бмв избор 525тдс
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- antim_1986
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.01.2009
- Местоположение: vidin
бмв избор 525тдс
здравеите бмв маняци? от 3 години карам 324ка тд колата досега не сам имал сериозни проблеми,но сега сам си харесал 525тдс. искам да знам каква е подражката на тази кола,като расход на гориво и вобще засложава ли си 3000лв за 525тдс с климатроник
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Ако е запазена си заслужава и то много - цената е много добра, но нека тези които карат дизели да дадат по компетентно мнение! Успех с покупката 




- mitko525tds
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 9.12.2007
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E34 525TDS///E38 728IA
- Мечтае да кара: E34 M5
здравей колега ами избора ти е добър но както каза колегата виж дали си заслужава
а иначе като разход на мен сега ми дава около 10/100км.лятото пада на 9/100км.без много газ
масло,маслен,горивен,въздушен ф-ри излизат грубо около 110-120лв.Успех колега,а и не забравяй никога най важния уред за наблюдение при тези мотори е за водата 



- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Колега този мотор е с верига и ако си го гледаш е доста добър но за 3000 лв незнам малко ми се виждат парите да не ти стъпи после на 7000 лв.Внимаваи какво купуваш. Успех. 

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Колега , вече двама трима съфорумци задаваха този въпрос и след това купуваха тдс -и за 3000 лв и после ....проблемите почнаха . Не е лошо те да се обадят .....
- Изобщо не вярвам ,че Е34 тдс за 3000 лв е добър избор .Ако си близо до Пазарджик ела да ти покажа моя ,за да имаш някаква база за сравнение.

колегата е много прав,аз взех моя на бартер на 5500,при цена по табела 5000,но до сега съм налял около 2000 лв за консумативи,акомулатор,биалетки,тампони и т.н.Много гледай или най-добре вземи някой познат карал такъв автомобил да го погледнеklintan66 написа:Колега , вече двама трима съфорумци задаваха този въпрос и след това купуваха тдс -и за 3000 лв и после ....проблемите почнаха . Не е лошо те да се обадят .....Изобщо не вярвам ,че Е34 тдс за 3000 лв е добър избор .Ако си близо до Пазарджик ела да ти покажа моя ,за да имаш някаква база за сравнение.
Сега виждам ,че си далече....

Обичай ближния,ближи обичания!!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Pei4 написа:Мто е така ама дали сега ще даде 3000лв и налее 2000лв е същото като даде 5000лв. Пак и като си смени нещатата той, знае със сигурност какво е ново.
В повечето случаи колата е толкова грохнала, че 2000лв. стигат да я подкараш само, и трябват още 3000лв. за да стане автомибил, с който да не те е срам да излезнеш на улицата. Но мърлячи всякакви.
Видях едно е34 535 - с доста екстри за модела ... и сега в какво състояние беше - предни седалки за боклука (кожени). Бяха им отпорени отзад черните кори, отпред беше продрана кожата направо. Цялата кола беше за тотално пребоядисване, предния джам беше пукнат. Липсваха половината лайсни по прозорците и по вратите. Предната броня счупена и хваната със свински опашки или рапидки (беше тъмно). Мотора омешал вода и масло, предните майстори отваряли нещо да правят и не шлайфали главата ами само я сложили. Картинката покъртителна просто, ама отзад в багажника какво? - суббуфер и усилвател

Според мен в гореописания автомобил се возят свине, които нямат елементарни хигиенни навици и само дето не бяха срали в колата. За мен такива хора трябва да карат каруци и да не се занимават с автомобили изобщо, камо ли БМВ или МБ, защото това са последните истински автомобили и всичко след 2000г. е пълна скръб за мен.
Сега по темата - колега искам да те помоля, ако си купиш въпросната кола за 3000лв. да не пускаш на следващия ден теми от сорта на ... "Държи ми високи обороти и после гасне", "ТДС-а не пали", "ТДС-а ми мени обороти като е спрял на място"," ТДС-а ми прегрява моля за помощ", "Имам масло във водата на ТДС-а - помощ", "Губи ми вода - теч няма", "Пуши бяло през ауспуха". Ако видя такава тема от теб ще помоля Пенчев (Penchev) или Явор (Postman) да те баннат без предупреждение.
Аз лично те съветвам да закараш въпросния автомобил на 3-ма различни майстори, да го диагностицираш и при всеки следващ да утиваш все едно никога преди това не си стъпвал при предишния.
Карай ги да огледат за течове на масло, антифриз и тн. да проверят виското и да огледат ходовата част. Да пипнат маркучите на антифриза дали са твърди. Виж състоянието на салона, ако е скъсана шофьорската седалка просто си тръгвай - това не е твойта кола. Ако толкова много ти е харесала преди да я купиш смени маслото. Ако се промени работата на мотора след смяната на маслото ще си вътре със 140 лв, а не с 3000лв. Ако колата мени обороти на място или оборотите са ненормално високи (над 800 об/мин) има проблем. Ако пуши син или бял дим от ауспуха като си на 2500-3000 об. пак имаш проблем. Ако не иска да запали топла пак имаш проблем. Ако тресе видимо мотора - имаш проблем.
Мога да пиша още много ама айде ще спра, че поставих личен рекорд вече (за най-дълъг пост).
Успех с покупката и дано случиш на кола.
Поздрави.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Zubcho написа:Видях едно е34 535 - с доста екстри за модела ... и сега в какво състояние беше - предни седалки за боклука (кожени). Бяха им отпорени отзад черните кори, отпред беше продрана кожата направо. Цялата кола беше за тотално пребоядисване, предния джам беше пукнат. Липсваха половината лайсни по прозорците и по вратите. Предната броня счупена и хваната със свински опашки или рапидки (беше тъмно). Мотора омешал вода и масло, предните майстори отваряли нещо да правят и не шлайфали главата ами само я сложили. Картинката покъртителна просто, ама отзад в багажника какво? - суббуфер и усилвателА и багажника не се затваряше и трябваше да го държиш да не ти счупи главата като го пуснеш в отворено състояние.
Да не си бил при архитекта скоро





- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
_65536_kb_sec_ написа:Zubcho написа:Видях едно е34 535 - с доста екстри за модела ... и сега в какво състояние беше - предни седалки за боклука (кожени). Бяха им отпорени отзад черните кори, отпред беше продрана кожата направо. Цялата кола беше за тотално пребоядисване, предния джам беше пукнат. Липсваха половината лайсни по прозорците и по вратите. Предната броня счупена и хваната със свински опашки или рапидки (беше тъмно). Мотора омешал вода и масло, предните майстори отваряли нещо да правят и не шлайфали главата ами само я сложили. Картинката покъртителна просто, ама отзад в багажника какво? - суббуфер и усилвателА и багажника не се затваряше и трябваше да го държиш да не ти счупи главата като го пуснеш в отворено състояние.
Да не си бил при архитекта скоро
Да точно там бях

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
arkys написа:колегата е много прав,аз взех моя на бартер на 5500,при цена по табела 5000,но до сега съм налял около 2000 лв за консумативи,акомулатор,биалетки,тампони и т.н.Много гледай или най-добре вземи някой познат карал такъв автомобил да го погледнеklintan66 написа:.........
Много точно - консумативи, ако предишния собственик не ги е сменял... защо смяташ, че не трябва да се сменят и защо си мислиш, че като вземеш сервизирана кола няма да сменяш...
До колегата от Видин, мини през Монтана да я видим колата.. може пък да бъдем полезни

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- antim_1986
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 24.01.2009
- Местоположение: vidin
колеги до тук всичко ми е ясно за мотора но не разбрах дали е с ремак или ангренаж а относно за закопуването ще ходя с човек карал такава кола
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани