Проблем с акумулатора
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- scorpioncho13
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Детайли за колата: 328ise
Проблем с акумулатора







- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
Re: Проблем с акумулатора
scorpioncho13 написа::.... и сега ми се наложи да махна акумулатора да го позаредия малко обаче като го махна и после да кажем на сутринта го сложа и 2 дена не може да влезе колата в обороти
...по скоро около 20/30 км колата се тества и е нормално да се държи така( да и падат или да и се вдигат оборотите)

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Някъде пишат, че са необходими 100-тина км компютъра да се самообучава като е свалян акумулатора докато заработи нормално. Не съм напълно сигурен, при мен си заработва веднага, може би Мотроника се плаши от това купе е21, просто никога не са му обяснявали как да се самообучава на този модел, той милия сигурно не е чувал за е21
. Дано е това, покарай малко и се моли.

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Нормално е да се държи малко по-странно мотора, не се притеснявай. Както вече ти казаха-компютъра се самообучава 

Re: Проблем с акумулатора
scorpioncho13 написа:... сега ми се наложи да махна акумулатора да го позаредия малко обаче като го махна и после да кажем на сутринта ...:
Колега ако акумулатора е в ред (държи ток, няма мъртви клетки и т.н) и зареждането (генератор, четки, регулатор на напрежението, ремък и т.н.) е в ред при нормална експлоатация НЕ Е НЕОБХОДИМО той да се зарежда извън автомобила.
Ако акумулатора е "паднал" и генератора не може да го зареди в движение, зареждането му извън автомобила е безмислено, защото той просто си е заминал. Ако това се случи зимата (на студа) има някакъв шанс като се стопли времето да поработи още известно време, но ако това се случи при сравнително топло време нищо не може да го върне.
Освен това не трябва да се забравя, че акумулатора е важна и неразделна част от електрическата система на автомобила и не се ползва само при палене на двигателя, а представлява "буфер" който поема разликите при включване и изключване на различни консуматори (а при нашите автомобили такива има обилно) и "работи" непрекъснато от паленето до гасенето на двигателя, дори и при изгасен двигател и заключен автомобил

В този смисъл, ползването на изтощен акумулатор е опасно за нормалната работа на електрониката на автомобила, дори и акумулатора да успее да завърти стартера при паленето на двигателя.
Моя съвет е да не си правите експерименти а да сменяте акумулатора още при първите признаци, че сие тръгнал. В случая най-малкия проблем са ядовете ако сутринта не запали, но ако се прецака ECU, ABS, LCM или някой от другите електронни модули тогава става дебело...
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
- scorpioncho13
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Детайли за колата: 328ise
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
каква марка е тоя ми ти акумулатор и колко амперчаса е ?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
На моята вчера се бе реснал компа - това от утечка 50мА и комбинацията със 150Вата музика (само докато работи колата - зарежда нормално: 14.1 волта 140А алтернатор) и покой 2 дни. Акумулатора е Монбат 63Ач. на 4 месеца.
Резултат: на бензин 2-3 км придръпваше леко и малко припука, след което се оправи. На газ (инжекция) беше мъка да се кара - не държи обороти, претриса, не дърпа - след като загря пак не се оправи. Загасих я и като я запалих всичко бе ОК.
Резултат: на бензин 2-3 км придръпваше леко и малко припука, след което се оправи. На газ (инжекция) беше мъка да се кара - не държи обороти, претриса, не дърпа - след като загря пак не се оправи. Загасих я и като я запалих всичко бе ОК.
dokie написа:На моята вчера се бе реснал компа ...
При смяна на акумулатора се опитайте да подготвите всичко (да осигурите достъп, да разкачите фиксиращите планки и т.н.) и да извършите процедурата за 2-3 минути (или възможно най-бързо).
Ако не успеете или по други причини колата е седяла по-дълго време без акумулатор, като го закачите не се опитвайте да запалите веднага, а изчакайте поне 5-10 минути.
Това до голяма степен спестява описаните аномалии с електрониката при палене след по-дълъг престой без акумулатор.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
аз също така съм брал ядове, и вече не откачам акумулатор ако се наложи с кабели и друг акумулатор и тогава свалям да зареждам
- scorpioncho13
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Детайли за колата: 328ise
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Колега, само да те питам ти като сваляше акумулатора гледаше ли първо кой полюс откачаш ? Това е от голямо значение .Ако си объркал процедурите след това ще имаш големи главоболия с електрониката .
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2714
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани