Отново за зануляването

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Отново за зануляването

Мнение от TheBoss » 31 Яну 2005, 19:11

В събота вечер с Василен "утъпкахме" снега на един паркинг в Надежда 5. После пиинахме винце и когато си тръгнах видях, че ми е светнал инспекшъна с един часовник пред него. Погледнах книжката и там пишеше: "В максимално кратък срок минете през оторизиран сервиз за диагностика." Е са, как пък не. Звъннах на един човек от Дарукар и той ми обясни, че било нещо като профилактичен преглед. Да, бе, да. Как няма да им дам пари за да ровят из кола, на която нищо и няма. :mhihi: Та разрових се аз из форума и останалия нет и намерих как точно се нулира таз гадна табела. Обаче нещо не разбрах. Ако укъсиш 7 (SI -> Service indicator) и 19 (Ground) и държиш на контакт 3-4 сек. се нулира маслото(т.е. палят се зелените барчета), а ако държиш 8-10 сек. се нулира "INSPECTION"(т.е. гасне табелата). Но не разбрах, ако изчакам 10 сек. зелените барчета ще се ресетнат ли? Защото няма логика. На мен например ми остават още 3 бара и, ако пак станат 5, ибах ти и простотията. Моля някой, който го е правил да сподели.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 31 Яну 2005, 19:40

ще се ресетне и маслото ,простотия ама така са го измислили .. другия вариант е да караш с светещ инспекшън докато стане време да сменяш масло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 31 Яну 2005, 23:04

4асовника пред инспекшана показва 4ее време да се сменя ангренажния ремак или да се мине на преглед
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 01 Фев 2005, 17:14

Аз имах наскоро същия проблем и отидох в сервиза на БМВ тъй като в другите сервизи КТС-а не откри грешка. Оказа се че е светнало от това че виско съединителя ми е е станал за смяна - но ми казаха че спокойно може да го карам така до големите жеги лятото...
Зануляването струваше 20лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 01 Фев 2005, 17:31

20 лв ,тез хора не си поплюват .. за окъсяване на 2 пина за 10 сек - 20 лв .. а смяна на крушка на стоп колко е ,50 лв ? освен това как точно инспекшъна разбира че виското е за смяна ? няма никви датчици за това .. поизмамили са те ми се струва :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 9.07.2003
Местоположение: РУСЕ
Кара: 320d 2007г.автомат

Re: Отново за зануляването

Мнение от ВИКИ » 01 Фев 2005, 21:58

TheBoss написа:В събота вечер с Василен "утъпкахме" снега на един паркинг в Надежда 5. После пиинахме винце и когато си тръгнах видях, че ми е светнал инспекшъна с един часовник пред него. Погледнах книжката и там пишеше: "В максимално кратък срок минете през оторизиран сервиз за диагностика." Е са, как пък не. Звъннах на един човек от Дарукар и той ми обясни, че било нещо като профилактичен преглед. Да, бе, да. Как няма да им дам пари за да ровят из кола, на която нищо и няма. :mhihi: Та разрових се аз из форума и останалия нет и намерих как точно се нулира таз гадна табела. Обаче нещо не разбрах. Ако укъсиш 7 (SI -> Service indicator) и 19 (Ground) и държиш на контакт 3-4 сек. се нулира маслото(т.е. палят се зелените барчета), а ако държиш 8-10 сек. се нулира "INSPECTION"(т.е. гасне табелата). Но не разбрах, ако изчакам 10 сек. зелените барчета ще се ресетнат ли? Защото няма логика. На мен например ми остават още 3 бара и, ако пак станат 5, ибах ти и простотията. Моля някой, който го е правил да сподели.

Тая работа става с двама души!Единия дава контакт на куплунга на7и19 задължително с пробната лампа , а другият върти ключа.Забравил съм кое изгасва първо но не е за време.като изгасне единият индикатор връщаш ключа и отново даваш контакт и изчакваш докато ти светнат индикаторите за маслото и си готов.Като стане време за смяна на маслото пак повтаряш процедурата.
Ида кажеш ко си напрайл :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 01 Фев 2005, 23:40

Шефе, тука става много интересно. На кой компютъра в сервиза казал, че виското му е за смяна, кой дал 20 лева за зануляване, кой за зануляването викнал комшията да държи кламера в куплунга. И да не забравя: "задължително с пробната лампа". А има толкова теми, изписани за ресета...
И малко по въпроса. Има два куплунга - "стари" и "нови". На двата вида се дават различни пинове накъсо. Не можеш да изгасиш само инспекшъна. Можеш да направиш пак ресет на маслото след толкова диода, колкото са ти останали при ресета на инспекшъна (и да смениш маслото, де).
За тази страницаhttp://ivo316i.hit.bg/oilservice/ :arrow: :bowdown: на иво. Единствена корекция - иво пише, че 15-пиновия няма минус, а той всъщност е на пин №1.
А тук http://dl.bmworg.ru/book/haynes/3&5_01.pdf можеш да видиш повече за инспекшъна.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook