Филтър въздушен и горивен?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Филтър въздушен и горивен?

Мнение от Иван Стоянов » 28 Фев 2009, 12:33

Здравейте.Ми да задам един малко може би тъп въпрос.?Голяма простотиийка ли е да се сменят въздушен и горивен филтър през една смяна на маслото?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Филтър въздушен и горивен?

Мнение от Peter Angelov » 28 Фев 2009, 12:37

Иван Стоянов написа:Здравейте.Ми да задам един малко може би тъп въпрос.?Голяма простотиийка ли е да се сменят въздушен и горивен филтър през една смяна на маслото?


Здрасти колега, за горивния мисля че няма проблем :!: Все пак зависи от къде слагаш нафта и на колко км. сменяш консумативи. За въздушния е задължителна смяната, колата се ражда направо особенно в нашите условия на каране...

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 28 Фев 2009, 12:41

Като гледам си от София, за това след като си смениш въздушния, отвори го след 5000 км. само да го погледнеш и прецени колко често трябва да го сменяш - ще се изненадаш. А за горивния - ако сипваш нафта, дори и с гарантиран произход от туби, шишета и други подобни, е задължително да го сменяш с маслото.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 28 Фев 2009, 17:17

Че той въздушния ми излезе 8.50 с отстъпки (направо без пари за габаритите си). Е, горивният е малко по-скъп - и все пак както Vlados написа - важно е какво сипваш - предполагам ако е от туби прецеждаш през фуния с цедка, че какви л**на има в нафтата, а и в самите туби (нз на колко години, никога промивани :) )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 01 Мар 2009, 21:59

dokie написа:Че той въздушния ми излезе 8.50 с отстъпки (направо без пари за габаритите си). Е, горивният е малко по-скъп - и все пак както Vlados написа - важно е какво сипваш - предполагам ако е от туби прецеждаш през фуния с цедка, че какви л**на има в нафтата, а и в самите туби (нз на колко години, никога промивани :) )

Просто питах,ама дизеловия въздушен е 30-35лв Бош.А с отстъпки свиркай като има ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 02 Мар 2009, 0:30

То този моя не е Бош - нз някакъв куче марка, ама ми върши перфектна работа, дори и да се наложи на 5К да го сменя... реалната му цена беше към 11лв - т.е. не е толкова скъп - предполагам ако потърся Бош няма да ми излезе толкова евтино. А и съм на мнение, че по-добре да си дам парите за оригинални свещи (примерно) отколкото за оригинални филтри - какво толкова им е оригиналното се чудя.
От това магазинче, където пазарувам такива дребни работи (и не толкова дребни за Фиата :) ) ми правят отстъпки от и без това нереално високите цени на частите.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook