Проблем с хидравлика

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Проблем с хидравлика

Мнение от Azereus » 26 Яну 2009, 23:11

Вчера на връщане от село вдигнах за малко 220 и всичко точно, но на влизане в софия след като стигнах до Дружба 1, свих покрай блока ми и тамън да паркирам, волана се затегна, а хидравликата започна направо да стърже при въртене. Гася двигателя, отварям казанчето и гледам вътре няма никой?! Сипвам масло, обезвъздушавам, всичко си тръгна, слава богу не батисах хидравликата, но и при подаване на много газ не видях да тече никъде, нито под колата петно! Само маркуча, който влиза в казанчето отстрани беше леко омаслен. От време на време като че ли усещам да ми намирисва на масло, явно теча е малък и го изпарява. Дали е от този маркуч или някой да е имал такъв проблем. Ще ми бъде от полза всякаква помощ! Благодаря предварително!
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 26 Яну 2009, 23:13

Я снимай и ако е този маркуч дето си мисля ще те пращам при майстора на маркучи за хидравлика ;) към 15 лв. ще ти излезне удоволствието.

Виж и отзад при нивоматите (ако имаш такива) дали нямаш спраскан маркуч нещо.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 26 Яну 2009, 23:15

Колега това е болно място на тези коли колко много съм виждал и всички омасляват от там.Аз смених скобите и на двата маркуча и пак просълзява. :banghead:
Последна промяна \MITETO\ DSB на 26 Яну 2009, 23:16, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 26 Яну 2009, 23:16

теча от долната част на казанчето е редовен номер и се предизвиква от напукан маркуч => резваш малко от маркуча ако има мегдан и го стягаш с скобата на ново. Ако вече от другаде тече масло то вероятно е от помпата или от маркучите като и двете са лечими с подмяна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 26 Яну 2009, 23:21

аз май сам си вкарах автогола, щото като я купих затягаше и откачаше аксес. ремък та и скмених маслото и се опитах да вадя маркуча, за да го източа, ама нищо не стана и накрая го изпомпах със спринцовка. А иначе работя в сервиза на рено и имам къде да дам да го ремонтират, но не бях сигурен, че е от там. А маслото го сменях октомври, сигурно е сълзило по малко и е свършило. Значи маркуча влиза отстрани на казанчето. Има още два, които излизат от дъното, но не са те. Въпросния маркуч излиза от казанчето и влиза в помпата, накрая има метална част.
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 26 Яну 2009, 23:29

Azereus написа:аз май сам си вкарах автогола, щото като я купих затягаше и откачаше аксес. ремък та и скмених маслото и се опитах да вадя маркуча, за да го източа, ама нищо не стана и накрая го изпомпах със спринцовка. А иначе работя в сервиза на рено и имам къде да дам да го ремонтират, но не бях сигурен, че е от там. А маслото го сменях октомври, сигурно е сълзило по малко и е свършило. Значи маркуча влиза отстрани на казанчето. Има още два, които излизат от дъното, но не са те. Въпросния маркуч излиза от казанчето и влиза в помпата, накрая има метална част.
Погледни хубаво защото от казанчето излизат само два маркуча.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 26 Яну 2009, 23:30

маркуча който споменах че можеш да му подрежеш напукания край не е под налягане и той подава масло към помпата под въздействието на гравитацията. Стяга се с обикновенна метална скоба.
а ако ти тече то някой друг маркуч по добре го смени.
При мен има един маркуч който тръгва от помпата покрай картера и влиза в кормилната кутия, та ако при теб минава по същия начин е възможно просто да не го виждаш теча
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 26 Яну 2009, 23:32

може и така да е, утре ще разкостя, но ако е такъв теча не би ли трябвало да има маслено петно под колата?
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 26 Яну 2009, 23:34

Azereus написа:може и така да е, утре ще разкостя, но ако е такъв теча не би ли трябвало да има маслено петно под колата?


да би трябвало да е така, но ако имаш кора под мотора може там да се събира и ако тече по мъничко да не се вижда на земята.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.09.2008
Местоположение: Sf, Dragalevci City
Пол: Мъж
Кара: 330xd e46
Мечтае да кара: 645i cabrio

Мнение от Azereus » 26 Яну 2009, 23:38

ще прегледам и ще пиша :)
В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 27 Яну 2009, 10:18

колеги да попитам и аз миналата седмица щях да излизам запалих колата да я преместя на слънце че беше голям студ да се размрази малко излизам и гледам тече нещо отворих капака и от казанчето на хидравликата ми беше изхвърлило масло долях около 100 гр а как виеше просто не е истина като затопли се оправи ама от тогава се чува някакво шумене от какво може да е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 27 Яну 2009, 14:07

Смени си казана, това ще направя скоро, че да не стане беля, нещо скърца и вие при мен и не мога да го хвана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 27 Яну 2009, 14:32

колеги,

І. Маркучите стареят по цялата си дължина, т.е. само с рязане на края на маркуча няма да стане. Изпускат и кербованите накрайници... в един момент. Не забравяйте, че тези маркучи са произведени и монтирани по едно и също време - работят и стареят заедно - тръгнал ли е единия - тръгват и другите... рано или късно, но по-скоро рано... Аз смених всичките маркучи с нови (прекербовах накрайниците на нови маркучи) и вече с този въпрос съм приключил!

ІІ. Щом шуми, вие, бучи, трака и т.н. първата ти работа е да смениш маслото (хидравличната течност)! И в тоя ред на мисли за пореден път ще напиша: Няма нищо вечно! Всяко масло старее и задължително се сменя като му дойде времето, НО преди да започне да вие агрегата, защото тогава може да смениш и нещо друго. ATF маслото не е скъпо и цялата хидро-система е 300 ml

това от мен.

Поздрави
Д
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 27 Яну 2009, 20:38

И престанете с глупостите накрая... казанче с 2-та маркуча е някъде около 60 лв. в Дару. А за сведение - цедката на казанчето е "вградена" в него и не подлежи на смяна...
Смятам, че около 60 лв. за тази "част" не са убийсвено много за да се "режат" маркучи и да се правят "гимнастики" с колите... и друго, случайно да сте забелязали къде се намира "мястото за изхвърляне на излишното" масло - точно на капачката и като изхвърли от там се стича по маркуча... (дали и тогава да го резнем) :shock:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Яну 2009, 20:45

казанчето фърля и ако не е в час оплътнението на капачката - поне при мен беше така
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook