прилашкване при смяна на скорости
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- joro_marinov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 13.04.2009
- Местоположение: Стара Загора
прилашкване при смяна на скорости
колеги този проблем си го има от както купих колата даже и на сервиз ходих но май не на правилния защото не можаха да ми кажат от какво е. когато сменям скоростите има едно прилашкване на колата коетото се усеща отзад, най осезаемо е от 1 на 2 скорост(има и странен звук и усештане на скоротния лост при включване на втора). освен това забелязах че когато колата загрее и изключвам от която и да е скорост пак прилашква че и по силно. насочете ме какво да сменям някакъв тампон на скоросната кутия ли , или от съединителя нещо.......
p.s.тампона на кардана с 6-те дупки го е сменил собственика преди мен
p.s.тампона на кардана с 6-те дупки го е сменил собственика преди мен
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз нещо не мога да си го обясня това прилашкване при изключване от скорост
Тогава няма логика да го има , хайде ако е при включване на следващата или по-долна предавка - да ,но така казано нещо не мога да си го обясня
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- joro_marinov
- Потребител
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 13.04.2009
- Местоположение: Стара Загора
можеби не го изясних но като изключвам от скорост в момента в който натисна съединителя до край и изключвам от скорост прилашква
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Аз съм със М20Б20 и при мене го има този проблем, най-вече когато изключвам от 1-ва или 2-а предавка!



Здравейте колеги,
и аз го имах този проблем и след като смених всичко по задницата той си остана. Сега за решението му: вкарватв колата на канал или вдигате на подемник изключвате от скорост хващате кардана с две ръце (точно преди диференциала) и рязко въртите ту в едната ту в другата посока ако луфта е много голям и се чува нещо като удар с леко звънтене(така беше при мен) правите следното: сваляте кората(топлинния щит) която дели средното гърне от кардана и целия кардан се открива заедно с висящия лагер. Точно където кардана излиза от висящия лагер (посока от скоростите към дифа) става дебел а в самото му начало има нещо като пръстен ламаринен с диаметъра на кардана и широчина няколко см. това е гайка която хвашате с тръбен ключ (не стискайте много че кардана е тънкостенна тръба да не го огънете) след това някой здравичък в ръцете хваща кардана за гуменото каре точно след скоростите и върти по посока обратна на часовниковата стрелка докато затегне (за посоката не съм сигурен) ама не много на моята и трябваше 1 оборот.
Ами това е дано съм помогнал
и аз го имах този проблем и след като смених всичко по задницата той си остана. Сега за решението му: вкарватв колата на канал или вдигате на подемник изключвате от скорост хващате кардана с две ръце (точно преди диференциала) и рязко въртите ту в едната ту в другата посока ако луфта е много голям и се чува нещо като удар с леко звънтене(така беше при мен) правите следното: сваляте кората(топлинния щит) която дели средното гърне от кардана и целия кардан се открива заедно с висящия лагер. Точно където кардана излиза от висящия лагер (посока от скоростите към дифа) става дебел а в самото му начало има нещо като пръстен ламаринен с диаметъра на кардана и широчина няколко см. това е гайка която хвашате с тръбен ключ (не стискайте много че кардана е тънкостенна тръба да не го огънете) след това някой здравичък в ръцете хваща кардана за гуменото каре точно след скоростите и върти по посока обратна на часовниковата стрелка докато затегне (за посоката не съм сигурен) ама не много на моята и трябваше 1 оборот.
Ами това е дано съм помогнал
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
-
проблема е в избирача на предавките мисля че е 50 лв във вари
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
хаха, пичове... залозите за съединител са 1.30.... и падат... залагайте овреме, че ще избега печалбата
късмет, колеги....

късмет, колеги....
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Владо написа:хаха, пичове... залозите за съединител са 1.30.... и падат... залагайте овреме, че ще избега печалбата![]()
късмет, колеги....
А не така.И аз съм за съединител и прилежащите му части

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Аз пък съм за липса на синхронизация между отнемането на газта и натискането на съединителя

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
joro_marinov написа:от колко време си така 4е мисля да ходя в чужбина за година и ме е страх да не ме изостави
Ами има няма половин година




- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
mitko_n1 написа:Аз пък съм за липса на синхронизация между отнемането на газта и натискането на съединителя





36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани