алтернатори М50
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
алтернатори М50
кажете моля ви дали са взаимозаменяеми алтернаторите с различна мощност (80,90,104,140А) от М50
...ще има ли проблем ако си сменя алтернатора с по-мощен(104А или 140А)
...на скиците в реалкома изглеждат различни


...ще има ли проблем ако си сменя алтернатора с по-мощен(104А или 140А)


...на скиците в реалкома изглеждат различни


- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
Готин, незнам за проблеми... моята си е оригинално с 140А алтернатор !!! Само дето плюсовия кабел ми е колкото палеца дебел




Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
А как да разбера моето с колко амперов е - на плочката му пише с големи цифри 140, ама дали е 140А или е някакъв код...
Другите означения са по-малки... и кабелите не са ми като палеца, ама си има допълнителен въздуховод за алтернатора.
Другите означения са по-малки... и кабелите не са ми като палеца, ама си има допълнителен въздуховод за алтернатора.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
NikiNikolov написа:На алтернатора има една лепенка, лъскава хабавка, забърши я и виж какво пише на нея.
140 с големи цифри - пак са си на лепенката.
с по-малки: 0120465031 и 1738351, като по втория код в реалоем излиза за е34 140А ама за туринг - просто много ми се вижда - затова се чудя.
ПП: Bosch е алтернатора.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
140W май е най-мощния алтернатор, ама дали е от комби или седан няма значение според мен освен ако няма някакви външни конструктивни разлики по закрепянето което ме съмнява МНОГО





- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
dokie написа:А как да разбера моето с колко амперов е - на плочката му пише с големи цифри 140, ама дали е 140А или е някакъв код...
Другите означения са по-малки... и кабелите не са ми като палеца, ама си има допълнителен въздуховод за алтернатора.
Ти откри америка ве колега ... Всички имат охлаждане на алтернатора... Не си уникат споко



Иначе Дидо според мене единствено може да почне да ти грее кабеляка от по силния алтернатор.... За закрепването не мисля че ще имат разлики.. Все пак трябва да се провери като се свали твоя.... Моя е Валео не го знам колко Ампера е но го ремонтирах щото правеше проблеми....
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Е отде да знам, че всички са така
просто чак днес видях алтернатора от близо
А защо като води въздуха пък е за охлаждане да не се нарича възуховод?! и явно му трябва въздух, че да не запече като пусна калорифера


А защо като води въздуха пък е за охлаждане да не се нарича възуховод?! и явно му трябва въздух, че да не запече като пусна калорифера

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
dokie написа:Е отде да знам, че всички са такапросто чак днес видях алтернатора от близо
![]()
А защо като води въздуха пък е за охлаждане да не се нарича възуховод?! и явно му трябва въздух, че да не запече като пусна калорифера
И без него може... Виждал съм много коли без... И щом тлачат значи може.... Моя си е на мястото но.... Шанс....
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
трябва си му охлаждане - по висока скорост = по честа искра = по-висока консумация = загряване на алтернатора
и от там - по-висока скорост = по добро охлаждане
и от там - по-висока скорост = по добро охлаждане

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Да питам и аз сега тука такъв алтернатор от бензин ще може ли да се сложи на ТДС-а щото мойто е проблемно и искам да сложа такова 140А но дали ще стане от бензинка.Имам оферта от М52 двегател и то дали ще стане 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Дидо ,защо искаш да слагаш по-мощен, какво го налага ?
п.с.Аз миналата седмица ревизирах основно алтернатора ми ,който се скапа и вече не остана нищо в коша по двигателя и спомагателните агрегати неотремонтирано
Охлаждане си трябва при всички случаи ,алтернатора седи зад радиатора на топло и това не е добре ...
Георги Пенчев

п.с.Аз миналата седмица ревизирах основно алтернатора ми ,който се скапа и вече не остана нищо в коша по двигателя и спомагателните агрегати неотремонтирано

Охлаждане си трябва при всички случаи ,алтернатора седи зад радиатора на топло и това не е добре ...
Георги Пенчев
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани