Въпрос за inspection-а
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- lester
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 5.04.2008
- Местоположение: София, кв. "Манастирски ливади - Запад"
- Пол: Мъж
- Кара: Велосипед :)
- Мечтае да кара: F10 550i xDrive
Въпрос за inspection-а
Ситуацията е следната: смениха ми двигателното масло преди няколко седмици, обаче човека който го е направил явно не е пипал по БК и на таблото ми показва че маслото е за смяна... Къде могат да ми го оправят, колко струва и изобщо проблем ли е да карам така?
ıYı
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
[Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft]
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Не е проблем, но иди да ти го нулират със сервизен ключ... При нас е около 5 лв. но тези които сменят го правят по принцип безплатно.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
всъщност не е добре да караш така! inspection предупреждението може да сочи друг проблем с омасляването на двигателя, така че по добре след смяна бързо да се нулира и ако проблема е друг извън старото масло да успееш да реагираш!
inspection предупреждението явно не просто брои километри защото и на старата ми тройка и на Е34 светваше при различен пробег, ТАКА ЧЕ СЪВЕТА МИ Е ДА ГО НУЛИРАШ!
А ето и къде: незнам от кой квартал си (аз даже не видях от София ли си
) в Обеля (селото) има сервиз на BOSCH за автоелектроника само, ще ти отнеме там 3 мин. да ти обърнат внимание и нулират и струва 7 лева.
Не прави компромис с това и нека ти го нулират с апарат, защото има начи и сам да го нулираш, даже има и тема тук, НО НЕ СИ ПРАВИ ЕКСПЕРИМЕНТИ, това не Жигула, грижи се квалитетно за колата си, за да се грижи и тя за теб
inspection предупреждението явно не просто брои километри защото и на старата ми тройка и на Е34 светваше при различен пробег, ТАКА ЧЕ СЪВЕТА МИ Е ДА ГО НУЛИРАШ!
А ето и къде: незнам от кой квартал си (аз даже не видях от София ли си

Не прави компромис с това и нека ти го нулират с апарат, защото има начи и сам да го нулираш, даже има и тема тук, НО НЕ СИ ПРАВИ ЕКСПЕРИМЕНТИ, това не Жигула, грижи се квалитетно за колата си, за да се грижи и тя за теб

Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
yuliancho написа:всъщност не е добре да караш така! inspection предупреждението може да сочи друг проблем с омасляването на двигателя, така че по добре след смяна бързо да се нулира и ако проблема е друг извън старото масло да успееш да реагираш!
inspection предупреждението явно не просто брои километри защото и на старата ми тройка и на Е34 светваше при различен пробег, ТАКА ЧЕ СЪВЕТА МИ Е ДА ГО НУЛИРАШ!
А ето и къде: незнам от кой квартал си (аз даже не видях от София ли си) в Обеля (селото) има сервиз на BOSCH за автоелектроника само, ще ти отнеме там 3 мин. да ти обърнат внимание и нулират и струва 7 лева.
Не прави компромис с това и нека ти го нулират с апарат, защото има начи и сам да го нулираш, даже има и тема тук, НО НЕ СИ ПРАВИ ЕКСПЕРИМЕНТИ, това не Жигула, грижи се квалитетно за колата си, за да се грижи и тя за теб
Недей да говориш глупости...

Може на колагата да му светнал сервизния инспекшън... Което ще рече че колата те предупреждава, трябва да отидеш в Дару или Камор да ти прегледат колата... Тъй като предполагам няма да отидеш, по-добре отиди някъде ( на много места го има ) и кажи да ти го занулят... Лесно става...А иначе и с кабелчето става... Не е вредно за колата споко... Принципа е същя като машинките..Няма грам нищо различно...

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Извинявам се предварително че пиша в тази тема но точно това което ме глождеше като въпрос гледам се върти в тази тема и да не отварям нова тема...
Защо като се занули Ой Сървиса и си светнат зелените лампички , след като изгася колата и на следващо палене пак светва инспекшън и след малко пак оранжево и червено при положение че всичко е сменено на колата.Благодаря
Защо като се занули Ой Сървиса и си светнат зелените лампички , след като изгася колата и на следващо палене пак светва инспекшън и след малко пак оранжево и червено при положение че всичко е сменено на колата.Благодаря
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
SaSo написа:yuliancho написа:......
...А иначе и с кабелчето става... Не е вредно за колата споко... Принципа е същя като машинките..Няма грам нищо различно...
Не си прав - незнам дали има нещо различно, но ми се случи вече 3 пъти коли които са занулявани с кабел да немогат да се занулят със "сървиз кей". С кабел става... Също така на такива коли съм виждал грешка която се изписва само с номер и нищо друго за ориентировка... та сам си прецени... И друго, различен е периода на "светване" на маслото, защото компютъра на колата трупа информация колко пъти колата е стартирана, колко са студените стартове, колко километри е изминала на различни режими на натоварване и какъв е визкозитета на маслото в крайна сметка...
А за светването - с кабел ли ти е правено?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Ходи да ти го изчистат както трява не се занимаваите с тези кбелчета това са пълни глупости.dancenation написа:Извинявам се предварително че пиша в тази тема но точно това което ме глождеше като въпрос гледам се върти в тази тема и да не отварям нова тема...
Защо като се занули Ой Сървиса и си светнат зелените лампички , след като изгася колата и на следващо палене пак светва инспекшън и след малко пак оранжево и червено при положение че всичко е сменено на колата.Благодаря
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
predel написа:SaSo написа:yuliancho написа:......
...А иначе и с кабелчето става... Не е вредно за колата споко... Принципа е същя като машинките..Няма грам нищо различно...
Не си прав - незнам дали има нещо различно, но ми се случи вече 3 пъти коли които са занулявани с кабел да немогат да се занулят със "сървиз кей". С кабел става... Също така на такива коли съм виждал грешка която се изписва само с номер и нищо друго за ориентировка... та сам си прецени... И друго, различен е периода на "светване" на маслото, защото компютъра на колата трупа информация колко пъти колата е стартирана, колко са студените стартове, колко километри е изминала на различни режими на натоварване и какъв е визкозитета на маслото в крайна сметка...
А за светването - с кабел ли ти е правено?
и как колата разбира какъв вискозитет масло има в нея?

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Е как да го напиша по-разбрано.... аз немога, пък ти се опитай да разбереш... Незнам какво да напиша... да се повтарям?!? Заложена е карта с необходимите данни на маслото дето се препоръчва по "книга". Компютъра следи как и колко се използва двигателя и като наложи данните от експлоатацията върху "картата" гаси диодите и напомня за смяна на масло... нз как по друг начин да ти го кажа.... и в предишния пост съм написал същото.. Пъ ти ако искаш си представяй ония пухкавите от кока-кола, че му правят анализ в лабораторията дето се намира м/у мотора и предния мост 

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Не знам какво си написал някъде, искам да те попитам както те попитах горе,как колата разбира какъв вискозитет масло има в нея? Нали си написал, че един от факторите, от които зависи гасенето на лампите е вискозитета на маслото.

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
кой компютър разбира вискозитета и посредством каква технология?

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
\MITETO\ DSB написа:Ходи да ти го изчистат както трява не се занимаваите с тези кбелчета това са пълни глупости.dancenation написа:Извинявам се предварително че пиша в тази тема но точно това което ме глождеше като въпрос гледам се върти в тази тема и да не отварям нова тема...
Защо като се занули Ой Сървиса и си светнат зелените лампички , след като изгася колата и на следващо палене пак светва инспекшън и след малко пак оранжево и червено при положение че всичко е сменено на колата.Благодаря
Предната смяна на маслото не стига че ми взеха 10 лева за зануляване,като жената не ми казва зануляването струва пари хем маслото от тях филтрите от тях ,както и да е смениха маслото занулиха компа(не с акабелчета а с тяхното си устройство) някъде по пътя ми се наложи да спра ,паля е всичко си е както преди първо светва инспекцията после жълта после червена , и тея дни пак смених маслото занулих и пак на следващо палене всичките тея аномалии .Пък и батериите са сменяни.
На мен обяснението ми е че след толкова години вече тези табла си дават дефект ,или другото като възможност е че ако евентуално горе борд компютъра светне за нещо отдолу да се показва инспекция -да се погледне защо светне и сътветно като се отстрани и пак да се занули ...
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани