Панел
Модератор: Технически модератори
			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- DekeR
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
Панел
Искам само да попитам как се сваля главния панел(че ме е страх да не счупя нещо)...става въпрос за  панела дето е СД-то врътките за парното и плъзгащите се ръчици  които отварят различните изходи на парното...ии та...духалките които са при изпотяване на предния прозорец и т.н. духат постоянно топло от двигателя тъй като ръчицата се е откачила от въже жило или нещо такова(и седят постоянно отворени)...трябва да сваля панела че да го закача на ново или поне да пробвам...как става самото сваляне видях че има 4 болта в 4те края развих ги и до там!!
 които отварят различните изходи на парното...ии та...духалките които са при изпотяване на предния прозорец и т.н. духат постоянно топло от двигателя тъй като ръчицата се е откачила от въже жило или нещо такова(и седят постоянно отворени)...трябва да сваля панела че да го закача на ново или поне да пробвам...как става самото сваляне видях че има 4 болта в 4те края развих ги и до там!!
P.S.Моля помагаите че на 35 градуса в черно БМВ и черен салон е малко кофти да ти духа още по горещо в главата!!
			
		 които отварят различните изходи на парното...ии та...духалките които са при изпотяване на предния прозорец и т.н. духат постоянно топло от двигателя тъй като ръчицата се е откачила от въже жило или нещо такова(и седят постоянно отворени)...трябва да сваля панела че да го закача на ново или поне да пробвам...как става самото сваляне видях че има 4 болта в 4те края развих ги и до там!!
 които отварят различните изходи на парното...ии та...духалките които са при изпотяване на предния прозорец и т.н. духат постоянно топло от двигателя тъй като ръчицата се е откачила от въже жило или нещо такова(и седят постоянно отворени)...трябва да сваля панела че да го закача на ново или поне да пробвам...как става самото сваляне видях че има 4 болта в 4те края развих ги и до там!!
P.S.Моля помагаите че на 35 градуса в черно БМВ и черен салон е малко кофти да ти духа още по горещо в главата!!

- Zubcho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Проблема не е там където си мислиш. Има едни клапи  които командват топло и студено. Те са ти се прецакали. Др. колеги ще допълнят моето мнение с техническата информация и снимки + ползвай търсачката има доста теми с подобен проблем, но блокирало парно духащо студено (зимни са темите  )
 )
			 )
 )Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
		Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- DekeR
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
Мерси ще пробвам и това...но все пак пак трябва да го сваля че...ръчката по принцип си се е откачила(щото като я добутам най-вдясно тоест да е отворено до края...като я пусна и се връща обратно!!Ще видя и тез прословути клапи..дето не ги чувам и тях за първи път....но проблема със свалянето на панела си остава!!! 
			
		
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
колега, панела е хванат с 4 винта.
за да стигнеш до тях трябва да свалиш 2 капачета от двете страни на панела, в момента нямам снимка да ти покажа кой но ме съмнява като се загледаш да не ги видиш 
 
сваляш ли леко с една отверка, аз дори и без отверка ги свалих 
 
и разиваш винтовете.
след това отваряш жабката и от към централната конзола, горе в ляво трябва да има 1 или 2 винта пак такива, развърташ и тях за да можеш да напънеш леко кората за да извадиш панела 
 
пъров трябва да си свалил обаче борда/часовника/ и радиото 
 
отзад за да го свалиш наптлно се равиваха още няколко винта, но в момента не се сещам кои точно и къде се намират 
 
ще трябва сам да се ориентираш 
 
в общи линий е това, като го свалиш вече ще се ориентираш какво да правиш
			
		за да стигнеш до тях трябва да свалиш 2 капачета от двете страни на панела, в момента нямам снимка да ти покажа кой но ме съмнява като се загледаш да не ги видиш
 
 
сваляш ли леко с една отверка, аз дори и без отверка ги свалих
 
 
и разиваш винтовете.
след това отваряш жабката и от към централната конзола, горе в ляво трябва да има 1 или 2 винта пак такива, развърташ и тях за да можеш да напънеш леко кората за да извадиш панела
 
 
пъров трябва да си свалил обаче борда/часовника/ и радиото
 
 
отзад за да го свалиш наптлно се равиваха още няколко винта, но в момента не се сещам кои точно и къде се намират
 
 
ще трябва сам да се ориентираш
 
 
в общи линий е това, като го свалиш вече ще се ориентираш какво да правиш

- DekeR
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 235
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525D 163hp 2001г.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
гледам си от софия, ако искаш утре може да ми звъннеш да дойда да ти помогна евентуално  
п.с.: телефон ще ти пратя на лично
			
		 
п.с.: телефон ще ти пратя на лично

			6 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
