Проблем с акумулатора

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E46
Детайли за колата: 328ise

Проблем с акумулатора

Мнение от scorpioncho13 » 06 Мар 2009, 4:11

:help: :help: :help: Колеги имам проблем с акумолатора ! От 2 години я имам моита кола и сега ми се наложи да махна акумулатора да го позаредия малко обаче като го махна и после да кажем на сутринта го сложа и 2 дена не може да влезе колата в убороти ниякои може ли да каже дали се е зблъсквал с тоия проблем направо е дразнещо да седиш на светофара и постояно да палиш и да береш срам :roll: :help: :help: :help:


Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 313tds

Мнение от E34 - Fanatic » 06 Мар 2009, 7:33

Ами акомулатора ти май е разреден и си иска нов. :) :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Re: Проблем с акумулатора

Мнение от the_gate » 06 Мар 2009, 7:46

scorpioncho13 написа::.... и сега ми се наложи да махна акумулатора да го позаредия малко обаче като го махна и после да кажем на сутринта го сложа и 2 дена не може да влезе колата в обороти

...по скоро около 20/30 км колата се тества и е нормално да се държи така( да и падат или да и се вдигат оборотите) ;)

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 06 Мар 2009, 8:28

Някъде пишат, че са необходими 100-тина км компютъра да се самообучава като е свалян акумулатора докато заработи нормално. Не съм напълно сигурен, при мен си заработва веднага, може би Мотроника се плаши от това купе е21, просто никога не са му обяснявали как да се самообучава на този модел, той милия сигурно не е чувал за е21 :conf: . Дано е това, покарай малко и се моли.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 06 Мар 2009, 8:50

Нормално е да се държи малко по-странно мотора, не се притеснявай. Както вече ти казаха-компютъра се самообучава :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Проблем с акумулатора

Мнение от tsb_bg » 06 Мар 2009, 9:02

scorpioncho13 написа:... сега ми се наложи да махна акумулатора да го позаредия малко обаче като го махна и после да кажем на сутринта ...:


Колега ако акумулатора е в ред (държи ток, няма мъртви клетки и т.н) и зареждането (генератор, четки, регулатор на напрежението, ремък и т.н.) е в ред при нормална експлоатация НЕ Е НЕОБХОДИМО той да се зарежда извън автомобила.

Ако акумулатора е "паднал" и генератора не може да го зареди в движение, зареждането му извън автомобила е безмислено, защото той просто си е заминал. Ако това се случи зимата (на студа) има някакъв шанс като се стопли времето да поработи още известно време, но ако това се случи при сравнително топло време нищо не може да го върне.

Освен това не трябва да се забравя, че акумулатора е важна и неразделна част от електрическата система на автомобила и не се ползва само при палене на двигателя, а представлява "буфер" който поема разликите при включване и изключване на различни консуматори (а при нашите автомобили такива има обилно) и "работи" непрекъснато от паленето до гасенето на двигателя, дори и при изгасен двигател и заключен автомобил :D

В този смисъл, ползването на изтощен акумулатор е опасно за нормалната работа на електрониката на автомобила, дори и акумулатора да успее да завърти стартера при паленето на двигателя.

Моя съвет е да не си правите експерименти а да сменяте акумулатора още при първите признаци, че сие тръгнал. В случая най-малкия проблем са ядовете ако сутринта не запали, но ако се прецака ECU, ABS, LCM или някой от другите електронни модули тогава става дебело...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 06 Мар 2009, 10:12

:yes:
Изображение Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E46
Детайли за колата: 328ise

Мнение от scorpioncho13 » 06 Мар 2009, 13:02

Да разбирам но акумулатора ми е нов на 1 година е небитрябвало да е от него :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 06 Мар 2009, 13:16

каква марка е тоя ми ти акумулатор и колко амперчаса е ?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 06 Мар 2009, 14:32

На моята вчера се бе реснал компа - това от утечка 50мА и комбинацията със 150Вата музика (само докато работи колата - зарежда нормално: 14.1 волта 140А алтернатор) и покой 2 дни. Акумулатора е Монбат 63Ач. на 4 месеца.
Резултат: на бензин 2-3 км придръпваше леко и малко припука, след което се оправи. На газ (инжекция) беше мъка да се кара - не държи обороти, претриса, не дърпа - след като загря пак не се оправи. Загасих я и като я запалих всичко бе ОК.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Мар 2009, 16:59

dokie написа:На моята вчера се бе реснал компа ...


При смяна на акумулатора се опитайте да подготвите всичко (да осигурите достъп, да разкачите фиксиращите планки и т.н.) и да извършите процедурата за 2-3 минути (или възможно най-бързо).

Ако не успеете или по други причини колата е седяла по-дълго време без акумулатор, като го закачите не се опитвайте да запалите веднага, а изчакайте поне 5-10 минути.
Това до голяма степен спестява описаните аномалии с електрониката при палене след по-дълъг престой без акумулатор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 06 Мар 2009, 18:17

аз също така съм брал ядове, и вече не откачам акумулатор ако се наложи с кабели и друг акумулатор и тогава свалям да зареждам
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E46
Детайли за колата: 328ise

Мнение от scorpioncho13 » 06 Мар 2009, 21:27

Ми акумулатора е ИСКРА и е 62 ампера не мислия че в него е проблема :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 06 Мар 2009, 22:39

Колега, само да те питам ти като сваляше акумулатора гледаше ли първо кой полюс откачаш ? Това е от голямо значение .Ако си объркал процедурите след това ще имаш големи главоболия с електрониката .

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2714
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 06 Мар 2009, 22:46

:shock: :conf: :shock:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook