е34 загрява,въпрос?
Модератор: Технически модератори
е34 загрява,въпрос?
Здравейте,преди няколко дена се сдобих с една е34-ка и вече почнаха проблемите   
 
Всичкко беше ок,преди да я взема "собственика" отвъртя там някакъв "болт" от горе на радиатора,да се обезвъздушело нещо,че бил сменял водната помпа и не било обезвъздушено...
Карам няколко дена вече и няма проблем,като изключиме,че се скъса един мъркуч и изби водата... Оправих го,преди малко излизам покарах няма и 5-4 минути и гледам температурата в червеното Спрях за 10-на минути с мисълта да поизтине и да се върна зад блока ми за да погледна какво става... Тръгвам и сега тъкмо да паркирам и колата аха да изгасне... Отварям капака и --->
 Спрях за 10-на минути с мисълта да поизтине и да се върна зад блока ми за да погледна какво става... Тръгвам и сега тъкмо да паркирам и колата аха да изгасне... Отварям капака и --->
http://picbg.net/u/22126/26688/302863.jpg
Не,че е излезнал мъркуча,а чак се е отчупила част от радиарора 
 
Каква може да е причината за да загрее толко бързо за толко малко време? Сега предполагам следва смяна на радиатора понеже като гледам няма как да се захване мъркуча...
П.С някаква страшна "гадост" е изтекла,сигурно е сипвано нещо във радиатора 
 
п.с Парното в колата духаше само студено...
Дали съм пр**бал нещо друго 
 
Поздрави и благодаря предварително на отговорилите
			
		 
 
Всичкко беше ок,преди да я взема "собственика" отвъртя там някакъв "болт" от горе на радиатора,да се обезвъздушело нещо,че бил сменял водната помпа и не било обезвъздушено...
Карам няколко дена вече и няма проблем,като изключиме,че се скъса един мъркуч и изби водата... Оправих го,преди малко излизам покарах няма и 5-4 минути и гледам температурата в червеното
 Спрях за 10-на минути с мисълта да поизтине и да се върна зад блока ми за да погледна какво става... Тръгвам и сега тъкмо да паркирам и колата аха да изгасне... Отварям капака и --->
 Спрях за 10-на минути с мисълта да поизтине и да се върна зад блока ми за да погледна какво става... Тръгвам и сега тъкмо да паркирам и колата аха да изгасне... Отварям капака и --->
http://picbg.net/u/22126/26688/302863.jpg
Не,че е излезнал мъркуча,а чак се е отчупила част от радиарора
 
 
Каква може да е причината за да загрее толко бързо за толко малко време? Сега предполагам следва смяна на радиатора понеже като гледам няма как да се захване мъркуча...
П.С някаква страшна "гадост" е изтекла,сигурно е сипвано нещо във радиатора
 
 
п.с Парното в колата духаше само студено...
Дали съм пр**бал нещо друго
 
 
Поздрави и благодаря предварително на отговорилите

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- 
				  
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Ами колата е загряла защото е изтекла водата елементарно драги ми Уотсън и като гледам май системата ти е за яка промивка този болт който е на радиатора не е това което трябва да е там там е една малка тапичка а този болт е поредното селско изпълнение ако радиатора е здрав с остър нож зачисти 5 мм пластмасовите ивици които са на входната тръба на радиатора напъхай маркуча и стегни със скоба няма нужда да сменяш радиатора на стария ми радиатор го направих така защото и моята час се отчупи и нямах проблеми.
			
		- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- 
				  
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Нормално е.lucky7o написа:Като запаля колата и перката на радиатора почва да се върти,това нормално ли е ? (преди инцидента)
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
lucky7o написа:Като запаля колата и перката на радиатора почва да се върти,това нормално ли е ? (преди инцидента)
тази която е зацепена с мотора е напълно нормално да се върти
тази отпред наклиматика която е спомагателна - не е нормално да се върти

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- 
				  
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
В най добрия случай това там е било пукнато и се е счупило а най лошия пукната глава издухана гарнитура надува маркучите и прави беля.lucky7o написа:Ок ясно,но каква е причината да загрее? Смисъл колата първо загря и след това се "пръсна" там ... Вода си имашеСлед като загря,спрях,отворих капака и всичко си беше на мястото... А след това вече е избило от там...
LiTtLeRoCk написа:В най добрия случай това там е било пукнато и се е счупило а най лошия пукната глава издухана гарнитура надува маркучите и прави беля.lucky7o написа:Ок ясно,но каква е причината да загрее? Смисъл колата първо загря и след това се "пръсна" там ... Вода си имашеСлед като загря,спрях,отворих капака и всичко си беше на мястото... А след това вече е избило от там...
 Каза ми да не я карам на газ защото се се издували мъркучите...
  Каза ми да не я карам на газ защото се се издували мъркучите...
Било някаква мембрана на изпарителя най-вероятно...
Май не е било само на газ
 
 
Има ли вариянт да разбера каква е причината? А и няколко дена я карам,защо до сега не се "издуха" тези мъркучи
 
 
Дайте съвет какво да права
 
 
Слизам,слагам мъркуча,пълня радятора с вода и паля ?
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
- 
				  
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
lucky7o написа:LiTtLeRoCk написа:В най добрия случай това там е било пукнато и се е счупило а най лошия пукната глава издухана гарнитура надува маркучите и прави беля.lucky7o написа:Ок ясно,но каква е причината да загрее? Смисъл колата първо загря и след това се "пръсна" там ... Вода си имашеСлед като загря,спрях,отворих капака и всичко си беше на мястото... А след това вече е избило от там...
Каза ми да не я карам на газ защото се се издували мъркучите...
Било някаква мембрана на изпарителя най-вероятно...
Май не е било само на газ
Има ли вариянт да разбера каква е причината? А и няколко дена я карам,защо до сега не се "издуха" тези мъркучи
Дайте съвет какво да права
Слизам,слагам мъркуча,пълня радятора с вода и паля ?
Това е вярно ако мембраната на изпарителя е спукана вкарва газ във водната система водата не може да циркулира правилно и е напълно възможно да е станало от мембраната на изпарителя.
Ами да като за начало слизаш слагаш маркуча пълниш с вода палиш и обезвъздушаваш хубаво и ако пак се получи същото честито на победителя.
- kirililiev
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
мисля че проблема може да излезе доста по дълбок.с тези обяснения и развъртане на болта преди да я купиш  има някаква интрига,просто може колата да си надува,с обясненията за мембраната на изпарителя.....
 има някаква интрига,просто може колата да си надува,с обясненията за мембраната на изпарителя.....  
и да не земеш да напълниш радиатора догоре
			
		 има някаква интрига,просто може колата да си надува,с обясненията за мембраната на изпарителя.....
 има някаква интрига,просто може колата да си надува,с обясненията за мембраната на изпарителя.....  
и да не земеш да напълниш радиатора догоре

Колега препоръчвам ти следното
1. Докато оправиш проблема просто забрави че имаш газова уредба (спри газта от бутилката)
2. Провери дали наистина е сменена водната помпа (корпуса и е още лъскав ако е нова/сменяна скоро)
3. Провери термостата (дори по-добре след този инцидент го смени)
4. Промий цялата система до чиста вода (сега е момента)
5. Като свалиш радиатора (*) го измий (и този на климатика) от вътре на вън хубаво между ламелите (сигурно е задръстен)
6. Като сглобиш всичко обезвъздуши хубаво системата и виж надува ли (твърди ли са) маркучите
7. Покарай малко без газ и после почвай експериментите с мембрани и др. въпреки, че моето мнение за газта е меко казано отрицателно ...
(*) ако можеш да си го позволиш смени радиатора дори със втора употреба за да се возиш а не да седиш на тръни (този с вече счупен щуцер си е мъртвец и бомба със закъснител)
PS Този болт вместо пробката за обезвъздъшаването говори красноречиво за мърлявщината и техническата неграмотност на бившия собственик, за това си провери масла, хидравлика, спирачки и ходова част за да знаеш от къде почваш
Успех и не се плаши ще се оправят нещата
			
		1. Докато оправиш проблема просто забрави че имаш газова уредба (спри газта от бутилката)
2. Провери дали наистина е сменена водната помпа (корпуса и е още лъскав ако е нова/сменяна скоро)
3. Провери термостата (дори по-добре след този инцидент го смени)
4. Промий цялата система до чиста вода (сега е момента)
5. Като свалиш радиатора (*) го измий (и този на климатика) от вътре на вън хубаво между ламелите (сигурно е задръстен)
6. Като сглобиш всичко обезвъздуши хубаво системата и виж надува ли (твърди ли са) маркучите
7. Покарай малко без газ и после почвай експериментите с мембрани и др. въпреки, че моето мнение за газта е меко казано отрицателно ...
(*) ако можеш да си го позволиш смени радиатора дори със втора употреба за да се возиш а не да седиш на тръни (този с вече счупен щуцер си е мъртвец и бомба със закъснител)
PS Този болт вместо пробката за обезвъздъшаването говори красноречиво за мърлявщината и техническата неграмотност на бившия собственик, за това си провери масла, хидравлика, спирачки и ходова част за да знаеш от къде почваш
Успех и не се плаши ще се оправят нещата

- predel
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Като я направиш - направи проба за наличие на газове в охладителната течност и ако има.... аз бих я върнал на продавача и бих си търсил друга...
			Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 
		
- golov_bg
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
тоя радиатор не е ли малък за този мотор или си е стандартния за тдс??
			Dirty Hands are a Sign of Clean Money
		- Vlados
- с две лица
- 
				  
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
То и газовата му уредба не е стандартната за тдс...golov_bg написа:тоя радиатор не е ли малък за този мотор или си е стандартния за тдс??

- TheBlame
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 337
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше e34 520
- Мечтае да кара: E34 535
същата глупост и на мен ми се случи преди 2 месеца ... карам си я колата и загравя отварям и пипам тоя маркуч дето на тебе ти е избягал и той хоп ми остана в ръката  от там нов радиатор за който дадох 260 лв(казвам по спомен) и всичко се оправи
  от там нов радиатор за който дадох 260 лв(казвам по спомен) и всичко се оправи 
			 от там нов радиатор за който дадох 260 лв(казвам по спомен) и всичко се оправи
  от там нов радиатор за който дадох 260 лв(казвам по спомен) и всичко се оправи 
За да станеш хищник трябва опонента ти да е хищник !
Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
		Когато има колебание,няма решение !
Няма лека война!
Целта винаги е да унищожиш врагът!
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯЙ
Алчността убива всички !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	 
			



 
