Смешен,а може би сериозен въпрос (хидравлика волан)
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Смешен,а може би сериозен въпрос (хидравлика волан)
Колеги,може би проблемът ми е елементарен или сложен-знаещите ще кажат,но се състои в това:когато колата,работи на място на оборот и завъртя воланът на ляво до край или на дясно докрай колата гасне или губи обороти...................от какво е
Позволих си да измодерирам темата,за да се избегнат по-нататъчни разправии ,които са напълно излишни.Моля ви по темата ! Георги Пенчев
А пък аз да допълня заглавието.
Postman

Позволих си да измодерирам темата,за да се избегнат по-нататъчни разправии ,които са напълно излишни.Моля ви по темата ! Георги Пенчев
А пък аз да допълня заглавието.
Postman
Обичай ближния,ближи обичания!!!
Re: Смешен,а може би сериозен въпрос
щом гасне е проблемarkys написа:Колеги,може би проблемът ми е елементарен или сложен-знаещите ще кажат,но се състои в това:когато колата,работи на място на оборот и завъртя воланът на ляво до край или на дясно докрай колата гасне или губи обороти...................от какво е

by ''kompleksa''
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Процеса е следния:
Като завъртиш волана, хидравликата ти помага да става това лесно. Ако стигнеш до края на завъртането налягането става по-високо и се товари хидравличния компресор... Да не би да са ти заминали клапаните за изравняване на налягането и затова да ти гасне (свръх налягане)... предполагам, че гасне на малки обороти, защото ако е така на големи ще пръсне някой маркуч или ще изхвърли хидравличното масло...
Като завъртиш волана, хидравликата ти помага да става това лесно. Ако стигнеш до края на завъртането налягането става по-високо и се товари хидравличния компресор... Да не би да са ти заминали клапаните за изравняване на налягането и затова да ти гасне (свръх налягане)... предполагам, че гасне на малки обороти, защото ако е така на големи ще пръсне някой маркуч или ще изхвърли хидравличното масло...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

predel написа:Процеса е следния:
Като завъртиш волана, хидравликата ти помага да става това лесно. Ако стигнеш до края на завъртането налягането става по-високо и се товари хидравличния компресор... Да не би да са ти заминали клапаните за изравняване на налягането и затова да ти гасне (свръх налягане)... предполагам, че гасне на малки обороти, защото ако е така на големи ще пръсне някой маркуч или ще изхвърли хидравличното масло...



Обичай ближния,ближи обичания!!!
- mitko525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 9.12.2007
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E34 525TDS///E38 728IA
- Мечтае да кара: E34 M5
КОЛЕГА НЕ Е ОТ ТОВА,ЧЕ ТИ ГУБИ ОТ МАРКУЧИТЕ ПРИ КАЗАНЧЕТО ТОВА СИ Е МАСОВ ПРОБЛЕМ ПРИ Е34-КИТЕ С ТЕЧА И АЗ ДОЛИВАМ ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ
Както каза колегата погледни хидропомпата.

Научих отново нещо ново от тебеpredel написа:Процеса е следния:
Като завъртиш волана, хидравликата ти помага да става това лесно. Ако стигнеш до края на завъртането налягането става по-високо и се товари хидравличния компресор... Да не би да са ти заминали клапаните за изравняване на налягането и затова да ти гасне (свръх налягане)... предполагам, че гасне на малки обороти, защото ако е така на големи ще пръсне някой маркуч или ще изхвърли хидравличното масло...

Проблема на колегата е друг(според мене) и той се нарича ''плочка'',която в нвговия случай може и да е за регулиране или скапана.
Обосновавам се-ако го нямаше оптегача на пистовия ремък съм съгласен,но идеята на този оптегач е като затегне ролка или прекалено натоварване на която и да е шайба на мотора-той изключва,просто охлабва ремъка и именно поради това си мисля,че преди да загасне мотора оптегача вече ще е охлабил.
Примерно в движение от около 20км/ч се загаси мотора,колата е изключена от скорост и волана е леко нявит- момента на гасене
не идва ли ''контра'' на хидравличната помпа


by ''kompleksa''
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Аз незнам, просто предположих какво може да е, но немога да дам "лечение" за това има по-умни и по-опитни от мен...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Радвам се ,че не се оказах прав за плочката и си решил проблема значително по-ефтино.Да те разбирам ли ,че сега с новите клапани ,като завъртиш волана оборотите не се променят за момент?Ако е така ще споделиш ли колко ти излезе ремонта?И още един въпрос-като включиш от ''N'' на ''D'' има ли промяна в оборотите при тебе сега след ремонта?

by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
ivan. написа:Радвам се ,че не се оказах прав за плочката и си решил проблема значително по-ефтино.Да те разбирам ли ,че сега с новите клапани ,като завъртиш волана оборотите не се променят за момент?Ако е така ще споделиш ли колко ти излезе ремонта?И още един въпрос-като включиш от ''N'' на ''D'' има ли промяна в оборотите при тебе сега след ремонта?
Нормално е да има лека промяна в оборотите. Все пак зацепваш скоростната кутия и товариш мотора малко. Аз имам 1 идея промяна в оборотите при минаване от N на D.
Поздрави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Колега какви пари ти излезе ремонта на хидравличната помпа?Колко броя са тези клапани и бързо ли ти ги смениха?Ще съм ти мого благодарен ако ми отговориш подробно на всичките ми въпроси,тъй като решението на твоя проблем е идентичен с моя.arkys написа:Да има си промяна в оборотите при смяна от N на D ,а при въртенето на волана е съвсем леко забележимо,но смятам,че ако се направи и реглаж на плочката,няма да има изобщо,но само така смятам
Използвам твоята тема ,за да не пускам нова-
Проблема ми е,че като завъртя резко волана оборотите ми падат доста за момент -това се получи след като намалих горивото от плочката с малко,преди това почти не се усещаше и за да избегна по-нататъшни проблеми мисля и аз да си ги сменя тези клапани,но още не съм убеден какви са признаците им като се износят.
При навит докрай волан и пълни обороти на мотора-какво трябва да се случи с хидравликата,освен ускорено износване?-при мене е само това.
П.п.Още си мисля,че при правилно ''хранене''на тдс-а ,нищо по пистовия ремък не може да го загаси-не съм сигурен вече,тъй като една ролка бухвално ми се завари (спря да се върти)и мотора не загасна,а само се охлаби ремъка,а в твоя случай не е така.

by ''kompleksa''
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани