Въпрос за inspection-а

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 5.04.2008
Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
Пол: Мъж
Кара: Велосипед :)
Мечтае да кара: F10 550i xDrive

Въпрос за inspection-а

Мнение от lester » 15 Яну 2009, 23:41

Ситуацията е следната: смениха ми двигателното масло преди няколко седмици, обаче човека който го е направил явно не е пипал по БК и на таблото ми показва че маслото е за смяна... Къде могат да ми го оправят, колко струва и изобщо проблем ли е да карам така?
ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 15 Яну 2009, 23:54

Не е проблем, но иди да ти го нулират със сервизен ключ... При нас е около 5 лв. но тези които сменят го правят по принцип безплатно.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Мнение от yuliancho » 16 Яну 2009, 11:34

всъщност не е добре да караш така! inspection предупреждението може да сочи друг проблем с омасляването на двигателя, така че по добре след смяна бързо да се нулира и ако проблема е друг извън старото масло да успееш да реагираш!
inspection предупреждението явно не просто брои километри защото и на старата ми тройка и на Е34 светваше при различен пробег, ТАКА ЧЕ СЪВЕТА МИ Е ДА ГО НУЛИРАШ!
А ето и къде: незнам от кой квартал си (аз даже не видях от София ли си :mhihi: ) в Обеля (селото) има сервиз на BOSCH за автоелектроника само, ще ти отнеме там 3 мин. да ти обърнат внимание и нулират и струва 7 лева.
Не прави компромис с това и нека ти го нулират с апарат, защото има начи и сам да го нулираш, даже има и тема тук, НО НЕ СИ ПРАВИ ЕКСПЕРИМЕНТИ, това не Жигула, грижи се квалитетно за колата си, за да се грижи и тя за теб :D
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 13.08.2007
Местоположение: София

Мнение от V8 » 16 Яну 2009, 12:10

Ела да ти го зануля.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 16 Яну 2009, 22:26

yuliancho написа:всъщност не е добре да караш така! inspection предупреждението може да сочи друг проблем с омасляването на двигателя, така че по добре след смяна бързо да се нулира и ако проблема е друг извън старото масло да успееш да реагираш!
inspection предупреждението явно не просто брои километри защото и на старата ми тройка и на Е34 светваше при различен пробег, ТАКА ЧЕ СЪВЕТА МИ Е ДА ГО НУЛИРАШ!
А ето и къде: незнам от кой квартал си (аз даже не видях от София ли си :mhihi: ) в Обеля (селото) има сервиз на BOSCH за автоелектроника само, ще ти отнеме там 3 мин. да ти обърнат внимание и нулират и струва 7 лева.
Не прави компромис с това и нека ти го нулират с апарат, защото има начи и сам да го нулираш, даже има и тема тук, НО НЕ СИ ПРАВИ ЕКСПЕРИМЕНТИ, това не Жигула, грижи се квалитетно за колата си, за да се грижи и тя за теб :D


Недей да говориш глупости... :winky: Верно трупаш мнения ама с компетентност ги трупай все пак...

Може на колагата да му светнал сервизния инспекшън... Което ще рече че колата те предупреждава, трябва да отидеш в Дару или Камор да ти прегледат колата... Тъй като предполагам няма да отидеш, по-добре отиди някъде ( на много места го има ) и кажи да ти го занулят... Лесно става...А иначе и с кабелчето става... Не е вредно за колата споко... Принципа е същя като машинките..Няма грам нищо различно... :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 16 Яну 2009, 23:15

Извинявам се предварително че пиша в тази тема но точно това което ме глождеше като въпрос гледам се върти в тази тема и да не отварям нова тема...
Защо като се занули Ой Сървиса и си светнат зелените лампички , след като изгася колата и на следващо палене пак светва инспекшън и след малко пак оранжево и червено при положение че всичко е сменено на колата.Благодаря
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 16 Яну 2009, 23:25

SaSo написа:
yuliancho написа:......


...А иначе и с кабелчето става... Не е вредно за колата споко... Принципа е същя като машинките..Няма грам нищо различно... :winky:


Не си прав - незнам дали има нещо различно, но ми се случи вече 3 пъти коли които са занулявани с кабел да немогат да се занулят със "сървиз кей". С кабел става... Също така на такива коли съм виждал грешка която се изписва само с номер и нищо друго за ориентировка... та сам си прецени... И друго, различен е периода на "светване" на маслото, защото компютъра на колата трупа информация колко пъти колата е стартирана, колко са студените стартове, колко километри е изминала на различни режими на натоварване и какъв е визкозитета на маслото в крайна сметка...

А за светването - с кабел ли ти е правено?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Мнение от \MITETO\ DSB » 17 Яну 2009, 0:53

dancenation написа:Извинявам се предварително че пиша в тази тема но точно това което ме глождеше като въпрос гледам се върти в тази тема и да не отварям нова тема...
Защо като се занули Ой Сървиса и си светнат зелените лампички , след като изгася колата и на следващо палене пак светва инспекшън и след малко пак оранжево и червено при положение че всичко е сменено на колата.Благодаря
Ходи да ти го изчистат както трява не се занимаваите с тези кбелчета това са пълни глупости.


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 17 Яну 2009, 0:58

predel написа:
SaSo написа:
yuliancho написа:......


...А иначе и с кабелчето става... Не е вредно за колата споко... Принципа е същя като машинките..Няма грам нищо различно... :winky:


Не си прав - незнам дали има нещо различно, но ми се случи вече 3 пъти коли които са занулявани с кабел да немогат да се занулят със "сървиз кей". С кабел става... Също така на такива коли съм виждал грешка която се изписва само с номер и нищо друго за ориентировка... та сам си прецени... И друго, различен е периода на "светване" на маслото, защото компютъра на колата трупа информация колко пъти колата е стартирана, колко са студените стартове, колко километри е изминала на различни режими на натоварване и какъв е визкозитета на маслото в крайна сметка...

А за светването - с кабел ли ти е правено?

и как колата разбира какъв вискозитет масло има в нея?
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 17 Яну 2009, 1:05

Е как да го напиша по-разбрано.... аз немога, пък ти се опитай да разбереш... Незнам какво да напиша... да се повтарям?!? Заложена е карта с необходимите данни на маслото дето се препоръчва по "книга". Компютъра следи как и колко се използва двигателя и като наложи данните от експлоатацията върху "картата" гаси диодите и напомня за смяна на масло... нз как по друг начин да ти го кажа.... и в предишния пост съм написал същото.. Пъ ти ако искаш си представяй ония пухкавите от кока-кола, че му правят анализ в лабораторията дето се намира м/у мотора и предния мост :shock:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 17 Яну 2009, 1:55

Не знам какво си написал някъде, искам да те попитам както те попитах горе,как колата разбира какъв вискозитет масло има в нея? Нали си написал, че един от факторите, от които зависи гасенето на лампите е вискозитета на маслото.
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 17 Яну 2009, 1:58

кой компютър разбира вискозитета и посредством каква технология?
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Варна

Мнение от баварка » 17 Яну 2009, 7:17

Няма абсолютно никакъв проблем да се занулява с кабече, аз лично всяка една смяна на масло която съм правил от доста години никога не съм го занулявал със сървиз кеи,по късно вечерта ще ти пусна схемичката да си го направиш сам.И ще ти опиша как се занулява.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Мнение от crazy_d » 17 Яну 2009, 11:07

Kristopher написа:кой компютър разбира вискозитета и посредством каква технология?

:mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 17 Яну 2009, 11:15

\MITETO\ DSB написа:
dancenation написа:Извинявам се предварително че пиша в тази тема но точно това което ме глождеше като въпрос гледам се върти в тази тема и да не отварям нова тема...
Защо като се занули Ой Сървиса и си светнат зелените лампички , след като изгася колата и на следващо палене пак светва инспекшън и след малко пак оранжево и червено при положение че всичко е сменено на колата.Благодаря
Ходи да ти го изчистат както трява не се занимаваите с тези кбелчета това са пълни глупости.


Предната смяна на маслото не стига че ми взеха 10 лева за зануляване,като жената не ми казва зануляването струва пари хем маслото от тях филтрите от тях ,както и да е смениха маслото занулиха компа(не с акабелчета а с тяхното си устройство) някъде по пътя ми се наложи да спра ,паля е всичко си е както преди първо светва инспекцията после жълта после червена , и тея дни пак смених маслото занулих и пак на следващо палене всичките тея аномалии .Пък и батериите са сменяни.
На мен обяснението ми е че след толкова години вече тези табла си дават дефект ,или другото като възможност е че ако евентуално горе борд компютъра светне за нещо отдолу да се показва инспекция -да се погледне защо светне и сътветно като се отстрани и пак да се занули ...
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook