E34 520I 24V HELP
Модератор: Технически модератори
			23 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- FaCtoRy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.01.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: хората да гледат
- Мечтае да кара: M-POWER
E34 520I 24V HELP
НАДУВА МИ МАРКУЧИТЕ НА ОХЛАЖДАНЕТО НЯМАМ ДИФУЗОР КОИ ЩЕ Е ПРОБЛЕМА НЕ ПРЕКЪСВА КОЛАТА НЕ ЗАБИВА,ВЪРВИ Е34 520 24V  
			
		
- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E34 520I 24V HELP
FaCtoRy написа:НАДУВА МИ МАРКУЧИТЕ НА ОХЛАЖДАНЕТО НЯМАМ ДИФУЗОР КОИ ЩЕ Е ПРОБЛЕМА НЕ ПРЕКЪСВА КОЛАТА НЕ ЗАБИВА,ВЪРВИ Е34 520 24V
Да речем спукана глава или в по- добрият случай гарнитура.Губи ли антифриз,пуши ли бяло от ауспуха след като загрее.Може да премериш киселиност на антифриза за да си 100% сигурен.
- FaCtoRy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.01.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: хората да гледат
- Мечтае да кара: M-POWER
ЗНАЧИ ЕДИНИЯТ ОТ МАРКУ4ИТЕ (ГОРНИЯ) Е ЛЕКО ПУКНАТ В КРАЯ И ВЗЕ ДА СЪЛЗИ ПРИ ЗАГРЯВАНЕ НА КОЛАТА ЗАРАДИ НАЛЯГАНЕТО И ОТ КАПАЧКАТА ХВЪРЛЯШЕ , НЯКУДЕ МИ ЛИПСВА ОКОЛО 300 400 МЛ.  ВОДА ОТ ПОСЛЕДНОТО НАЛИВАНЕ ДАЛИ Е ИЗЧЕЗНАЛА ЗАШТОТО Е ИЗТЕКЛА ОТ ТЕЗИ МЕСТА ИЛИ ИМА ГАРНИТУРА ЗА СМЯНА АПАК ОТНОСНО НАЛЯГАНЕТО МИ КАЗАХА 4Е МОЖЕ ДА Е ЗАРАДИ ДИФУЗОРА НА РАДИАТОРА ЗАШТОТО ВСЕ  ЕДНО БЕЗ НЕГО РАБОТИЛ НА 50 % .......НО ДАЛИ,ДИФУЗОРА ГО НЯМАМ  
   ТОЕСТ ПЕРКАТА ВЪРТИ НО СИ ДУХА НА НЯКЪДЕ ДАЛИ НЕ ЗАГРЯВА ПОВЕ4Е ОТ НОРМАЛНОТО И ДА СТААА ТАКОВА НАЛЯГАНЕ........УШ МИ ПОКАЗВА НОРМАЛНА ТЕМ. НО ДАЛИ ПОКАЗВА ВЯРНО   ЩОТО КАТО ОТВОРЯ КАПАКА БАЯ СИ ГРЕИ......МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
 ТОЕСТ ПЕРКАТА ВЪРТИ НО СИ ДУХА НА НЯКЪДЕ ДАЛИ НЕ ЗАГРЯВА ПОВЕ4Е ОТ НОРМАЛНОТО И ДА СТААА ТАКОВА НАЛЯГАНЕ........УШ МИ ПОКАЗВА НОРМАЛНА ТЕМ. НО ДАЛИ ПОКАЗВА ВЯРНО   ЩОТО КАТО ОТВОРЯ КАПАКА БАЯ СИ ГРЕИ......МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО 
			
		 
   ТОЕСТ ПЕРКАТА ВЪРТИ НО СИ ДУХА НА НЯКЪДЕ ДАЛИ НЕ ЗАГРЯВА ПОВЕ4Е ОТ НОРМАЛНОТО И ДА СТААА ТАКОВА НАЛЯГАНЕ........УШ МИ ПОКАЗВА НОРМАЛНА ТЕМ. НО ДАЛИ ПОКАЗВА ВЯРНО   ЩОТО КАТО ОТВОРЯ КАПАКА БАЯ СИ ГРЕИ......МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
 ТОЕСТ ПЕРКАТА ВЪРТИ НО СИ ДУХА НА НЯКЪДЕ ДАЛИ НЕ ЗАГРЯВА ПОВЕ4Е ОТ НОРМАЛНОТО И ДА СТААА ТАКОВА НАЛЯГАНЕ........УШ МИ ПОКАЗВА НОРМАЛНА ТЕМ. НО ДАЛИ ПОКАЗВА ВЯРНО   ЩОТО КАТО ОТВОРЯ КАПАКА БАЯ СИ ГРЕИ......МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО 
- ///peter
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
 HX52 Holset
 MS 1 Extra - ECU
 Inovate wide band
- jullydjs
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
А ако е глава, или чезне водата, и я изкарва през ауспуха, и двигателя почва да пали по трудно, или нивото на маслото се повишава и става на боза (тоест БЯЛО)
пп. Не оставяй капачката на радиатора хлабава
			
				пп. Не оставяй капачката на радиатора хлабава
Последна промяна jullydjs на 25 Юни 2009, 16:07, променена общо 2 пъти
					
				
			
		- dokie
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
за другите работи не съм сигурен и не пиша, но за дифузора съм виждал две е34-ки без него с този двигател и си бяха с нормална работна температура и маркучи...(може би не е толкова ефективно на място в задръстване при голяма жега, но ако работи виското и е чист радиатора не би трябвало да има сериозен проблем) а за топлото - ако имаш съмнение относно стрелката - премери температурата с уред, че то и мен ме горят маркучите като ги пипам... и то доста, ама още на 80 градуса вече се появява болката...
			
		- jullydjs
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
dokie написа:за другите работи не съм сигурен и не пиша, но за дифузора съм виждал две е34-ки без него с този двигател и си бяха с нормална работна температура и маркучи...(може би не е толкова ефективно на място в задръстване при голяма жега, но ако работи виското и е чист радиатора не би трябвало да има сериозен проблем) а за топлото - ако имаш съмнение относно стрелката - премери температурата с уред, че то и мен ме горят маркучите като ги пипам... и то доста, ама още на 80 градуса вече се появява болката...
 Карал съм една година без дифузьор и не съм имал грам ядове, той не е пречка
 Карал съм една година без дифузьор и не съм имал грам ядове, той не е пречка- zvetiko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6274
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dokie написа:за другите работи не съм сигурен и не пиша, но за дифузора съм виждал две е34-ки без него с този двигател и си бяха с нормална работна температура и маркучи...(може би не е толкова ефективно на място в задръстване при голяма жега, но ако работи виското и е чист радиатора не би трябвало да има сериозен проблем) а за топлото - ако имаш съмнение относно стрелката - премери температурата с уред, че то и мен ме горят маркучите като ги пипам... и то доста, ама още на 80 градуса вече се появява болката...
Така,дифузора не е чак от такова значение-и аз съм карал без него,без проблеми.Вече му казахме какво да прави-сега да гадаем дали е от спуканият маркуч или от главата....

- kraininski
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
то спукания маркуч добре но защо го надува е по интересното...чак толкова да се задръсти радиатора та да не пропуска охладителната течност и от там да се появява налягане не ми се вярва а и това не би станало отведнъж...нека се смени маркуча и ако продължи да губи течност....главата долу....първо тая на мотора после тая на собственика  
			
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
		- FaCtoRy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.01.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: хората да гледат
- Мечтае да кара: M-POWER
ПРЕДИ ДА Е ЗЕМА КОЛАТА НЕ Е КАРАНА 6 МЕСЕЦА ДА СЕ Е ЗАПУШИЛ РАДИАТОРА....... ТРЯАА ДА Е ИЗЧАКАМ ДА ЗАГРЕЕ И ДА ОПИПАМ ЦЕЛИЯ РАДИАТОР ДА ЛИ Е ГОРЕШТ АКО ИМА ПРОПОСКИ ТРЯАА ДА Е ЗАПУШЕН ЗНА4И ТАКА МИСЛЯ ДА ПРОВЕРЯ...... 
			
		
- panchev88
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
- jullydjs
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
panchev88 написа:Капачка на разширителното казанче също е вариантНай-добре я смени, то си е консуматив
 
 
Аз все си мисля че ако радиатора е запушен колата не само ще надува ами и ще грее зверси, все пак на вън е над 20+++ градуса.
Старото ми е34 надуваше но не толкоз че да разцепи маркуч, но и го наблюдавах много, дори и покарах някой друг ден с разхлабена капачка та в резултат на това системата се нагълта яко с въздух
пп. Заложи първо на по евтините неща, смени маркуча и капачката на разширителното казанче, и да знаеш че е нормално маркучите да са ти леко твърди

- FaCtoRy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.01.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: хората да гледат
- Мечтае да кара: M-POWER
- sniper74
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
провери си глажата и се моли да е само гарнитура прожери и маслото ако о6те него е оме6ало не си закаснял но ре6и проблема жеднага да не стане по ло6о
			
		- FaCtoRy
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.01.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: хората да гледат
- Мечтае да кара: M-POWER
			23 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
