Проблем с оборотите!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Проблем с оборотите!!!

Мнение от Joro2004 » 17 Ное 2004, 14:39

Здравейте на всички! Значи имам следният проблем. При изключване от скорост оборотите ми падат до 1200-1300 и от там доста бавно до нормалните 800. На какво може да се дължи? Някой да е имал такъв проблем? Благодаря ви предварително!
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 535dA LCI

Мнение от simeon » 17 Ное 2004, 15:07

това ти е смукача, който би трябвало да спре да го прави когато колата ти позагрее. ако след като загрее пак се получава същото трябва да си зачистиш някаква дюза, ама не се сещам как се казваше. ако и това не е???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 17 Ное 2004, 17:50

.
Последна промяна steeN на 24 Фев 2021, 23:25, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 17 Ное 2004, 18:17

Няма смукач. Има регулатор на празните обороти дето можеби трябва да се зачисти. По добре иди в сервиз да ти го промият.
Иначе като седи на едно място сменя ли оборотите ?
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 17 Ное 2004, 18:36

.
Последна промяна steeN на 24 Фев 2021, 23:25, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 17 Ное 2004, 18:50

имат имат нещо подобно зашото като запалис дига оборотите до 1100 някаде и така докато не ка4и температурата малко поне тогава ако няма смука4 каквое ?????????????????????????????? дори и мотор4ето което е за оборотите да го прави пак сие вид смука4 така4е
ИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

Мнение от Joro2004 » 17 Ное 2004, 22:06

Когато колата е на празен ход , на едно място, оборотите не се променят, обаче когато спра и изключа от скорост държи 1300 оборота няколко секунди и едва след това падат. Нещо ги държи известно време, но незнам какво. Благодаря. Пишете ако знаете нещо друго. Направих си сам много хубав филтър за въздуха в купето, но ще пиша в нова тема, та да го видят всички.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 17 Ное 2004, 22:58

батка ако беше като моя мотор стях да ти кажа от каде но незнам м50 дали имат мотор4е за празния ход при нас това дава ядове и се по4иства и е ок ма не сам запознат как е при теб кажи ако имаш такова мотор4е
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Ное 2004, 9:07

на мен (М50) ми прави така когато изключа ЕКУто от акумулатора .. така че ако си го изключвал е от това .. и след това минават стотици километри докато се оправи ,малко тъпо измислено ,но явно нещо си помни за работата на мотора на празен ход ,пише го и в книжката..

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 19 Ное 2004, 0:24

Как така като го изключи от акумулатора :?: Аз като си смених акумулатора нямам проблем.Или не съм те разбрал правилно :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Ное 2004, 9:08

в смисъл че помни нещо и когато изключиш акумулатора по някакъв повод забравя и после почва да трупа данни наново .. което в книжката пише че може да доведе до повишаване на тихите обороти за няколко стотин километра ,както и други промени в работата на мотора ,докато натрупа данни отново .. и при мене този ефект се проявява ,но може би не се проявява винаги и при всички .

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.10.2004

Мнение от Luboy » 29 Ное 2004, 16:29

При мен се получава същото, само че държи оборотите около 1000. Това не е ли нормално?
Карам бавно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 29 Ное 2004, 17:17

Luboy написа:При мен се получава същото, само че държи оборотите около 1000. Това не е ли нормално?


нее нормално м20 го дават от 760 до 900 а м50 би требвало да работи на осте по ниски обороти
ИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 19.11.2002
Местоположение: София

Мнение от M_Kuzev » 29 Ное 2004, 17:27

Joro2004 - Това за празния ход се нарича ISCV - Idle Speed Control Valve, или с думи прости "Клапан за контрол оборотите на празен ход", по принцип така трябва да е - преди да "слязат" оборотите на 800-750об/мин трябва за секунда-две да се задържат на около 1000-1100об/мин, но може и да ти се е замърсило клапанчето, иди да ти го почистят

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 17.06.2004
Местоположение: Харлоу
Кара: E90 335d, F30 320d

Мнение от nikinenov » 29 Ное 2004, 18:08

приятели ще ви попитам и аз нещо с оборотите да не отварям нова тема.
Сутрин когато е студена колата, оборотите отиват малко под 1000 (при загрята са на около 700) дотук нищо тревожно - не е загряла колата и т.н. обаче след малко двигателя почва сам да се форсира до към 1300 после до към 1500 после пак до към 1300 и после пак до към 1500 и т.н. това в продължение на няколко минути без аз нищо да пипам. Ако аз изфорсирам леко 1-2 пъти всичко си става ок, двигателя се успокоява и "автофорсиранията" престават.
Ако някой има идея какво може да е ще съм ви много признателен
Only a month ago, I stepped out of the Ferrari 430 and thought that maybe in 200 years, someone, somewhere, using materials that don't currently exist, will make something better. But in fact, I only had to wait four weeks. The M5 is that good.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook