Теч на антфриз (вероятно) покрай скоростите...
Модератор: Технически модератори
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- dokie
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 862
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
 - Мечтае да кара: Е60 М5
 
Теч на антфриз (вероятно) покрай скоростите...
От както съм я взел си попийваше антифриз, ама сякаш увеличи глътката напоследък... а теч не откривах никъде.
Днес по друг повод погледнах под колата докато работи и видях как усилено капе "нещо" от две места покрай скоростите - отидох на канал и установих, че от двете страни на скоростната кутия има "специални изходчета" от които тече течност, много подобна на антифриз, но не съм 100% сигурен...(а реално няма какво да е - не е валяло, не е мита колата). Интересното теча е по-силен когато парното е на топло и намалява при студено, а спира като загася колата... другото интересно е, че течността е студена при загряла кола. Радиаторчето ли е заминало? и защо от там се отцежда
 
в купето понамирисва, ама теч вътре няма, а прозорците ги запотява от около месец само през нощта като застудее, температурата на климатроника е на топло и на auto - и то за кратко и не мазнее по стъклото. Отде да започна с диагностиката и разглабянето, че не ми се сваля цялото табло...
Благодаря!
Иван Иванов.
			
		Днес по друг повод погледнах под колата докато работи и видях как усилено капе "нещо" от две места покрай скоростите - отидох на канал и установих, че от двете страни на скоростната кутия има "специални изходчета" от които тече течност, много подобна на антифриз, но не съм 100% сигурен...(а реално няма какво да е - не е валяло, не е мита колата). Интересното теча е по-силен когато парното е на топло и намалява при студено, а спира като загася колата... другото интересно е, че течността е студена при загряла кола. Радиаторчето ли е заминало? и защо от там се отцежда
в купето понамирисва, ама теч вътре няма, а прозорците ги запотява от около месец само през нощта като застудее, температурата на климатроника е на топло и на auto - и то за кратко и не мазнее по стъклото. Отде да започна с диагностиката и разглабянето, че не ми се сваля цялото табло...
Благодаря!
Иван Иванов.
- ///MILEN
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 555
 - Регистриран на: 14.07.2006
 - Местоположение: Русе
 - Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
 
- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
- dokie
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 862
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
 - Мечтае да кара: Е60 М5
 
_65536_kb_sec_ написа:текат ти оплътненията на радиаторчето.
Струват стотинки но смяната им е бая трудна.
Тези О-пръстенчета за които бе писал в някоя тема, че са 1.80лв, ама се сваля цялото табло?
- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
dokie написа:_65536_kb_sec_ написа:текат ти оплътненията на радиаторчето.
Струват стотинки но смяната им е бая трудна.
Тези О-пръстенчета за които бе писал в някоя тема, че са 1.80лв, ама се сваля цялото табло?
не се сваля цялото табло
сваля се централната конзола около скоростния лост (значи + тази отзад) и от там има достъп до капака който скрива радиаторчето за парното. От там нататъка германските инжинери прекрасно са проектирали снадките за да се сменят тези О-пръстени без допълнително разглабяне.

- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
От това ,което е написал колегата е ясно,че е за смяна на О-пръстените.А това ,което тече покрай скоростната кутия , както казва @///MILEN  е конденз от климатика и няма нищо общо със загубата на антифриз.
			
		- dokie
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 862
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
 - Мечтае да кара: Е60 М5
 
zvetiko написа:От това ,което е написал колегата е ясно,че е за смяна на О-пръстените.А това ,което тече покрай скоростната кутия , както казва @///MILEN е конденз от климатика и няма нищо общо със загубата на антифриз.
Има логика, защото не беше топла течността...може наистина да е конденз...а и като се замисля бях минал 30-40км на климатик на градско...
Ама ако текат О-пръстените няма ли да тече вътре в купето - от както съм я купил (септември 2008) колата си попийва антифриза - приблизително 1/2 литър на месец... а в краката нямам даже и капки (само дано не вдигна мокета на пода и да се удавя...
- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
95% проблема ти е от снадката към радиаторчето, другия вариант е самия радиатор да тече
не мокри в краката защото тече по малко и защото не са ти запушени тръбичките за оттичане на конденза.
разглабяй и ги сменяй
Ето един полезен линк които също е добро напътствие:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/427855/
			не мокри в краката защото тече по малко и защото не са ти запушени тръбичките за оттичане на конденза.
разглабяй и ги сменяй
Ето един полезен линк които също е добро напътствие:
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/427855/

- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
Аз съм за тръбичките на конденза, те текат точно там до кутията и като се кара на клима като спреш и отдолу стават локвички вода -виж караи без климаютик и провери дали има текло ако не значи ти е от конденза
.
аз вчера карах на климатик ама вечерта пуснах топлото и ми се запотиха прозорците и миришеше на леш от филтъра на купето.
			
		.
аз вчера карах на климатик ама вечерта пуснах топлото и ми се запотиха прозорците и миришеше на леш от филтъра на купето.
- dokie
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 862
 - Регистриран на: 15.09.2008
 - Местоположение: Перник
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
 - Мечтае да кара: Е60 М5
 
Отворих сектора на радиаторчето - нито тече, нито е текло - няма мокро, няма мазно... всичко е чисто - някъде двигателя ще да го пие антифриза... а за теча отдолу е от конденза - така е - само на клима и потича...
			
		
			11 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
