От ръчни към автоматични скорости???

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

От ръчни към автоматични скорости???

Мнение от klintan66 » 26 Яну 2009, 18:28

Колеги , някой правил ли е тази смяна ? По цял ден карам градско и ми омръзна да ръчкам.
    Търся човек ,който го е правил и знае как става а не да пробва на моята кола?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: От ръчни към автоматични скорости???

Мнение от Zubcho » 26 Яну 2009, 20:18

klintan66 написа:Колеги , някой правил ли е тази смяна ? По цял ден карам градско и ми омръзна да ръчкам.
    Търся човек ,който го е правил и знае как става а не да пробва на моята кола?


Трудна работа, тук в Сф трябва да питам нашия майстор (Архитекта) дали може да направи тази интервенция, но мисля, че не я е правил никога преди или поне не знам да я е правил.

Иначе нали знаеш какво трябва да си набавиш като части?

:OT:

Ще се родиш човек, аз от както се качих на автомат повече към ръчни скорости едва ли ще се върна по желание, освен ако не ми подари някой М5 :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 26 Яну 2009, 20:26

трябват ти скоростите, нов или друг радиатор, магистралите на маслото, средната конзола и частите по закрепянето на лоста, окабеляването, компа на скоростите, и жилото на селектора. Много е възможно да съм пропуснал нещо. Като интервенция не е сложно но пък е разглабяне на голяма част от автомобила - окабеляването минава под таблото, минава към двигателя и компа стой зад десен преден калник в купето.
Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 26 Яну 2009, 21:53

Звучи като сериозна работа :| Но автомата е голяма работа :D
Като се кача от джипа на Компакта и е малко :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 26 Яну 2009, 23:01

_65536_kb_sec_ написа:трябват ти скоростите, нов или друг радиатор, магистралите на маслото, средната конзола и частите по закрепянето на лоста, окабеляването, компа на скоростите, и жилото на селектора. Много е възможно да съм пропуснал нещо. Като интервенция не е сложно но пък е разглабяне на голяма част от автомобила - окабеляването минава под таблото, минава към двигателя и компа стой зад десен преден калник в купето.
Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.
Даааа.... това ми беше достатъчно ..... оставаме с ръчка .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 26 Яну 2009, 23:03

ИзображениеИзображениеИзображение
не исках да те плаша, просто споделих г/д какво ще ти е нужно и къде трябва да се постави. Все пак ако смяташ да не продаваш скоро колата си заслужава.
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 26 Яну 2009, 23:06

klintan66 написа:
_65536_kb_sec_ написа:трябват ти скоростите, нов или друг радиатор, магистралите на маслото, средната конзола и частите по закрепянето на лоста, окабеляването, компа на скоростите, и жилото на селектора. Много е възможно да съм пропуснал нещо. Като интервенция не е сложно но пък е разглабяне на голяма част от автомобила - окабеляването минава под таблото, минава към двигателя и компа стой зад десен преден калник в купето.
Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.
Даааа.... това ми беше достатъчно ..... оставаме с ръчка .
най добрия вариант клинтъне
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=121272
аре докато съм още полудял :lol: че ако се осъзная веднага ще я сваля от продажба :!: :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 26 Яну 2009, 23:10

лелееееее тоя телефон вече го сънувам
как искам някой да ми го подари :twisted: :twisted: :twisted:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1786
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: София Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: E34TDS , CL 500, Е65

Мнение от klintan66 » 27 Яну 2009, 0:29

bmwfena написа:
klintan66 написа:
_65536_kb_sec_ написа:трябват ти скоростите, нов или друг радиатор, магистралите на маслото, средната конзола и частите по закрепянето на лоста, окабеляването, компа на скоростите, и жилото на селектора. Много е възможно да съм пропуснал нещо. Като интервенция не е сложно но пък е разглабяне на голяма част от автомобила - окабеляването минава под таблото, минава към двигателя и компа стой зад десен преден калник в купето.
Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.
Даааа.... това ми беше достатъчно ..... оставаме с ръчка .
най добрия вариант клинтъне
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=121272
аре докато съм още полудял :lol: че ако се осъзная веднага ще я сваля от продажба :!: :!:
Гледал съм я ,брат. Но карам с нафта от 1 лв от "оторизирана бензиностанция " ...А и машината ми е 6 ,не ми се сменя .
    Ма не мога да те разбера, верно . Да дадеш кола за 5-6 чифта нови гуми .
    Последна промяна klintan66 на 27 Яну 2009, 0:45, променена общо 1 път

    БМВманиачения
    Аватар
    Мнения: 5148
    Регистриран на: 25.04.2006
    Местоположение: ХАСКОВО
    Пол: Мъж
    Кара: ПЕЧКА понавървяваща
    Мечтае да кара: на ядене и пиене

    Мнение от bmwfena » 27 Яну 2009, 0:30

    _65536_kb_sec_ написа:лелееееее тоя телефон вече го сънувам
    как искам някой да ми го подари :twisted: :twisted: :twisted:
    единствения вариант да го имаш е да купиш колата :lol: :lol:
    Изображение

    старши ентусиаст
    Аватар
    Мнения: 8775
    Регистриран на: 18.12.2006
    Местоположение: село Кестеново
    Пол: Мъж
    Кара: мфили

    Мнение от cod-cdbp » 27 Яну 2009, 0:34

    bmwfena написа:
    _65536_kb_sec_ написа:лелееееее тоя телефон вече го сънувам
    как искам някой да ми го подари :twisted: :twisted: :twisted:
    единствения вариант да го имаш е да купиш колата :lol: :lol:


    ако ми подариш само модула с картата и слушалката имаш черпене от мен. Останалото мога и сам да го направя и имам окабеляването :twisted:
    Изображение

    БМВманиачения
    Аватар
    Мнения: 5148
    Регистриран на: 25.04.2006
    Местоположение: ХАСКОВО
    Пол: Мъж
    Кара: ПЕЧКА понавървяваща
    Мечтае да кара: на ядене и пиене

    Мнение от bmwfena » 27 Яну 2009, 0:35

    _65536_kb_sec_ написа:
    bmwfena написа:
    _65536_kb_sec_ написа:лелееееее тоя телефон вече го сънувам
    как искам някой да ми го подари :twisted: :twisted: :twisted:
    единствения вариант да го имаш е да купиш колата :lol: :lol:


    ако ми подариш само модула с картата и слушалката имаш черпене от мен. Останалото мога и сам да го направя и имам окабеляването :twisted:
    ми то става само микрофона :| :| ай че осрахме на Клинтъна темата ;)
    Изображение

    старши ентусиаст
    Аватар
    Мнения: 1786
    Регистриран на: 13.03.2006
    Местоположение: София Пазарджик
    Пол: Мъж
    Кара: E34TDS , CL 500, Е65

    Мнение от klintan66 » 27 Яну 2009, 0:47

    Не сте ....няма проблем ...Ама колата не давай . До колко те познавам 3000лв не са ти проблем....Пролет иде ....

    младши ентусиаст
    Аватар
    Мнения: 307
    Регистриран на: 8.03.2004
    Местоположение: кв гоце делчев

    Мнение от Ple6ivia » 27 Яну 2009, 8:41

    аз пък не го ща тоя автомат че много проблемен мисля към ръчка да се насочвам или по скоро към е30 кабрио

    младши ентусиаст
    Аватар
    Мнения: 307
    Регистриран на: 8.03.2004
    Местоположение: кв гоце делчев

    Мнение от Ple6ivia » 27 Яну 2009, 8:43

    _65536_kb_sec_ написа:трябват ти скоростите, нов или друг радиатор, магистралите на маслото, средната конзола и частите по закрепянето на лоста, окабеляването, компа на скоростите, и жилото на селектора. Много е възможно да съм пропуснал нещо. Като интервенция не е сложно но пък е разглабяне на голяма част от автомобила - окабеляването минава под таблото, минава към двигателя и компа стой зад десен преден калник в купето.
    Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
    Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.
    ти некъв учен ше доидеш :drinking:

    Следваща

    Назад към E34

    Кой е на линия

    Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

    Последни теми
    Facebook