Смешен,а може би сериозен въпрос (хидравлика волан)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

Смешен,а може би сериозен въпрос (хидравлика волан)

Мнение от arkys » 01 Фев 2009, 19:40

Колеги,може би проблемът ми е елементарен или сложен-знаещите ще кажат,но се състои в това:когато колата,работи на място на оборот и завъртя воланът на ляво до край или на дясно докрай колата гасне или губи обороти...................от какво е :help:

Позволих си да измодерирам темата,за да се избегнат по-нататъчни разправии ,които са напълно излишни.Моля ви по темата ! Георги Пенчев

А пък аз да допълня заглавието.
Postman
Обичай ближния,ближи обичания!!!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Смешен,а може би сериозен въпрос

Мнение от ivan. » 01 Фев 2009, 20:18

arkys написа:Колеги,може би проблемът ми е елементарен или сложен-знаещите ще кажат,но се състои в това:когато колата,работи на място на оборот и завъртя воланът на ляво до край или на дясно докрай колата гасне или губи обороти...................от какво е :help:
щом гасне е проблем
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 01 Фев 2009, 20:49

Хидравликата ти как е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

Мнение от arkys » 01 Фев 2009, 20:55

///peter написа:
Хидравликата ти как е?
По въпроса,в какъв смисъл как ми е хидравликата-нито вие,нито се върти трудно,но забелязах,че ми се губи малко масло по маркучите които излизат от казанчето.Може ли да е от недостатъчно ниво на маслото???
Обичай ближния,ближи обичания!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 25.01.2009

Мнение от add1c710n » 01 Фев 2009, 21:04

за оборотите ги мени като завиеш тва е нормално но немоа си обесня що ти гасне :|
никога не карам по бързо от колкото лети ангелът ми хранител !!!!!!!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 01 Фев 2009, 21:04

Процеса е следния:
Като завъртиш волана, хидравликата ти помага да става това лесно. Ако стигнеш до края на завъртането налягането става по-високо и се товари хидравличния компресор... Да не би да са ти заминали клапаните за изравняване на налягането и затова да ти гасне (свръх налягане)... предполагам, че гасне на малки обороти, защото ако е така на големи ще пръсне някой маркуч или ще изхвърли хидравличното масло...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

Мнение от arkys » 01 Фев 2009, 21:59

predel написа:Процеса е следния:
Като завъртиш волана, хидравликата ти помага да става това лесно. Ако стигнеш до края на завъртането налягането става по-високо и се товари хидравличния компресор... Да не би да са ти заминали клапаните за изравняване на налягането и затова да ти гасне (свръх налягане)... предполагам, че гасне на малки обороти, защото ако е така на големи ще пръсне някой маркуч или ще изхвърли хидравличното масло...
:yes:точно на малките обороти прави този проблем.А колко струват тези клапани и тежък ремонт ли е това :| П.С.Благодаря на модераторите,така трябва :ok:
Обичай ближния,ближи обичания!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 9.12.2007
Местоположение: София/Люлин
Кара: E34 525TDS///E38 728IA
Мечтае да кара: E34 M5

Мнение от mitko525tds » 02 Фев 2009, 13:03

КОЛЕГА НЕ Е ОТ ТОВА,ЧЕ ТИ ГУБИ ОТ МАРКУЧИТЕ ПРИ КАЗАНЧЕТО ТОВА СИ Е МАСОВ ПРОБЛЕМ ПРИ Е34-КИТЕ С ТЕЧА И АЗ ДОЛИВАМ ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ :) Както каза колегата погледни хидропомпата.
Изображение
Внимание...имам нафта в кръвта ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Фев 2009, 19:56

predel написа:Процеса е следния:
Като завъртиш волана, хидравликата ти помага да става това лесно. Ако стигнеш до края на завъртането налягането става по-високо и се товари хидравличния компресор... Да не би да са ти заминали клапаните за изравняване на налягането и затова да ти гасне (свръх налягане)... предполагам, че гасне на малки обороти, защото ако е така на големи ще пръсне някой маркуч или ще изхвърли хидравличното масло...
Научих отново нещо ново от тебе :yes:
Проблема на колегата е друг(според мене) и той се нарича ''плочка'',която в нвговия случай може и да е за регулиране или скапана.
Обосновавам се-ако го нямаше оптегача на пистовия ремък съм съгласен,но идеята на този оптегач е като затегне ролка или прекалено натоварване на която и да е шайба на мотора-той изключва,просто охлабва ремъка и именно поради това си мисля,че преди да загасне мотора оптегача вече ще е охлабил.
Примерно в движение от около 20км/ч се загаси мотора,колата е изключена от скорост и волана е леко нявит- момента на гасене
не идва ли ''контра'' на хидравличната помпа :roll:
Изображение
by ''kompleksa''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 02 Фев 2009, 22:38

Аз незнам, просто предположих какво може да е, но немога да дам "лечение" за това има по-умни и по-опитни от мен...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

Мнение от arkys » 03 Фев 2009, 23:07

Благодаря на всички колеги за съветите,смяна на хидравличното масло и клапаните на помпата решиха проблема П.П.Сърдечни поздрави на колегата Predel :clap:
Обичай ближния,ближи обичания!!!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Фев 2009, 23:55

Радвам се ,че не се оказах прав за плочката и си решил проблема значително по-ефтино.Да те разбирам ли ,че сега с новите клапани ,като завъртиш волана оборотите не се променят за момент?Ако е така ще споделиш ли колко ти излезе ремонта?И още един въпрос-като включиш от ''N'' на ''D'' има ли промяна в оборотите при тебе сега след ремонта?
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 04 Фев 2009, 14:15

ivan. написа:Радвам се ,че не се оказах прав за плочката и си решил проблема значително по-ефтино.Да те разбирам ли ,че сега с новите клапани ,като завъртиш волана оборотите не се променят за момент?Ако е така ще споделиш ли колко ти излезе ремонта?И още един въпрос-като включиш от ''N'' на ''D'' има ли промяна в оборотите при тебе сега след ремонта?


Нормално е да има лека промяна в оборотите. Все пак зацепваш скоростната кутия и товариш мотора малко. Аз имам 1 идея промяна в оборотите при минаване от N на D.

Поздрави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 197
Регистриран на: 28.11.2008
Местоположение: ЕН

Мнение от arkys » 04 Фев 2009, 14:40

Да има си промяна в оборотите при смяна от N на D ,а при въртенето на волана е съвсем леко забележимо,но смятам,че ако се направи и реглаж на плочката,няма да има изобщо,но само така смятам :dunno:
Обичай ближния,ближи обичания!!!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 04 Фев 2009, 17:07

arkys написа:Да има си промяна в оборотите при смяна от N на D ,а при въртенето на волана е съвсем леко забележимо,но смятам,че ако се направи и реглаж на плочката,няма да има изобщо,но само така смятам :dunno:
Колега какви пари ти излезе ремонта на хидравличната помпа?Колко броя са тези клапани и бързо ли ти ги смениха?Ще съм ти мого благодарен ако ми отговориш подробно на всичките ми въпроси,тъй като решението на твоя проблем е идентичен с моя.
Използвам твоята тема ,за да не пускам нова-
Проблема ми е,че като завъртя резко волана оборотите ми падат доста за момент -това се получи след като намалих горивото от плочката с малко,преди това почти не се усещаше и за да избегна по-нататъшни проблеми мисля и аз да си ги сменя тези клапани,но още не съм убеден какви са признаците им като се износят.
При навит докрай волан и пълни обороти на мотора-какво трябва да се случи с хидравликата,освен ускорено износване?-при мене е само това.
П.п.Още си мисля,че при правилно ''хранене''на тдс-а ,нищо по пистовия ремък не може да го загаси-не съм сигурен вече,тъй като една ролка бухвално ми се завари (спря да се върти)и мотора не загасна,а само се охлаби ремъка,а в твоя случай не е така.
Изображение
by ''kompleksa''

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook