Проблем със Газта- тресе - на бензин си работи перфектно
Модератор: Технически модератори
			21 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- saint85
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Проблем със Газта- тресе - на бензин си работи перфектно
Здравейте колеги ей така както си карах към София усетих че колата неработи добре и почна да придръпва и няма мощност   когато спрях на място да видя - ужас направо на ниски обороти работи на 4-5 цилиндъра и почнаха да и играят оборотите а като подадеш рязко газ и глъхне даже и пука. От тука си вадя извода че има лоша смес няма хубаво изгаряне и я закарах на майстор да ми я настрой - това беше грешка за пореден път се убежадавам че това майстор е мръсна дума ( не искам да обидя никой) ама зех си колата човека вика готова е работи перфектно - баща ми я докара пред блока и аз си викам супер слизам долу паля, изчаквам малко и обръщам на газ пак ужас този път по -зле сега даже и гасне и неможе да се форсира след това реших сам да си я настроя
 когато спрях на място да видя - ужас направо на ниски обороти работи на 4-5 цилиндъра и почнаха да и играят оборотите а като подадеш рязко газ и глъхне даже и пука. От тука си вадя извода че има лоша смес няма хубаво изгаряне и я закарах на майстор да ми я настрой - това беше грешка за пореден път се убежадавам че това майстор е мръсна дума ( не искам да обидя никой) ама зех си колата човека вика готова е работи перфектно - баща ми я докара пред блока и аз си викам супер слизам долу паля, изчаквам малко и обръщам на газ пак ужас този път по -зле сега даже и гасне и неможе да се форсира след това реших сам да си я настроя
1. Погледнах въздушния филтър - направо е като нов на 2000км.
2. смених филтрите на газта
3. рестартирах компа
4. поиграх си малко с изпарителя
резултат - сега не играе обороти ама другите проблеми си остават явно не е до центровка - колеги някакви идей 
   
			 когато спрях на място да видя - ужас направо на ниски обороти работи на 4-5 цилиндъра и почнаха да и играят оборотите а като подадеш рязко газ и глъхне даже и пука. От тука си вадя извода че има лоша смес няма хубаво изгаряне и я закарах на майстор да ми я настрой - това беше грешка за пореден път се убежадавам че това майстор е мръсна дума ( не искам да обидя никой) ама зех си колата човека вика готова е работи перфектно - баща ми я докара пред блока и аз си викам супер слизам долу паля, изчаквам малко и обръщам на газ пак ужас този път по -зле сега даже и гасне и неможе да се форсира след това реших сам да си я настроя
 когато спрях на място да видя - ужас направо на ниски обороти работи на 4-5 цилиндъра и почнаха да и играят оборотите а като подадеш рязко газ и глъхне даже и пука. От тука си вадя извода че има лоша смес няма хубаво изгаряне и я закарах на майстор да ми я настрой - това беше грешка за пореден път се убежадавам че това майстор е мръсна дума ( не искам да обидя никой) ама зех си колата човека вика готова е работи перфектно - баща ми я докара пред блока и аз си викам супер слизам долу паля, изчаквам малко и обръщам на газ пак ужас този път по -зле сега даже и гасне и неможе да се форсира след това реших сам да си я настроя
1. Погледнах въздушния филтър - направо е като нов на 2000км.
2. смених филтрите на газта
3. рестартирах компа
4. поиграх си малко с изпарителя
резултат - сега не играе обороти ама другите проблеми си остават явно не е до центровка - колеги някакви идей
 
   
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
пробити мембрани на  изпарител , ако не е нов , направо си земи едно БРЦ 140кв.
			
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- saint85
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Колега аз съм с газ. инжекцион (Старгас - Поларис)- май с това трябваше да почна   колата си пали на бензин винаги и след като мине синьото обръща на газ. И аз си мисля че е изпарителя ама нали ми го правиха в Благоевград пък и като я закарах на газаджията той щеше да забележи
  колата си пали на бензин винаги и след като мине синьото обръща на газ. И аз си мисля че е изпарителя ама нали ми го правиха в Благоевград пък и като я закарах на газаджията той щеше да забележи   а не да ми вика газта ти работи перфектно ела да си я земеш
  а не да ми вика газта ти работи перфектно ела да си я земеш   да зема да го отворя тоя изпарител  и вътре какво да видя требе гумичките да са скъсани
  да зема да го отворя тоя изпарител  и вътре какво да видя требе гумичките да са скъсани  
			 колата си пали на бензин винаги и след като мине синьото обръща на газ. И аз си мисля че е изпарителя ама нали ми го правиха в Благоевград пък и като я закарах на газаджията той щеше да забележи
  колата си пали на бензин винаги и след като мине синьото обръща на газ. И аз си мисля че е изпарителя ама нали ми го правиха в Благоевград пък и като я закарах на газаджията той щеше да забележи   а не да ми вика газта ти работи перфектно ела да си я земеш
  а не да ми вика газта ти работи перфектно ела да си я земеш   да зема да го отворя тоя изпарител  и вътре какво да видя требе гумичките да са скъсани
  да зема да го отворя тоя изпарител  и вътре какво да видя требе гумичките да са скъсани  
- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- saint85
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Ами от никъде не чувам да съска или да мирише на газ освен от ауспуха - как да изпуска дюза може ли по - подробно да обесниш колега 
благодаря предварително
			благодаря предварително

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
saint85 написа:Ами от никъде не чувам да съска или да мирише на газ освен от ауспуха - как да изпуска дюза може ли по - подробно да обесниш колега
благодаря предварително
нали дюзите ти са с маркучи към всмукателя
айде сега познай от къде може да изпуска


 
или по точно да смуче въздух.

- saint85
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Стойо огледал съм всички маркучлета не изпуска от никъде - даже и пробвах като ги махна как ще се промени работата -след това ги захванах хубаво   не е от там
  не е от там
			 не е от там
  не е от тамТя таз вълшебна неква уредба.  
 
Така и трябва-да я палиш на бензин и после на таз като загрее.
За да си сигурен че не изспуска най-добре е вземи половин кофа с вода, разбий някъв шампоан нещо или прах за пране да стане хубава пяна гъста и после с гъба изстискай върху съмнителните места.
Ще видиш мехурчета ако издиша.
Виж клапана да се се бъзика нещо ако трябва го смени.Около 20 лева е.
А виж също и там некви маркучи за вакуум имаше нещо.Имах един Форд и беше се извадил и правеше некви такива ядове но пък ги правеше и на газ и на бензин.
Истината е че не мога да ти кажа със сигурност какво що,просто да си го имаш предвид.Успех!
			
		 
 
Така и трябва-да я палиш на бензин и после на таз като загрее.
За да си сигурен че не изспуска най-добре е вземи половин кофа с вода, разбий някъв шампоан нещо или прах за пране да стане хубава пяна гъста и после с гъба изстискай върху съмнителните места.
Ще видиш мехурчета ако издиша.
Виж клапана да се се бъзика нещо ако трябва го смени.Около 20 лева е.
А виж също и там некви маркучи за вакуум имаше нещо.Имах един Форд и беше се извадил и правеше некви такива ядове но пък ги правеше и на газ и на бензин.
Истината е че не мога да ти кажа със сигурност какво що,просто да си го имаш предвид.Успех!

- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
имам предвид някоя бензинова дюза,като си на газ помпата продължава да работи,прекъсва се импулса към дюзите само,може някоя от тях да не затваря добре и да пропуска бензин който бърка работата на колата на заз.изключи като включи на газ изключи релето на помпата и виж дали ще се оправи 
			
		
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
saint85 написа:Стойо огледал съм всички маркучлета не изпуска от никъде - даже и пробвах като ги махна как ще се промени работата -след това ги захванах хубавоне е от там
пробвай да направиш от вода и сапун пяна и да я сложиш около местата където влиза газовия инжекцион, за да провериш дали не смуче.
Освен това, така и така ровиш под всмукателите, погледни си вакуумите.

здр
колега аз мисля че колегата Кирил Илиев е много прав ако колата ти взима от някаде ваздух ще загуби и мощтност защото идва бедна горивна смес
			
		- saint85
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
имам предвид някоя бензинова дюза,като си на газ помпата продължава да работи,прекъсва се импулса към дюзите само,може някоя от тях да не затваря добре и да пропуска бензин който бърка работата на колата на заз.изключи като включи на газ изключи релето на помпата и виж дали ще се оправи
Благодаря за информацията колега само да попитам каде се намира това реле ? при бушоните отпред ли е ?
Мисля че има логика защото ей сега наскоро почна като съм по инерция да ми стой разхода на 4-5 и като съм на скорост и съм пуснал газта на магистралата пак имам чуството чер не изключват дюзите защото от време на време ми стои разходомера на 2 - тази аномалия съвпада точно със проблема с газта
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Toва реле може да се намира навсякъде! (Впрочем зависи за кое реле говрим... ако е оригиналното реле на помпата или е отпред или е под задната седалка, а ако говорим за реле което изключва помпата при преминаване на газ-то вече може да е навсякъде... моето го сложих в кутията при компютъра). Послушай Кирил... ако си сигурен че газовата е наред, остава действително да навлиза и бензин освен газта и затова да не работи добре...
EDIT:
Нещo в тая книга не са показали кое е релето 
 
Front Power Distribution Box
 
Rear Power Distribution Box
 
EDIT2:
Релето на помпата е в кутията на компа - ето го под номер 6301

			
		EDIT:
Нещo в тая книга не са показали кое е релето
 
 
Front Power Distribution Box
 
Rear Power Distribution Box
 
EDIT2:
Релето на помпата е в кутията на компа - ето го под номер 6301

- saint85
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Благодаря колеги след малко слизам пред нас да пробвам и ще пиша резултат  
едит 1
Между другото релето за ламбдата се намира точно до релето за за бенза дали и ми изглеждат еднакви дали са еднакви и по параметри и деята ми е дали мога да махна едното и да го пробвам дали работи на другото място
			 
едит 1
Между другото релето за ламбдата се намира точно до релето за за бенза дали и ми изглеждат еднакви дали са еднакви и по параметри и деята ми е дали мога да махна едното и да го пробвам дали работи на другото място
			21 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
