може ли ... / M50 с "модерни" колектори ;)
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
може ли ... / M50 с "модерни" колектори ;)
Да питам аз , може ли на Е34 с двигател М50В20 без ванус да му се присади всмукателен колектор от М52В20 със ванус и изпускателен колектор от с50б30 също с ванус, много ми е интересно някой правил ли го е това





- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
КОлега, аз не съм го пробвал, но мисля, че няма да стане... все пак колектора на М52 стои "по-изкривен" в сравнение с този на М50
Не знам, но така като ги гледам все си мсиля, че няма да паснат...
By BPAHKOB


By BPAHKOB
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Бате Венци, мисля че имаше едно шано е36 м50 с колектор от м52 някъде в продава, но дали беше м52 със сменен капак на главата или беше м50 с колектор от м52
никой не знае. Според мен най добре е да сравниш двата на живо дето се вика, а и май ще се наложи и някоя дупка да позапушиш на м52 колектора, ма най добре от м50 б25 да сложиш

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Удве й раздадох мръсната газ на колата на Венци и останах много приятно изненадан
той така или иначе е вече с М52-ковия колектор , снимка ще има тук по-късно и в момента се чувства разлика първо и най-вече във високите обороти ,там където се превключва на следваща по-висока предавка.Поведението на мотора му в момента ми напомня доста на М52 ,като карам кабриото и там се кефя на факта ,че от втора на трета няма никакво заглъхване ,както и нагоре ... При М50 всмукателния колектор е с къси и широки тръби , конфигурация с която най-вероятно инжинерите са искали да помогнат на динамиката в ниските и средните честоти на въртене.При тях има къс път на въздуха до главата , но при високи честоти когато се превключи следващата предавка в първия момент при подаване на пълна газ се получава разреждане (вакум) в тръбите за малко време ,което влошава пълненето ...
При М52 тръбите са доста по-дълги, извити са и са с малко по-малък диаметър (говорим за сравнение М50В20 към М52В20).При тази конфигурация има отчетливо резонансно пълнене - винаги остава достатъчно въздух в тръбите ,който при следваща предавка и пълна газ постъпва моментално в главата и оттам в цилиндрите.Това според мен е последното стъпало преди т.нар. еър боксове използвани при двигателите на Mоторшпорт , приом с който може да се извади още малко въртящ момент от двигателя в по-ниски честоти на въртене.
Сега според мен обаче трябва да се направят някои настройки по управлението на двигателя,за да може всичко това да се ползва максимално целесъобразно.Скоро ще направим и замерване да видим с колко ще ме минава
Яд ме е само ,че преди това не се замерихме за да става ясно къде и какво точно се случва
Георги Пенчев

При М52 тръбите са доста по-дълги, извити са и са с малко по-малък диаметър (говорим за сравнение М50В20 към М52В20).При тази конфигурация има отчетливо резонансно пълнене - винаги остава достатъчно въздух в тръбите ,който при следваща предавка и пълна газ постъпва моментално в главата и оттам в цилиндрите.Това според мен е последното стъпало преди т.нар. еър боксове използвани при двигателите на Mоторшпорт , приом с който може да се извади още малко въртящ момент от двигателя в по-ниски честоти на въртене.
Сега според мен обаче трябва да се направят някои настройки по управлението на двигателя,за да може всичко това да се ползва максимално целесъобразно.Скоро ще направим и замерване да видим с колко ще ме минава

Георги Пенчев
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
изникват два въпроса:
1. Кой дебитомер ще се сложи - от М52 или от М50?
2. Коя дроселна клапа?
А, сега де?
Поздрави,
Д
изникват два въпроса:
1. Кой дебитомер ще се сложи - от М52 или от М50?
2. Коя дроселна клапа?

А, сега де?
Поздрави,
Д

- BoLiViV
- Red Fanatic
-
- Мнения: 1034
- Регистриран на: 11.04.2005
- Местоположение: Русе, София и Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М50B20
- Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
- Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG
ddddk написа:Здравейте колеги,
изникват два въпроса:
1. Кой дебитомер ще се сложи - от М52 или от М50?
2. Коя дроселна клапа?
![]()
А, сега де?
Поздрави,
Д
1. С този от М50!!
2. С тазни от М50 но с малко бонусче!!



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Венци , да не съм чул повече за домакински пособия по твойта колица
Имаш си толкова икономична кола
Като се върна от командировка ще се замерим ,че ми е много интересно какво се случва реално с твойта кола вече
Георги Пенчев

Имаш си толкова икономична кола

Като се върна от командировка ще се замерим ,че ми е много интересно какво се случва реално с твойта кола вече

Георги Пенчев
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
А на тази първата снимка за какво е това на изпускателните колектори?
Може.

_65536_kb_sec_ написа:а газова на тия пласмасови колектори дали може да се сложи![]()
![]()
![]()
![]()
Може.
Последна промяна Ненко Вранков на 05 Мар 2009, 8:43, променена общо 1 път
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Шефе, обясни малко по-подробно? Каква е идеята, какво печелим
Благодаря! Много полезна информация
Излиза, че не е за отнемане на топлината, а предпазва да не се отдаде

Postman написа:Погледни тук за справка:
Термоизолационна лента
Благодаря! Много полезна информация

Излиза, че не е за отнемане на топлината, а предпазва да не се отдаде

Последна промяна Ненко Вранков на 05 Мар 2009, 9:10, променена общо 2 пъти
dj_ennsy_1 написа:Шефе, обясни малко по-подробно? Каква е идеята, какво печелим
Погледни тук за справка:
Термоизолационна лента
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
S_h_e_f_a написа:За отнемане на топлината
Грешка термо лентата запазва топлината в изпускателните колектори а не я отнема действа като изолация.
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани