Странен проблем с Е34 (теч на масло)
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
Странен проблем с Е34 (теч на масло)
Колеги, днес като отидох на работа, забелязах, че капе масло от долу. Веднага си помеслех да не е от пропката, но не оказа се, че когато колата е запалена, масло н тече. Обаче като я огася започва. На какво може да се дължи това 



- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
От каде точно капе колега ? виж да не е от гарнитурата на картера друго немога да се сетя щом отгоре мотора е чист 
- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
Ясно, ама ако е спукана гарнитурата ще си тече постоянно. А при моя проблем като е запалена не тече. 


- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
Колега за дизела незнам но аз карам 520i и при мен се получава същото - на място тече,а в движение не.Ходих при моя майстор и се оказа че при мен тече от гарнитурата и опрастените на масления филтър но не от горната страна където се вади филтара а от долната страна на стойката на филтъра.Понеже съм с ново мосло и не било голяма белята гарнитурата с опрастените ще ги сменя когато сменям маслото щото при мен тече савсем малко.Дано съм помогнал 

BMW M-POWER
- AceMF
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 94' 525тдс
- Мечтае да кара: совалка
- saint85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 22.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw X3 Е83 М47
- Мечтае да кара: bmw X3 Е83 М47
- Детайли за колата: bmw X3 Е83 М47N 2.0d
Като е запалена, няма много масло в картера.
Погледни утре на светло отдолу и ще разбереш това за масления филтър е доста възможно ама там би трябвало и от горе да се вижда
- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
kalin4o1986 написа:Колега за дизела незнам но аз карам 520i и при мен се получава същото - на място тече,а в движение не.Ходих при моя майстор и се оказа че при мен тече от гарнитурата и опрастените на масления филтър но не от горната страна където се вади филтара а от долната страна на стойката на филтъра.Понеже съм с ново мосло и не било голяма белята гарнитурата с опрастените ще ги сменя когато сменям маслото щото при мен тече савсем малко.Дано съм помогнал
Колега благодаря ти, явно нещо такова се е получило защото аз преди месец сменях маслото.


- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Ако тече на място е гарнитурата на картера или датчика или щеката,кадето има най-много масло когато е огасен мотора.
Ако е от стоиката на масления филтър,ще тече в движение и то с по-голяма скорост при по-голямо налягане на маслото.Там разглабането е много,но и на каретера не е лесно.
Ако е от стоиката на масления филтър,ще тече в движение и то с по-голяма скорост при по-голямо налягане на маслото.Там разглабането е много,но и на каретера не е лесно.
- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
При мен се вижда ясно че е от там,но в движение не тече въпреки че налягането е голямо а тече само като е угасена.Незнам защо
можеби щотот кото е угася и маслото започва да се стича надолу към картера.
BMW M-POWER
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
kalin4o1986 написа:можеби щотот кото е угася и маслото започва да се стича надолу към картера.
Взимаш оригинална гарнитура за 7.50лв от БМВ и два "О" прастена и яко разглабане
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
***BMW-FEN*** написа:Ясно, ама ако е спукана гарнитурата ще си тече постоянно. А при моя проблем като е запалена не тече.
логи4но колега маслото тогава е горе като загасиш се сти4а кам картера

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- ***BMW-FEN***
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 15.03.2009
- Местоположение: София
Ами днес отидох в сермиза и я качиха на стенд. Оказа се, че няма теч просто ми доляха масло и почакаха да видят дали тече. И самите майстори не можаха да си обяснят как вчера е текло а днес и капка да няма. Много странно
После като се брибрах отново стоях да видя дали тече, но нито капчица
После като се брибрах отново стоях да видя дали тече, но нито капчица

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Апък моята си олива от гарнитурата на картера ама... та е вече 40K km... то трябва да сваля мотора, че да я сменя тая гарнитура, заеби...
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани