Ф4-модела все още е прототип.
 
 Stanchev написа:виждал съм мазда с такава "система", първата зима цепна стъклото
Пробвано е дълги години ,при тежки зимни условия и няма никакъв проблем.Водата се загрява до не много висока температура,освен това когато водата е топла ,значи и купето е топло и от там и предното стъкло.Вече го казах-въпреки ,че съм сложил зимна течност(топлообменика не може да я замени по никакъв начин по очевидни причини) ,понякога когато вали сняг и температурата е много ниска,чистачките почват да мажат-тогава топлата вода помага.През лятото прави качествен бульон от размазани мухи

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Супер си е това като идея,но се чудя дали има чак такъв смисъл?
То лятото водата си е достатъчно завряла според мен,а пък зимата
ако не пестиш от течността всичко си е О.К. та ...?
			
		То лятото водата си е достатъчно завряла според мен,а пък зимата
ако не пестиш от течността всичко си е О.К. та ...?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Иван Стоянов написа:Супер си е това като идея,но се чудя дали има чак такъв смисъл?
То лятото водата си е достатъчно завряла според мен,а пък зимата
ако не пестиш от течността всичко си е О.К. та ...?
Чудя се тогава защо тъпаците от Мерцедес са направили казанчето за измиване на предното стъкло с подгревател.

- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
zvetiko написа:Иван Стоянов написа:Супер си е това като идея,но се чудя дали има чак такъв смисъл?
То лятото водата си е достатъчно завряла според мен,а пък зимата
ако не пестиш от течността всичко си е О.К. та ...?
Чудя се тогава защо тъпаците от Мерцедес са направили казанчето за измиване на предното стъкло с подгревател.
Е то това е друго!Там идеята е точно да пестиш от течност!Там като си с вода тя си замръзва и нагревателя си заработва като палнеш колата и след малко всичко си е на шест
 
 
Та не са тъпи Щутгардците!
			32 мнения
			 • Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	





 
