може ли ... / M50 с "модерни" колектори ;)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

може ли ... / M50 с "модерни" колектори ;)

Мнение от E34Power » 03 Мар 2009, 23:19

Да питам аз , може ли на Е34 с двигател М50В20 без ванус да му се присади всмукателен колектор от М52В20 със ванус и изпускателен колектор от с50б30 също с ванус, много ми е интересно някой правил ли го е това ;) :?: :?: :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 04 Мар 2009, 8:27

КОлега, аз не съм го пробвал, но мисля, че няма да стане... все пак колектора на М52 стои "по-изкривен" в сравнение с този на М50 :roll: Не знам, но така като ги гледам все си мсиля, че няма да паснат...
Изображение
By BPAHKOB

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 04 Мар 2009, 9:32

Бате Венци, мисля че имаше едно шано е36 м50 с колектор от м52 някъде в продава, но дали беше м52 със сменен капак на главата или беше м50 с колектор от м52 :?: никой не знае. Според мен най добре е да сравниш двата на живо дето се вика, а и май ще се наложи и някоя дупка да позапушиш на м52 колектора, ма най добре от м50 б25 да сложиш

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Мар 2009, 10:10

Удве й раздадох мръсната газ на колата на Венци и останах много приятно изненадан :arrow: той така или иначе е вече с М52-ковия колектор , снимка ще има тук по-късно и в момента се чувства разлика първо и най-вече във високите обороти ,там където се превключва на следваща по-висока предавка.Поведението на мотора му в момента ми напомня доста на М52 ,като карам кабриото и там се кефя на факта ,че от втора на трета няма никакво заглъхване ,както и нагоре ... При М50 всмукателния колектор е с къси и широки тръби , конфигурация с която най-вероятно инжинерите са искали да помогнат на динамиката в ниските и средните честоти на въртене.При тях има къс път на въздуха до главата , но при високи честоти когато се превключи следващата предавка в първия момент при подаване на пълна газ се получава разреждане (вакум) в тръбите за малко време ,което влошава пълненето ...

При М52 тръбите са доста по-дълги, извити са и са с малко по-малък диаметър (говорим за сравнение М50В20 към М52В20).При тази конфигурация има отчетливо резонансно пълнене - винаги остава достатъчно въздух в тръбите ,който при следваща предавка и пълна газ постъпва моментално в главата и оттам в цилиндрите.Това според мен е последното стъпало преди т.нар. еър боксове използвани при двигателите на Mоторшпорт , приом с който може да се извади още малко въртящ момент от двигателя в по-ниски честоти на въртене.

Сега според мен обаче трябва да се направят някои настройки по управлението на двигателя,за да може всичко това да се ползва максимално целесъобразно.Скоро ще направим и замерване да видим с колко ще ме минава :D Яд ме е само ,че преди това не се замерихме за да става ясно къде и какво точно се случва


Георги Пенчев
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 04 Мар 2009, 17:58

Здравейте колеги,

изникват два въпроса:

1. Кой дебитомер ще се сложи - от М52 или от М50?
2. Коя дроселна клапа?

:confused:
А, сега де?

Поздрави,
Д
Изображение

Red Fanatic
Аватар
Мнения: 1034
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Русе, София и Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е34 М50B20
Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG

Мнение от BoLiViV » 04 Мар 2009, 20:12

ddddk написа:Здравейте колеги,

изникват два въпроса:

1. Кой дебитомер ще се сложи - от М52 или от М50?
2. Коя дроселна клапа?

:confused:
А, сега де?

Поздрави,
Д


1. С този от М50!!
2. С тазни от М50 но с малко бонусче!!
:winky: :winky:
Изображение

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 04 Мар 2009, 21:58

може, с много труд всичко се постига ;)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 04 Мар 2009, 22:08

а газова на тия пласмасови колектори дали може да се сложи :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Golf killer
Аватар
Мнения: 675
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: гр. София/Видин

Мнение от E34Power » 04 Мар 2009, 22:25

може :mhihi: и ако е газов ижекцион може да си правиш чудеса с него ;) ама няма :confused:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Мар 2009, 23:36

Венци , да не съм чул повече за домакински пособия по твойта колица :mhihi:
Имаш си толкова икономична кола :D

Като се върна от командировка ще се замерим ,че ми е много интересно какво се случва реално с твойта кола вече :help:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Мар 2009, 0:03

А на тази първата снимка за какво е това на изпускателните колектори? :roll:

_65536_kb_sec_ написа:а газова на тия пласмасови колектори дали може да се сложи :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Може.
Последна промяна Ненко Вранков на 05 Мар 2009, 8:43, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 05 Мар 2009, 0:20

За отнемане на топлината ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 05 Мар 2009, 8:44

Шефе, обясни малко по-подробно? Каква е идеята, какво печелим :roll:

Postman написа:Погледни тук за справка:
Термоизолационна лента


Благодаря! Много полезна информация :)
Излиза, че не е за отнемане на топлината, а предпазва да не се отдаде :)
Последна промяна Ненко Вранков на 05 Мар 2009, 9:10, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 05 Мар 2009, 8:52

dj_ennsy_1 написа:Шефе, обясни малко по-подробно? Каква е идеята, какво печелим :roll:

Погледни тук за справка:
Термоизолационна лента

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Мнение от LiTtLeRoCk » 05 Мар 2009, 9:27

S_h_e_f_a написа:За отнемане на топлината ;)

Грешка термо лентата запазва топлината в изпускателните колектори а не я отнема действа като изолация.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook