От ръчни към автоматични скорости???
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
От ръчни към автоматични скорости???
Колеги , някой правил ли е тази смяна ? По цял ден карам градско и ми омръзна да ръчкам.
- Търся човек ,който го е правил и знае как става а не да пробва на моята кола?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: От ръчни към автоматични скорости???
klintan66 написа:Колеги , някой правил ли е тази смяна ? По цял ден карам градско и ми омръзна да ръчкам.Търся човек ,който го е правил и знае как става а не да пробва на моята кола?
Трудна работа, тук в Сф трябва да питам нашия майстор (Архитекта) дали може да направи тази интервенция, но мисля, че не я е правил никога преди или поне не знам да я е правил.
Иначе нали знаеш какво трябва да си набавиш като части?

Ще се родиш човек, аз от както се качих на автомат повече към ръчни скорости едва ли ще се върна по желание, освен ако не ми подари някой М5

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
трябват ти скоростите, нов или друг радиатор, магистралите на маслото, средната конзола и частите по закрепянето на лоста, окабеляването, компа на скоростите, и жилото на селектора. Много е възможно да съм пропуснал нещо. Като интервенция не е сложно но пък е разглабяне на голяма част от автомобила - окабеляването минава под таблото, минава към двигателя и компа стой зад десен преден калник в купето.
Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.
Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Даааа.... това ми беше достатъчно ..... оставаме с ръчка ._65536_kb_sec_ написа:трябват ти скоростите, нов или друг радиатор, магистралите на маслото, средната конзола и частите по закрепянето на лоста, окабеляването, компа на скоростите, и жилото на селектора. Много е възможно да съм пропуснал нещо. Като интервенция не е сложно но пък е разглабяне на голяма част от автомобила - окабеляването минава под таблото, минава към двигателя и компа стой зад десен преден калник в купето.
Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили



не исках да те плаша, просто споделих г/д какво ще ти е нужно и къде трябва да се постави. Все пак ако смяташ да не продаваш скоро колата си заслужава.

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
най добрия вариант клинтънеklintan66 написа:Даааа.... това ми беше достатъчно ..... оставаме с ръчка ._65536_kb_sec_ написа:трябват ти скоростите, нов или друг радиатор, магистралите на маслото, средната конзола и частите по закрепянето на лоста, окабеляването, компа на скоростите, и жилото на селектора. Много е възможно да съм пропуснал нещо. Като интервенция не е сложно но пък е разглабяне на голяма част от автомобила - окабеляването минава под таблото, минава към двигателя и компа стой зад десен преден калник в купето.
Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=121272
аре докато съм още полудял




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Гледал съм я ,брат. Но карам с нафта от 1 лв от "оторизирана бензиностанция " ...А и машината ми е 6 ,не ми се сменя .bmwfena написа:най добрия вариант клинтънеklintan66 написа:Даааа.... това ми беше достатъчно ..... оставаме с ръчка ._65536_kb_sec_ написа:трябват ти скоростите, нов или друг радиатор, магистралите на маслото, средната конзола и частите по закрепянето на лоста, окабеляването, компа на скоростите, и жилото на селектора. Много е възможно да съм пропуснал нещо. Като интервенция не е сложно но пък е разглабяне на голяма част от автомобила - окабеляването минава под таблото, минава към двигателя и компа стой зад десен преден калник в купето.
Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=121272
аре докато съм още полудялче ако се осъзная веднага ще я сваля от продажба
![]()
Последна промяна klintan66 на 27 Яну 2009, 0:45, променена общо 1 път
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
единствения вариант да го имаш е да купиш колата_65536_kb_sec_ написа:лелееееее тоя телефон вече го сънувам
как искам някой да ми го подари![]()
![]()



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
bmwfena написа:единствения вариант да го имаш е да купиш колата_65536_kb_sec_ написа:лелееееее тоя телефон вече го сънувам
как искам някой да ми го подари![]()
![]()
![]()
ако ми подариш само модула с картата и слушалката имаш черпене от мен. Останалото мога и сам да го направя и имам окабеляването


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ми то става само микрофона_65536_kb_sec_ написа:bmwfena написа:единствения вариант да го имаш е да купиш колата_65536_kb_sec_ написа:лелееееее тоя телефон вече го сънувам
как искам някой да ми го подари![]()
![]()
![]()
ако ми подариш само модула с картата и слушалката имаш черпене от мен. Останалото мога и сам да го направя и имам окабеляването




- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Не сте ....няма проблем ...Ама колата не давай . До колко те познавам 3000лв не са ти проблем....Пролет иде ....
ти некъв учен ше доидеш_65536_kb_sec_ написа:трябват ти скоростите, нов или друг радиатор, магистралите на маслото, средната конзола и частите по закрепянето на лоста, окабеляването, компа на скоростите, и жилото на селектора. Много е възможно да съм пропуснал нещо. Като интервенция не е сложно но пък е разглабяне на голяма част от автомобила - окабеляването минава под таблото, минава към двигателя и компа стой зад десен преден калник в купето.
Освен това трябва да се види през къде ще мине жилото.
Останалото е премахване на съединителя и всичките му помпи момпи и чудеса както и изолирането им към хидро системата.

31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани