що е то (намалена мощност при загрял М20)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

що е то (намалена мощност при загрял М20)

Мнение от милен тодоров » 26 Юни 2009, 12:30

Когато колата е студена всичко е ок но само да загрее малко и неиска да върви бях на диагностика нищо не излиза но проблема си го има даите съвет колеги някои температурен датчик да е здал багажа или ланда ама аз все си мисля че ако беше някои от тях щяха да излязат на диагностиката някои да има предложения какво друго може да е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Юни 2009, 14:30

Като начало откачи буксата на сондата и виж какво ще стане.Нека колегите ти кажат къде са температурните датчици ,че аз не знам за този двигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 26 Юни 2009, 15:12

когато откача буксата промяна в поведението на колата няма датчиците ги знам каде са но незнам дали е от тях какво трябва да прави колата ако не е изрядна сондата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 26 Юни 2009, 16:24

има една много много хубава тема тук в този подфорум която дори в момента е нагоре в списъка

там ще разбереш всичко за диагностиката на ламбдата
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 26 Юни 2009, 16:31

благодаря колега прочетох темата самоче моя проглем е малко по различен аз несъм сигорен дали проглема ми е в сондата чесно казано гадая затова питам може прглема ми да е в нещо коренно различно от това което си мисля аз

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 26 Юни 2009, 17:16

именно :) провряваш я....ако там всичко е наред отиваш на следващото възможно....все от някъде трябва да се започне
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Юни 2009, 17:40

милен тодоров написа:когато откача буксата промяна в поведението на колата няма датчиците ги знам каде са но незнам дали е от тях какво трябва да прави колата ако не е изрядна сондата


Да приемем с доста голям процент на вероятност ,че не е сондата.Щом знаеш датчиците,включи буксата на датчика ,който дава информация към ECU,към датчика за приборите-би трябвало да са близо един до друг.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 27 Юни 2009, 9:36

значи вчера сменх датчиците с нови сондата също не с нова но я свалих от работеща кола същата работа пак ги прави същите мизерии когато е студена е ок ама като загрее и некъса да върви все 1 нещо я дърпа отзад.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 27 Юни 2009, 12:02

Здравей колега,

1. Климатикът "дърпа на назад", но и топла и студена.
2. Бензиновата помпа "дърпа на назад", но и топла и студена.
3. Въздушният филтър "дърпа на назад", но и топла и студена.
4. Ваносът може да ти греши аванса, но пак не би трябвало да има разлика топло-студено (тук не съм сигурен... трябва някой по-наясно да каже дали да не изтрия тази точка...).
5. Бубините и кабелите и лулите като загреят може да дават отечка на някъде... ?
6. Катализатор, ако имаш още може съвсем да се е запушил, ама и той топъл-студен все си е запушен... ?

И накрая пак стигаме до сондата. Тя е тази дето дава различни сигнали при топло и при студено. Щом слагаш гарантирано работеща и ефект няма, значи трябва да го търсим след сондата, но по същата верига - буксата в която се включва буксата на сондата; кабелът от буксата до компа ... или там където отива; връзката там; самият компютър... и те това е май...

Поздрави и успех,
Д
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 29 Юни 2009, 9:35

Вчера взех чисто нова сонда и я смених и пак го прави същия проглем незнам вече какво да сменям голям филм излезе това

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 29 Юни 2009, 10:42

Я като си тръгнал направи един тест на охладителната течност да видиш дали не духа от гарнитурата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 29 Юни 2009, 10:55

виж и налягането на бензиновата магистрала...


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 29 Юни 2009, 11:55

m20 има и доста капризен дебитомер ... :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 29 Юни 2009, 12:05

Дебитомера е нов охладителната система също е ок


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 29 Юни 2009, 12:18

единственото друго , което се сещам да се влияе от температурата са гарнитурите на всмукателния колектор :D

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook