що е то (намалена мощност при загрял М20)
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- милен тодоров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: ТРОЯН
що е то (намалена мощност при загрял М20)
Когато колата е студена всичко е ок но само да загрее малко и неиска да върви бях на диагностика нищо не излиза но проблема си го има даите съвет колеги някои температурен датчик да е здал багажа или ланда ама аз все си мисля че ако беше някои от тях щяха да излязат на диагностиката някои да има предложения какво друго може да е.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Като начало откачи буксата на сондата и виж какво ще стане.Нека колегите ти кажат къде са температурните датчици ,че аз не знам за този двигател.
- милен тодоров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: ТРОЯН
когато откача буксата промяна в поведението на колата няма датчиците ги знам каде са но незнам дали е от тях какво трябва да прави колата ако не е изрядна сондата
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
има една много много хубава тема тук в този подфорум която дори в момента е нагоре в списъка
там ще разбереш всичко за диагностиката на ламбдата
там ще разбереш всичко за диагностиката на ламбдата
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- милен тодоров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: ТРОЯН
благодаря колега прочетох темата самоче моя проглем е малко по различен аз несъм сигорен дали проглема ми е в сондата чесно казано гадая затова питам може прглема ми да е в нещо коренно различно от това което си мисля аз
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
именно
провряваш я....ако там всичко е наред отиваш на следващото възможно....все от някъде трябва да се започне

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
милен тодоров написа:когато откача буксата промяна в поведението на колата няма датчиците ги знам каде са но незнам дали е от тях какво трябва да прави колата ако не е изрядна сондата
Да приемем с доста голям процент на вероятност ,че не е сондата.Щом знаеш датчиците,включи буксата на датчика ,който дава информация към ECU,към датчика за приборите-би трябвало да са близо един до друг.
- милен тодоров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: ТРОЯН
значи вчера сменх датчиците с нови сондата също не с нова но я свалих от работеща кола същата работа пак ги прави същите мизерии когато е студена е ок ама като загрее и некъса да върви все 1 нещо я дърпа отзад.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравей колега,
1. Климатикът "дърпа на назад", но и топла и студена.
2. Бензиновата помпа "дърпа на назад", но и топла и студена.
3. Въздушният филтър "дърпа на назад", но и топла и студена.
4. Ваносът може да ти греши аванса, но пак не би трябвало да има разлика топло-студено (тук не съм сигурен... трябва някой по-наясно да каже дали да не изтрия тази точка...).
5. Бубините и кабелите и лулите като загреят може да дават отечка на някъде... ?
6. Катализатор, ако имаш още може съвсем да се е запушил, ама и той топъл-студен все си е запушен... ?
И накрая пак стигаме до сондата. Тя е тази дето дава различни сигнали при топло и при студено. Щом слагаш гарантирано работеща и ефект няма, значи трябва да го търсим след сондата, но по същата верига - буксата в която се включва буксата на сондата; кабелът от буксата до компа ... или там където отива; връзката там; самият компютър... и те това е май...
Поздрави и успех,
Д
1. Климатикът "дърпа на назад", но и топла и студена.
2. Бензиновата помпа "дърпа на назад", но и топла и студена.
3. Въздушният филтър "дърпа на назад", но и топла и студена.
4. Ваносът може да ти греши аванса, но пак не би трябвало да има разлика топло-студено (тук не съм сигурен... трябва някой по-наясно да каже дали да не изтрия тази точка...).
5. Бубините и кабелите и лулите като загреят може да дават отечка на някъде... ?
6. Катализатор, ако имаш още може съвсем да се е запушил, ама и той топъл-студен все си е запушен... ?
И накрая пак стигаме до сондата. Тя е тази дето дава различни сигнали при топло и при студено. Щом слагаш гарантирано работеща и ефект няма, значи трябва да го търсим след сондата, но по същата верига - буксата в която се включва буксата на сондата; кабелът от буксата до компа ... или там където отива; връзката там; самият компютър... и те това е май...
Поздрави и успех,
Д

- милен тодоров
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 22.12.2008
- Местоположение: ТРОЯН
Вчера взех чисто нова сонда и я смених и пак го прави същия проглем незнам вече какво да сменям голям филм излезе това
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
единственото друго , което се сещам да се влияе от температурата са гарнитурите на всмукателния колектор 

37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани